וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לבקתת הנופש המבודדת בעולם שעולה 112 אלף שקל ללילה

27.10.2023 / 0:01

בקתת שלדון ממוקמת מעל הפארק הלאומי של דנאלי באלסקה. היא יושבת על סלע מושלג עם נופים עוצרי נשימה ומנותקת לגמרי מהעולם, ללא גישה לאינטרנט. ההגעה לשם? רק במסוק פרטי של משפחת שלדון. צפו בפלא

הבקתה של שלדון באלסקה/sheldonchalet

המצב הביטחוני והמלחמה בישראל מלחיצה אתכם ואתם חייבים לברוח למקום מבודד? יש לנו הצעה מושלמת בשבילכם, אבל רק אם יש לכם כיסים מלאים בכסף. קבלו את בקתת הנופש שלדון, ככל הנראה בקתת הנופש מבודדת ביותר בעולם, ששוכנת בפארק דנאלי שבאלסקה, באמצע נוף מושלג עוצר נשימה שכולל שקיעות מדהימה וברי המזל יוכלו לצפות גם ב"זוהר הקוטב" - האורות הצפוניים, תופעת הטבע הנדירה והמדהימה ביופיה.

אבל לפני שאנחנו מספרים לכם עוד על המקום, רק שתדעו שזה יעלה לכם לא פחות מ-26 אלף יורו ללילה אחד (בערך 112 אלף שקלים). מי שיכול להרשות לעצמו, יגיע למקום שלוקח את הנופשים הרחק מצרות העולם לחוויית אקסטרים, כאשר הגישה לבקתה עצמה אפשרית רק עם מסוק, כיוון היא יושבת על מעין צוק סלע מבודד בגובה של כמעט 2,000 מטר מעל פני האדמה.

הסלע העצום מכוסה בקרח ומציע נוף מרהיב של של הר הדנאלי המושלג, ההר הגבוה ביותר באמריקה הצפונית והוא ממקום מעל "אמפיתאתטרון" שנקרא דון שלדון (צורת אדמה טבעית ענקית בצורת כיפה הפוכה) ועליו שוכנת הבקתה. המקום הוא כה מדהים, עד כדי שהוא כבר הוגדר על ידי מגזין הטיולים היוקרתי Condé Nast Traveler כאחד משבעת פלאי תבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בקתת שלדון. Sheldon Chalet, צילום מסך
תופעת האורות הקסומה כפי שרואים אותה בבקתת שלדון/צילום מסך, Sheldon Chalet

בלילה השמיים בהירים ואפשר לראות אלפי כוכבים ואת הקרחון היבשתי הענק. הבקתה מציעה חוויית התבודדות אולטימטיבית והיא מושלמת עבור אנשים שאוהבים הישרדות וחובבי הרפתקאות. הגישה היחידה לבקתה הזו היא דרך השמיים משום שאין דרכים או שבילים שמגיעות לקרחון הזה, כאשר העיר הכי קרובה היא טאלקינטה, שמרוחקת 88 קילומטרים משם בקו אווירי.

כדי להגיע לבקתת שלדון צריך לעלות על מסוק ששייך למשפחת שלדון, כאשר רק לה יש את האישור לטוס מעל הפארק הלאומי בדנאלי. דון שלדון, בעלי הבקתה, הוא הטייס שמטיס את המסוק והיה חתום על הרבה טיסות הצלה באזור הזה.

אל תתנו לשם בקתה להטעות אתכם

אל תתנו לשם "בקתה" להטעות אתכם ותחשבו שמדובר בצרף רעוע. מדובר באחוזה עם חמישה חדרי שינה, כאשר כל חדר מציע נוף יפהפה ומשקיף על הרי דנאלי. במהלך החורף, באזור הזה יש רק ארבע שעות של אור ובשאר שעות היום האור מגיע מהירח והכוכבים.

לחובבי הציביליזציה שבניכם, שימו לב שבאזור אין WI FI וזה בלתי אפשרי להתחבר לאינטרנט, כך שאתם ליטרלי מנותקים משאר העולם וכל מה שנותר לכם זה לצפות בנופים הקסומים ובאורות הצפוניים וכן לטפס על השלג, לעשות פיקניק קרחוני ולראות מטאורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully