וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פתחה את דלת הסוויטה במלון וגילתה שקיבלה חדר ישיבות

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 12:59

אורחת באחד ממלונות הילטון הופתעה לגלות בחדרה שולחן ישיבות רשמי ו-11 כיסאות. יש מי שטוענים שיש לכך סיבה - וזה יכול לקרות גם לכם

טיקטוקרית בשם @_itspiedy הופתעה מעט אחרי שפתחה את דלת חדר המלון שלה, באחד ממלונות רשת הילטון: במקום הסוויטה הסטנדרטית שלה היא ציפתה, עם חדר רחצה, טלוויזיה, ספה ומיטה מוצעת היטב, היא צעדה הישר אל חדר ישיבות.

היא מיד תיעדה את הבלבול הזה בסרטון שהעלתה לטיקטוק וגרפה בתוך שלושה ימים יותר מ-250 אלף צפיות. לסרטון היא הוסיפה את הכיתוב: זו בטח בדיחה... חדר ישיבות? הילטון, זה לא מה שהזמנתי".
הסרטון מתחיל בכך שהיא עומדת מחוץ לחדר עם השלט Sycamore Suite ("סוויטת שקמה"), שנשמע די יוקרתי. עם פתיחת הדלת מתגלה לעין שולחן ישיבות רשמי עם 11 כיסאות וצד שטוח המותקן על אחד הקירות. והקטע המוזר יותר הוא שמימין ל"חדר הישיבות" מתגלה מיטה וחדר רחצה, מה שבאמת הופך את המרחב כולו לסוויטה מרווחת של שני חדרים.

@_itspiedy This has to be a joke … a conference room? @hilton this is not what i booked. #fyp #whatisthis #iamoverit #exploremore #hilton #makeitmakesense ♬ original sound - the Princess

ארוחת ערב בחדר הישיבות

לא מעט מגיבים לסרטון העלו את התובנות שלהם באשר לסיטואציה הבלתי אפשרית הזו. "לא, זה מטורף. תארי לעצמך שאת מתעוררת ישר לישיבה של מנהלי מכירות אזוריים" כתב אחד המגיבים. לא מעט מגיבים אחרים סיפרו כי מקרים דומים אירעו גם להם. "נכנסתי לחדר שלי במלון בשיקגו ואכלתי את ארוחת הערב בחדר ישיבות", שיתף אחד מהם.

גולש אחר, שסיפר כי בעברו עבד בבית מלון, סיפר שמקרים כאלו קורים לעתים, אבל בדרך כלל מקפידים להודיע על כך לאורים בשלב הצ'ק אין. לדבריו, "זה היה תמיד החדר האחרון שיש במלון, ותמיד הודענו על כך מראש". עם זאת, במקרה הנוכחי, הטיקטוקרית אמרה כי אף אחד לא טרח להודיע לה על כך: "פקידת הקבלה אפילו לא הזכירה משהו כזה, וזו הסיבה שאני כל כך מבולבלת", כתבה.

אתר Daily Dot מדווח כי למרות הכל, נראה כי הפרסום עשה את שלו ובפוסט מאוחר יותר היא צילמה את עצמה בחדר אמיתי, לא כזה שמזכיר מקום שבו אנשים מנהלים דיון משפטי על הגירושין שלהם...

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully