וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו שלושה שחיינים גילו את הצד האפל של "בריכת המוות" בהוואי

5.10.2023 / 0:01

שלושה גברים שהחליטו לשחות במקום הידוע כ"בריכת המוות" נקלעו למערבולת מסוכנת וקטלנית. המים הרגועים הפכו ברגע לסוערים וסחפו אותם למעמקי האוקיינוס. בכוחות אחרונים הם ניסו להגיע לחוף ולא ברור אם כולם גם הצליחו

יוטיוב

שלושה שחיינים אמיצים החליטו לבלות ב"בריכת המוות" בהוואי. המקום שמוכר גם בשם "אמבטיית המלכה" הוא בולען של מים המושפע מהגאות והשפל בצורה דרסטית ונחשב מסוכן מאד לרחצה. המים בו יכולים להיות רגע אחד רגועים ונעימים ורגע אחד סוערים וקטלניים.

צלם שהיה במקום תיעד את השלושה כשהם קופצים למים שוב ושוב, אך במהרה הם גילו את הצד הלא נעים של הבריכה היפה. בזמן שהם מבלים להנאתם, מפלס המים בבריכה ירד באופן דרמטי ואז עלה במהירות. שניים מהחברים שעמדו על הסלעים נסחפים למים והחבר השלישי קופץ ומצטרף אליהם.

הם נאבקים לשמור על ראשם מעל המים למרות הגלים הגועשים סביבם ומנסים באופן נואש להגיע לסלעים. בסוף הסרטון נראים שניים מהם מטפסים על האבנים ולא ברור היכן נמצא השלישי.

הסרטון צבר 6.5 מיליון צפיות מאז פורסם לראשונה לפני 13 שנים.

צפו בתיעוד המפחיד

המקום נקרא "אמבטית המלכה" כייון שלזה בדיוק היא שימשה - זה היה מקום רחצה מלכותי ומקום אליו הגיעו אנשי האצולה המקומיים (האלי'אי) כדי "לשטוף מהם את הלחץ של השגרה".

למרות הסכנה הברורה "אמבטיית המלכה" נותרה אחת מהאטרקציות המבוקשות ביותר בקוואי וגם אחת הקטלניות ביותר. עורכי אתר התיירות beatofhawaii סיפרו שירדו אליה (כשהיא הייתה פתוחה וחוקית) וסיפרו שאפילו ההליכה למטה ובחזרה היא בוגדנית ומסוכנת והם נזקקו לשירותי ההצלה.

הרשויות שמות שוב ושוב גידור, אבטחה ושלטי אזהרה מעודכנים - ללא הועיל, כשהמבקרים מסירים את כל מחסומי ההגנה. המקום קטלני ביותר מהסתיו ועד האביב כאשר השערים שלו נעולים, אבל זה לא מרתיע את מחפםשי ההרפתקאות. עבור חלקם - זו הייתה ההרפתקה האחרונה - לפחות חמישה בני אדם נהרגו במקום בעשר השנים האחרונות וידוע על לפחות שלושים מקרי מוות בסך הכל.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully