וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורלה האבוד של "ספריית החייזרים העתיקה" שנבנתה תחת הספינקס

22.10.2023 / 0:07

הספינקס הגדול של גיזה עשוי להיות המפתח לגישה ל"היכל אוצרות הידע", שאם הוא אכן קיים - יתכן שהוא מכיל מסמכים מהעיר האבודה אטלנטי" וידע על תרבות קדומה, שנבנה על ידי יוצאי העיר שנחרבה

האם הספינקס עצם את עינייו?/Mohammed Hassan

הספינקס הגדול של גיזה עשוי להיות המפתח לגישה ל'היכל אוצרות הידע" המסתורי, שיש מי שמאמין שהוא מכיל מסמכים מהעיר האבודה אטלנטיס - כל זה אם יוצאים מנקודת הנחה שאטלנטיס או אותו היכל בכלל היו קיימים. בדיילי סטאר מספרים שישנם חוקרים שמאמינים שקיימת "ספריית חייזרים עתיקה" ששוכבת רדומה מתחת למבנה הספינקס ויכולה להכיל ידע שהותירו מאחור ישויות שלא מהעולם הזה, כך מאמינים חוקרים.

בזמן שהספינקס הגדול מושך תיירים מכל העולם, המבנה המרשים עשוי גם להסתיר מתחתיו ספרייה רחבת ידיים, עמוק מתחת לפני האדמה. שם לכאורה ממוקמים קברים, שיתכן שכבר נהרסו בעקבות מאות שנים של שיטפונות. האם חייזרים עמדו מאחורי הספרייה הזאת או חברה הרבה יותר "מתוחכמת" ממה שחשבנו תחילה? תאמינו או לא, אך זה מה שאנשים רבים מנסים לפענח, כשהמומחה לנושא מארק כריסטופר לי מ-NubTV מאמין שככל שנדע יותר על עב"מים, כך נדע מהר יותר מה באמת מסתתר שם.

האם "היכל אוצרות הידע" הידוע לשמצה בכלל קיים הוא כמובן נושא שנתון לוויכוח, אם כי יש לא מעט אנשים שמאמינים שהוא שימש את ניצולי העיר האבודה אטלנטיס לטובת אחסון ההיסטוריה שלהם. החוקר ומגיד העתידת אדגר קייס העלה את הטענות על מעורבות אטלנטיס בבניית הספינקס כבר לפני כ-100 שנים.

בשיחה עם ה"דיילי סטאר", אמר מארק: "המצרים הקדמונים תמיד האמינו שהם באו מהכוכבים והאמינו שהם חוזרים לשם לאחר המוות. קרוב לוודאי מקבוצת הכוכבים אוריון שאליהם מכוונות הפירמידות הגדולות בגיזה. אומרים שיש ספריה עתיקה מתחת למקום שבו נמצא כעת הספינקס, שעשויה להכיל את התשובות לשאלות ונחשבת עתיקה בהרבה ממה שארכיאולוגים מהזרם המרכזי אומרים שהיא, כאשר חוקרים כמו רוברט שוך חקרו אותה וגילו שהמקום למעשה נשחק בידי שטפונות, מה שמצביע על כך שהוא בן 10,000 שנים לפחות".

"האם חייזרים עזרו לבנות את המבנים האלה או שיש לנו עסק עם חברה יותר מתוחכמת ממה שחשבנו? אני חושב שאנחנו מתחילים להבין כעת שההיסטוריה כפי שאנו מכירים אותה אינה נכונה. אולי עם חשיפת עב"מים, אנו עשויים להתקרב להבנת המקורות האמיתיים שלנו", הוא הוסיף.

עוד בנושא:
חוקרים: הספניקס במצרים היא הוכחה שהפירמידות נבנו בידי חוצנים

אילון מאסק חושף האם יש חייזרים: "אם מישהו יודע - זה בטח אני"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

תשומת הלב המוגברת לספינקס הובילה לחקר מקיף שלה עוד בשנת 1999, ולמרות שתיאור הפנים של קייס היה מפורט, לא נמצאו מעולם שום סימנים לדברים שתיאר, כמו למשל פיר מים. קייס היה זה שטבע את המונח "היכל אוצרות הידע" ונתן תיאור מפורט של פנים הספרייה. הוא טען שהאתר שימש למשכון עבודות מאטלנטיס, אם כי כמובן שלא נמצאו שום סימנים לכך. האולם של הספרייה, הוא טען, היה בצורת פירמידה בחלקו הפנימי וכאשר יתגלה, "הוא ישנה את העולם". הוא הוסיף ואמר שהטקסטים המצויים שם הם במצרית ואטלנטית ושהכניסה אליו מוחבאת בכפה הימנית של הפסל הענק.

ב-2019 ההיסטוריון מאט סיבון ציין בסרטון שפרסם בערוץ היוטיוב שלו שארכיאולוגים מצאו דלת נסתרת מתחת לספינקס, מה שעשוי להצביע על מחילה מתחתיו. "צריך לאבחן ולחקור ת הפסל הזה שוב ולהחזיר אותו לחיים. צריך לשפוך אור על הדלת הזו", הוסיף סיבון, "אני חושב שיש משהו מתחת לפסל, יש הרבה מנהרות מתחתיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully