וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המלחמה? מטוס אל על זוכה לליווי ניידות משטרה. צפו

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 19:31

מטוסים יישראלים שמאובטחים בעולם אינו דבר חדש, אבל טיסת אל על מלוס אנג'לס שלשום זכתה לליווי צמוד של שתי ניידות משטרה עד להמראה לתל אביב. האם האבטחה חזרה בגלל המלחמה? צפו

אמש (שני) עלה תיעוד לרשת ה-X של מטוס בואינג 787 של אל על בדרכו משדה התעופה בלוס אנג'לס לתל אביב, כשהוא מלווה בליווי ביטחוני צמוד על ידי משטרת נמל התעופה בעיר. למרות שאל על אובטחה בעבר בשדה התעופה ב-LAX, כמו גם בשדות תעופה אחרים בעולם, היא אינה מלווה באופן שוטף על ידי ניידות משטרה, אבל לאור המלחמה עם עזה, חזרתו של הליווי הביטחוני אינה מפתיעה.

אל על הפעילה את טיסה LY6 מלוס אנג'לס, שיצאה בשעה 14:51 שעון מקומי ביום ראשון, והגיעה חזרה לתל אביב בשעה 14:04 שעון מקומי אתמול אחר הצוהריים.

מטוס דרימליינר רטרו של אל על. LLHZ2805, ויקיפדיה, צילום מסך
הגיע בשנת 2018. מטוס הרטרו של אל על/צילום מסך, LLHZ2805, ויקיפדיה

מהתיעוד נראה מטוס הדרימליינר 4X-EDF, שנצבע בדמות מטוסי הרטרו של אל על שפעלו בה לפני עשרות שנים. המטוס, העונה לשם "רחובות" הגיע לא על בשנת 2018 והוא אחד מ-16 מטוסי דרימליינר שברשות החברה. המטוס אובטח על ידי שתי ניידות משטרה, שנסעו במהירות בקצב נסיעתו של המטוס על המסלול לפני ההמראה.

כאמור, אבטחה של מטוסי אל על ביעדים שונים בעולם, כמו בגרמניה, שם זוכים המטוסים גם לליווי של קומנדקרים זעירים, אינה זרה בעולם התעופה הישראלי, אבל בהחלט תיעוד של שתי ניידות משטרה שנוסעות בצמוד למטוס ישראלי בארה"ב אינו דבר שבשגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully