וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להשקיע נכון בנדל"ן מסחרי - צימרים למכירה

מוגש מטעם אתר מניבים

31.10.2023 / 13:19

האם חשבתם פעם להשקיע בצימר? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

מיטה בתוך צימר. freepik,
הדרך הטובה ביותר למצוא צימר להשקעה בימים אלה היא באמצעות אתר מניבים/freepik

מי לא אוהב לצאת לצפון לצימר מפנק, במקום יפה בטבע, כשמסביבו עצים, פרחים וריחות של מרחבים פתוחים. חשבתם פעם על הבעלים של הצימר? כמה הוא מרוויח מהעובדה שבחרתם להתארח אצלו סוף שבוע אחד? מה רמת ההוצאות שלו? כמה עבודה דורש ממנו הצימר? האם מדובר בעסק משתלם? מרביתכם בוודאי לא חשבתם על השאלות הללו והתשובות עליהן גם כן לא ממש עניינו אתכם. אולם, צימרים יכולים להיות השקעת נדל"ן מעולה ולכן, ישנם יזמים שמחליטים לרכוש צימרים.

תעשייה כמו כל תעשייה אחרת

תחום הצימרים הוא תעשייה כמו כל תעשייה אחרת. מדובר בתעשייה המגלגלת מחזורים של מיליוני שקלים בישראל, בכל שנה. לכן, ישנם כבר לא מעט יזמי נדל"ן, הבוחרים לנתב את השקעתם במקרקעין לענף הצימרים. מומחי נדל"ן ממליצים בחום להשקיע בצימרים רומנטיים לזוגות וטוענים שזו השקעה המניבה תשואות יפות למדי. צימרים הם נדל"ן מניב במיוחד המאפשר מגוון רחב של אפשרויות לרווחים.

עסק שהוא VIP

בעלי צימרים מקבלים לא מעט הקלות והטבות, מסוגים שונים, כתוצאה ממיקומם של הצימרים באזורים שהמדינה מעוניינת בפיתוחם ושגשוגם. מדובר באזורי פריפריה כגון: הגליל העליון, רמת הגולן, אזור הבקעה ואזור הנגב. אזורי הפריפריה מקבלים תמריצים שונים מהמדינה במטרה להפכם למיושבים יותר וכתוצאה מכך, בעלי פוטנציאל השתכרות גבוה יותר. יזמים המגיעים לאזורים אלו על מנת לבצע השקעה בנדל"ן מקומי, נהנים מהקלות והטבות, בעיקר אם הם משקיעים במיזמים המעודדים תיירות. הסכומים הנדרשים לשם השקעה בפריפריה נמוכים משמעותית מהסכומים להם הייתם נדרשים לטובת השקעה באזור המרכז הסואן. הרווחים על ההשקעות בפריפריה דווקא מראים תשואות יפות והיזמים ממקסמים אותם באמצעות ההקלות וההטבות שמעניקה המדינה. מדינת ישראל נותנת הקלות במיסוי, פטורים שונים מהיטלים למיניהם, הנחות בארנונה וכו'.

מציאת צימר להשקעה

הדרך הטובה ביותר למצוא צימר להשקעה בימים אלה היא באמצעות אתר מניבים - לוח הנדל"ן המסחרי. מדובר בלוח יחסית חדש, המאפשר לכל יזם פרטי, לחפש צימרים להשקעה, על פי מפת אזורים, גודל הצימר, מספר החדרים, מספר המפלסים, רמת המחיר למ"ר ועוד. בדרך זו אתם יכולים לייצר סינון ראשוני מצוין, על פי המשאבים שעומדים לרשותכם והאזור המועדף עליכם וכל זאת, מבלי לצאת מהבית.

מינוף הרווח הפוטנציאלי

צימרים רומנטיים מייצרים, על פי רוב, פוטנציאל רווח גבוה, לתקופה ארוכה מאוד של הפעלה. התשלום אותו משלם זוג אורחים בצימר רומנטי, שווה, פחות או יותר, למחצית התשלום עבור שכר דירה קבוע באזורי פריפריה. קביעה זו מוכיחה מיד, כמה העסק הזה יכול להיות מניב ורווחי. צימר רומנטי, בניגוד לצימרים המיועדים למשפחות וקבוצות, הוא צימר בעל שטח קטן אולם, האורחים משלמים סכום שמגיע כמעט למחיר אותו משלמת קבוצה ולכן, מדובר בעסק משתלם.

כולם אוהבים צימרים ורוצים חופשה רומנטית מפנקת

הצימרים בישראל נהנים מרמת ביקוש גבוהה כמעט לאורך כל עונות השנה. מדובר בביקושים שרק הולכים ועולים מכיוון שאנשים רוצים חופשה רומנטית מפנקת, סוף שבוע רגוע שבו אין צורך לחשוב על שום דבר. הדבר החשוב הוא, שרמת החיים עולה ויותר זוגות, כולל זוגות צעירים, יכולים להרשות לעצמם חופשה בצימר, לפחות פעם אחת בשנה. אחד היתרונות של צימרים הוא שאוכלוסיות של דתיים וחרדים, מגיעות גם כן מכיוון שהם יכולים לדאוג בעצמם לאוכל כשר בצימר, המאובזר, בדרך כלל, במטבחון. מדובר בנתון נוסף ההופך את ההשקעה בצימר לכדאית.

מוגש מטעם אתר מניבים
  • עוד באותו נושא:
  • צימרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully