וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגובה של 45 מטרים: מטיילת נהרגה בנפילה מתצפית מפל

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 14:34

עדיין לא ברורות נסיבות המקרה שבו נפלה מטיילת אמריקנית מהתצפית המוסדרת, בגובה של 45 מטרים, ממפלי גלסמיין (Glassmine Falls) המצויים בראש מצוק תלול בצפון קרוליינה

מטיילת אמריקנית נהרגה בסוף השבוע האחרון לאחר שנפלה ממרומי מפלי גלסמיין (Glassmine Falls) המצויים בראש מצוק תלול מול הכביש הנופי בלו רידג' (Blue Ridge) שבצפון קרוליינה. המטיילת נפלה מרחבת תצפית מוסדרת בפארק הלאומי מאונט מיטשל (Mount Mitchell), מגובה של כ-45 מטרים. כוחות ההצלה שהגיעו אליה מצאו אותה ללא רוח חיים.

אתר Fox News מדווח כי לצד האישה שהה בן משפחה שהיה במצב של הלם, שקיבל אף הוא סיוע מהמחלצים. "בן המשפחה חי מחוץ למדינה והיה (שם) לבדו בעקבות התקרית הטרגית", נמסר בהצהרה של מכבי האש המקומיים שהשתתפו במבצע ההצלה. "אחד המתנדבים עשה מעל ומעבר בתמיכתו באיש ועזרה לו לרדת בחזרה מההר ולחבור לקרוביו שיכלו לתמוך בו לאחר האובדן הטרגי הזה".

מפלי גלסמיין (Glassmine Falls) בצפון קרוליינה. ShutterStock
ממפלי גלסמיין (Glassmine Falls) בצפון קרוליינה/ShutterStock

מפלי גלסמיין - צרים וגבוהים

הגורמים הרשמיים לא סיפקו פרטים באשר לסיבות שהובילו לנפילה הקטלנית. שירות הפארקים הלאומיים של ארצות הברית (NPS) זיהה את האישה כננסי סמפסון, בת 61 מדרום קרוליינה. על פי שירות הפארקים, מפלי גלסמיין מתאפיינים בהיותם צרים וגבוהים. "יש צורך במזל כדי לראות את המפלים זורמים, מאחר שיש בה מים רק לאחר תקופה של גשמים. במזג אוויר קיצי, הם מתייבשים לחלוטין". בשלב זה, חקירת התקרית נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully