וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קק"ל תעניק 200 אלף שקלים לכל כיתת כוננות בעוטף עזה

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 9:24

דיריקטוריון קק"ל סייר ביישובי העוטף ואישר סיוע בסך 200 אלף שקלים לטובת זיווד צוותי הכוננות. בנוסף, אישר הדירקטוריון העברת 17 מיליון שקלים ליישובי קו העימות בצפון

דיריקטוריון קק"ל ביישובי עוטף עזה. יוסי זליגר, מערך ההסברה קק״ל,
כל ישוב "סמוך גבול" יקבל סיוע בסך 200 אלף שקלים. דיריקטוריון קק"ל, אתמול/יוסי זליגר, מערך ההסברה קק״ל

דירקטוריון קק"ל בראשות היו"ר יפעת עובדיה-לוסקי וחברי ההנהלה המקצועית, סיירו אתמול (שלישי) ביישובי העוטף ובערים הסמוכות.

במהלך הסיור ביקרו חברי הדיריקטוריון באשקלון, שדרות, ואופקים. לאחר מכן קיימו במשרדי קק"ל בגילת ישיבה עם ראשי המועצות האזוריות חוף אשקלון, מרחבים, שדות הנגב ואשכול ושער הנגב.

בסיור שמעו אנשי קק"ל סקירות מראשי הערים והמועצות על אודות המצב בישוביהם מפרוץ המלחמה ועל הקשיים שתושבי היישובים נאלצים להתמודד עמם.

דיריקטוריון קק"ל ביישובי עוטף עזה. יוסי זליגר, מערך ההסברה קק״ל,
יפעת עובדיה-לוסקי ואנשי קק"ל במשרדי הארגון בעוטף/יוסי זליגר, מערך ההסברה קק״ל
דיריקטוריון קק"ל ביישובי עוטף עזה. יוסי זליגר, מערך ההסברה קק״ל,
אנשי קק"ל שמעו סקירות מראשי הערים והמועצות על אודות המצב בישוביהם/יוסי זליגר, מערך ההסברה קק״ל

"נחזיר את חבל הארץ להיות משגשג ופורח"

ראשי המועצות בישובי העוטף הודו לקק"ל על התגייסותה המהירה למען היישובים ולמען התושבים, וציינו כי קק"ל הינה הגוף היחיד שכבר העביר כספים לרשויות לצורכי סיוע מהיר בתחומי הביטחון ועזרה לתושבים. עוד הוסיפו כי בזכות קק"ל התאפשר להם להתניע מהלכים לצרכי שיקום ראשוני.

יו"ר קק"ל, יפעת עובדיה-לוסקי, אמרה במהלך הסיור כי: "בשנת 1946 הוקמו בנגב המערבי '11 הנקודות' במבצע של המוסדות הלאומיים וקק"ל בתוכם. בארי, אורים, נירים ועוד. אלו היישובים שנפגעו גם כיום, הם ועוד ערים באזור. יש כאן סגירת מעגל כואבת, אבל זו אחריותנו לשיקומם. אלו ימים בהם נכתבים דפי ההיסטוריה של מדינת ישראל ועם ישראל, ממש כמו מלחמות התקומה של הדורות הקודמים. זו מלחמה על הבית שלנו. יש לנו תפקיד היסטורי במוסדות הלאומיים ובפרט בקק"ל כממשיכי דרכם של בוני הארץ להיות מובילי תקומת הנגב המערבי".

עוד הוסיפה כי "בעקבות הדברים ששמענו על הצרכים של היישובים, נגבש תוכנית אסטרטגית לכל האזור ונחזיר את חבל הארץ להיות משגשג ופורח".

בנוסף, אישר אתמול דירקטוריון קק"ל העברת 17 מיליון שקלים ליישובי קו העימות בצפון לטובת חיזוק כיתות הכוננות. על-פי החלטת קק"ל, כל ישוב המוגדר על פי נתוני משרד הביטחון כישוב "סמוך גבול" ו"קו עימות" יקבל סיוע בסך 200 אלף שקלים לטובת זיווד צוותי הכוננות.

  • עוד באותו נושא:
  • קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully