וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתחרה של יערות הכרמל? פתאל פותחת את מלון ספא "וילה טליה" בכרמל

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 8:56

מלןן 'וילה טליה', הממוקם בסמוך לקיבוץ בית אורן בכרמל, יפתח בשנת 2027 ועתיד לתת "פייט" לאחוזת יערות הכרמל של ישרוטל. המלון שבבעלות קבוצת זאבי ינוהל על ידי רשת פתאל ויהיו בו 90 חדרים (מתוכם 16 וילות פרטיות)

מלון וילה טליה בכרמל. הדמיה: אורן מ.א.ז אדריכלים בע״מ,
כך תחראה הבריכה במלןן "וילה טליה" בכרמל/הדמיה: אורן מ.א.ז אדריכלים בע״מ

רשת מלונות פתאל חתמה עם קבוצת זאבי על הסכם ניהול ותפעול של מלןן 'וילה טליה', הממוקם בסמוך לקיבוץ בית אורן בכרמל. מדובר במלון ספא יוקרתי שינוהל תחת מותג Fattal Limited Edition וצפוי להיפתח בשנת 2027 בהשקעה של כ-120 מיליון שקלים.

מלון 'וילה טליה' יכלול 90 חדרים וסוויטות (מתוכם 16 וילות פרטיות של 60 מ"ר עם בריכות פרטיות), לובי, קבלה, מסעדה, SPA יוקרתי, חדר כושר ובריכת שחייה חיצונית הצופה אל הנוף הירוק של יערות הכרמל ומפרץ חיפה.

יש לציין כי הכוונה לפתוח מלון ספא שכזה בכרמל, הוא לתת "פייט" למלון אחוזת יערות הכרמל של רשת ישרוטל, שמזה שנים מוכר מלון ספא יוקרתי באזור. לאחרונה גם הודיעה ישרוטל כי תוסיף שלוש וילות נשיאותיות עם בריכה פרטים בעלות משוערת של 8,500 שקל ללילה. במלון וילה טליה אין כרגע השערה למחיר ללילה.

על מלאכת תכנון המלון הופקד משרד 'אורן אדריכלים', שתכנן את מלון 'בוטניקה', גם הוא מקולקציית מלונות היוקרה של רשת מלונות פתאל.

מלון וילה טליה בכרמל. הדמיה: אורן מ.א.ז אדריכלים בע״מ,
על מלאכת תכנון המלון הופקד משרד 'אורן אדריכלים'/הדמיה: אורן מ.א.ז אדריכלים בע״מ
מלון וילה טליה בכרמל. הדמיה: אורן מ.א.ז אדריכלים בע״מ,
טובל בירוק ועצי אורן של הכרמל. מלון וילה טליה/הדמיה: אורן מ.א.ז אדריכלים בע״מ

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל: "רשת מלונות פתאל המציעה מגוון חופשות בקונספט שונה, שמחה להוסיף לקולקציית מלונות Limited Edition את מלון 'וילה טליה' שייתן מענה לחופשה אמיתית לגוף ולנפש, בסטנדרט בינלאומי גבוה ביותר, הן לתיירות פנים והן לתיירות חוץ".

אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי ברשת פתאל: "זיהינו צורך בחופשות יוקרתיות ומפנקות לגוף ונפש, שהוביל חיבור טבעי עם קבוצת זאבי, להקמת מלון ייחודי ויוצא דופן ואני סמוך ובטוח ש'וילה טליה' תהווה פנינה תיירותית אקסקלוסיבית בלב הר הכרמל".

מלון וילה טליה בכרמל. הדמיה: אורן מ.א.ז אדריכלים בע״מ,
כלול 90 חדרים וסוויטות (מתוכם 16 וילות פרטיות)/הדמיה: אורן מ.א.ז אדריכלים בע״מ

לקבוצת מלונות פתאל 67 בתי מלון (מתוכם 48 פעילים ו-19 מלונות בהקמה) הפרוסים בכל הארץ. לרשת 205 מלונות באירופה (מתוכם 184 פעילים ו-21 מלונות בהקמה) ואגן הים התיכון ב-20 מדינות. בסך הכל רשת מלונות פתאל מונה 272 בתי מלון בישראל, באירופה ובאגן הים התיכון והיא פועלת תחת המותגים LEONARDO ,U ,HERODS ,NYX, רוטשילד 22, Limited Edition ו-7MINDS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully