וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המלחמה עם עזה: הנחה וביטול הזמנות במלונות בחינם

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 14:56

המלחמה שבה נמצאת ישראל, הובילה כמה מרשתות בתי המלון הגדולות בארץ לאפשר לאורחים לבטל את הזמנתם ללא חיוב, וגם להעניק 50% הנחה למי שיבחר להאריך את שהייתו במלון

מלון גלי כנרת המחודש/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ניר חן

רשתות בתי המלון בישראל מציעות לתושבי ישראל ביטול חינם על הזמנות לאירוח שנעשו, זאת בעקבות המלחמה שבה נמצאת ישראל עם עזה. כמו כן, הן מציעות הנחה של 50 אחוזי הנחה לאורחים השוהים במלונות וירצו להאריך את שהייתם.

מהתאחדות המלונות מוסרים כי גייסו כ-9,000 חדרי מלון בכל רחבי הארץ לטובת פינוי תושבי הדרום על-פי בקשת רשות החירום הלאומית (רח"ל) המנהלת את מבצע הפינוי. בנוסף, רשתות רבות ובתי מלון עצמאיים מציעים חדרים במחירים אטרקטיביים ובהנחות גבוהות לטובת תושבי הדרום ואף יתר חלקי הארץ.

מלון גלי כנרת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
מלון גלי כנרת מרשת מלונות ישראל קנדה/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

מלונות ישראל קנדה

רשת מלונות ישראל קנדה הודיעה כי אורחים שביצעו הזמנה לימים הקרובים למלונות הרשת, יוכלו לבטל הזמנתם ללא דמי ביטול. אורחים השוהים במגוון מלונות הרשת יהיו זכאים ל-50% הנחה על הארכת שהייה. הרשת מעניקה לתושבי ישראל 30% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת, הפרוסים ברחבי הארץ.
ניתן להזמין ישירות באתר החברה www.ichotels.co.il או במרכז ההזמנות 9297*.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מלונות דן

רשת מלונות דן תאפשר לאורחיה במלונות הרשת ברחבי הארץ להאריך את שהייתם ב-50% הנחה. כמו כן, לקוחות שיבקשו לבטל את הזמנתם לימים הקרובים יוכלו לעשות כך ללא דמי ביטול.

מלון דן תל אביב. יוסי אלוני, פלאש 90
מלון דן תל אביב/פלאש 90, יוסי אלוני

מלונות ישרוטל

רשת מלונות ישרוטל מוסרת, שאורחים שביצעו הזמנה לשהיות בימים הקרובים למלונות ישרוטל, יוכלו לבטל את הזמנתם ללא דמי ביטול. בנוסף, אורחים השוהים במלונות כרגע, זכאים לקבל 50% הנחה על הארכת שהייתם הנוכחית. ניתן לבטל באתר ישרוטל ודמי הביטול יזוכו בימים הקרובים.

דירות נופש באילת

דירות נופש אלמוגים באילת פתחו חמ"ל הזמנות, ומזמינים את תושבי הדרום להתארח ב-50% הנחה. אורחים שירצו לבטל את ההזמנות שלהם יוכלו לבטל ויזוכו באופן מלא. טלפון: 079-5555578.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully