וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מהאוויר: ספינת קרוזים הביאה 1,000 ישראלים הביתה

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 11:31

ספינה של "מנו ספנות" הביאה לנמל חיפה כ-1,000 ישראלים מקפריסין שירדו מספינה של חברת MSC, ששילמה למנו ספנות על הובלתם לארץ

אוניית מנו ספנות מחלצת ישראלים מקפריסין בעקבות המלחמה עם עזה/צילום: מנו ספנות

בימים אלה של טיסות חילוץ בלתי נפסקות של חברות תעופה ישראליות, יש גם מי שמחלץ ישראלים מהים: חברת השיט "מנו ספנות" הכינה את האוניה "קראון איריס" להפלגה לקפריסין, על מנת להביא כאלף נוסעים ישראלים שירדו מאוניה של MSC בנמל לימסול.

משה מנו, הבעלים של חברת הספנות הישראלית, הורה אמש (שלישי) להכין את הספינה לקליטת הישראלים ושיבוצם לחדרים. בהמשך הערב הפליגה ה"קראון איריס" לישראל והיא הגיעה היום בשעות הבוקר המאוחרות.

מדובר בנוסעים של חברת MSC Cruises שהיו על אוניית MSC Musica שיצאה מחיפה. MSC פעלה ביוזמתה ובמימונה על מנת לחלץ את הנוסעים מלימסול בעזרתה של מנו ספנות שנרתמה למשימה. כלומר, MSC שילמה למנו ספנות עבור חילוץ הישראלים.

אוניית מנו ספנות מחלצת ישראלים מקפריסין בעקבות המלחמה עם עזה. ל. דניאל,
כאלף נוסעים עלו על ה"קראון איריס" בדרכם לארץ, אתמול/ל. דניאל
אוניית מנו ספנות מחלצת ישראלים מקפריסין בעקבות המלחמה עם עזה. בוריס ליפקין,
האוניה "קראון איריס" הבוקר בכניסה לנמל חיפה/בוריס ליפקין

לאה אלדר, שבתה בעלה ונכדה עברו ל"קראון איריס", שלחה צילום של הנכד על מרפסת האוניה הזרה "מוזיקה", כשהוא משקיף על האוניה הישראלית שהגיעה במיוחד מישראל.

"איזו השקעה נפלאה ומבורכת. כבוד וגאווה לעושים במלאכה. ‎אל אל ישראל", כתבה לאה אלדר. לדבריה, הצטרפו עוד נוסעים רבים שהתרגשו במעבר ללאוניה שבאה לחלצם (בתשלום), והביעו את תודתם והוקרתם על מבצע החילוץ והחזרתם הביתה לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully