וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלך המסיבות" נחטף לעזה, אבל הצליח להציל את אישתו. צפו

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 17:52

אילן ואילה אברהם הם זוג בליינים מוכר וותיק (50+) בסצנת המסיבות. כשהחלו היריות ברייב "נובה" ברעים, הם נמלטו והמחבלים אחריהם. אילן נתפס בכניסה למושב יכיני, אבל לא לפני שעשה פעולה אחת שהצילה את אישתו, שמבקשת: "שיבוא הביתה כבר"

אילן אברהם נחטף ע"י חמאס לעזה, אבל הציל את אשתו/תיעוד ממצלמת אבטחה

אילן ואילה אברהם השתתפו, כמו רבים אחרים, במסיבת "נובה" ברעים אבל בניגוד לצעירים שרקדו במסיבה, זוג הבליינים הזה נמצא בעשור השישי לחייו ולא מפסיק לרקוד מזה עשרות שנים. ביום שבת בבוקר נלקח אילן (57) על ידי החמאס, כשהוא מציל את אישתו, ומאז לא ידוע גורלו.

"אנחנו בליינים ותיקים", סיפרה אילה (55) לוואלה!. "נסענו למסיבה ברעים, והאמת שלא הספקנו ליהנות ממנה כי אנחנו בלייני בוקר, לא לילה, ותוך 10 דקות אחרי שנכנסנו התחיל הבלאגן. לכל מקום שהגענו, היו ממש כיתות יורים בכל מקום, ובאיזהשהו שלב היתה לנו היתקלות איתם, הם חסמו את הכביש וריססו לנו את האוטו. הצלחנו לפרסס, אבל הם ריססו לנו את הצמיגים אז נכנסו לישוב הראשון שראינו".

אילה מתכוונת למושב יכיני, שדרומית לשדרות ושייך למועצה אזורית שער הנגב. אבל המחבלים רדפו אחרי הזוג עם רכב משלהם, ותפסו את אילן ממש בכניסה לישוב, מחוץ למיגונית. "הם לקחו את בעלי, שבדיעבד הבנתי שהוא פתח לי את הבגאז' של האוטו, חיבק אותי ואמר 'את תהי בסדר', זרק לי את המפתחות של האוטו, ואז הם תפסו אותו", היא נזכרת.

אילן אברהם שנחטף ממסיבת "סופר נובה" ברעים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בליין ואיש אמיץ שהציל את אשתו. אילן אברהם במסיבה ברעים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"ניצלתי את הרגע וברחתי לו מתחת לאף"

אילה ועוד חברה הסתתרו בתוך המיגונית, כשאילן חוסם אותה כדי שהמחבלים לא יכנסו, אבל הם נכנסו לבדוק אם עוד מישהו מתחבא שם. "הם ראו אותי ואת חברתי, ובנשקים שלופים צעקו בערבית, חטפו לי את הטלפון ומשכו אותי מחוץ למיגונית לכיוון שער הישוב", היא אומרת. "הם לקחו את אילן והשאירו אחד מהם איתנו".

אבל אז אילה ביצעה מהלך שכנראה הציל אותה ואת חברתה. "ניצלתי את הרגע וברחתי לו מתחת לאף", היא משחזרת, "וברחנו לרכב שלי והמחבל אחרינו עם נשק. אמרתי לעצמי 'אני לרכב שלו לא נכנסת' וחתכתי ימינה ונכנסתי לבגאז' של האוטו שלי עם החברה. הוא ריסס את הרכב, ותוך כדי הגיעו שני לוחמים שלנו, היו חילופי אש והוא ברח לתוך הישוב. נכנסו לרכב של הלוחמים והגענו לבית החולים בסורוקה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קיבוץ רעים לאחר הטבח. יותם רונן
הזוג הצליח לבלות בסך הכל 10 דקות. המסיבה ברעים לאחר הטבח בשבת/יותם רונן

"הלב שלי שרוף לגמרי"

אילן ואילה הם זוג מוכר בסצנת מסיבות הטראנס בישראל, והם מגיעים כמעט לכל מסיבה כבר שנים רבות ומאוד מוכרים בקרב בלייני הטראנס.

מאז שאילן נלקח, אילה לא שמעה דבר על בעלה. "אני לא יודעת מה קרה איתו", היא אומרת, "רק מצילומי האבטחה הבנתי שהוא נלקח ואני מקווה שהוא חי.

היית רוצה למסור לאילן משהו, אם הוא קורא את הכתבה הזו?
"שעם שלם מחכה לו, שאני אוהבת אותו וחוסר הוודאות שאני לא יודע מה איתו, מה קרה אחרי הסרטון, מאוד קשה והלב שלי שרוף לגמרי, אין לנו רגע דל והוא יודע את זה ושיבוא הביתה כבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully