וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים בחגים? מחירי הביטוח נסיעות לחו"ל ממשיכים להתייקר

בשיתוף shukabit

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 16:54

ישראלים רבים מנצלים את החגים כדי לטוס לחו"ל. אם עדיין לא רכשתם ביטוח נסיעות יכול להיות שתשלמו עבורו יותר לאחר עלייה נוספת בעלות מחירי הביטוח בחלק מהחברות המובילות. היכן תמצאו את הפוליסות המשתלמות ביותר לחגים ולמה לא כדאי לכם לדחות הכל לרגע האחרון?

משפחה מול אגם. בועז קציר, נסיעות לחו"ל,
משפחה מול אגם/בועז קציר, נסיעות לחו"ל

כולם יודעים למצוא טיסות זולות וחבילות משתלמות לחופשות, אך לא כולם משווים את מחירי ביטוח הנסיעות לחו"ל ולרוב משלמים מחיר גבוה יותר מאשר היו משלמים אם רק היו משווים ביטוח נסיעות לחו"ל, לפי הנתונים בשוק הביטוח, הממוצע להוצאה עבור ביטוח נסיעות למשפחה בתקופת החגים עומד על 240 ₪ כאשר יותר מ-30% מהנוסעים בוחרים לבטח בחברת הביטוח פספורטכארד ויתר הנוסעים בוחרים לבטח דרך קופות החולים וחברות האשראי אשר מבטחות באמצעות חברות הביטוח הראל, כלל ו- AIG ואינם מודעים לאפשרות שניתן לבטח במחירים משתלמים יותר באמצעות רכישה ישירה אונליין בחברות הביטוח השונות בשוק הביטוח, לדוגמה חברת מנורה מבטחים וחברת הביטוח הראל המציעות הנחות ברכישת ביטוח נסיעות לחול אונליין ישירות באתר החברה או באמצעות אפליקציית נסיעות לחו"ל.

השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל ב-30 שניות

קציר בועז סמנכ"ל אתר שוק הביטוח, אתר להשוואת מחירי ביטוח נסיעות מסביר לנו איך אפשר לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם ואיזה הרחבות כדאי לרכוש ולא פחות חשוב איזה הרחבות לא ממש צריכים, לדברי בועז "פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה הוצאות רפואיות בחו"ל העלולות להגיע למאות אלפי דולרים, רוב התביעות שאנו מקבלים הם בעיקר בעקבות תאונות בחו"ל, הכיסוי הבסיסי כולל הוצאות לפינוי באמבולנס או במסוק לביה"ח, הוצאות עקב מיון, אשפוז, הטסה ולינה של קרוב משפחה לשהייה ליד המבוטח ובמקרה הצורך הטסה רפואית לישראל בליווי רופא, הכיסוי הבסיסי מכסה גם כיסוי לאיתור וחילוץ וכיסוי עבור נזק לצד ג' שאני לא ממליץ לבטל, ניתן להרחיב את הביטוח לכיסויים נוספים במידת הצורך וכמובן שלא חייבים לרכוש את כל ההרחבות שהמוכרנים בחברות הביטוח מציעים, למשל לא הייתי מציע למבוגרים הטסים לבקר משפחה בחו"ל הרחבה לתאונות אישיות, הכיסוי הוא למקרה של תאונה הגורמת נכות מלאה וצמיתה, הפיצוי הכספי מוגבל לכמה עשרות אלפי דולרים ואם אתם לא יוצאים לטיולי אקסטרים או טיולי אופנועים אין צורך בו, כנ"ל לגבי ביטוח לטלפון נייד, אם הטלפון לא יקר ונרכש ממזמן אין טעם לבטחו, הפיצוי הנמוך שתקבלו לאחר ההשתתפות עצמית ופחת לא מצדיק את העלות להרחבה ואת הטריחה בהגשת התלונה בתחנת המשטרה במהלך הטיול".

איזה הרחבות כן מומלץ לרכוש? לדברי בועז "ההרחבה שאני ממליץ לכולם הינה בגין ביטול או קיצור נסיעה מסיבה רפואית, יש לנו לא מעט תביעות במיוחד כאשר מדובר בטיול משפחתי אך לא רק, התוספת להרחבה זולה יחסית ומכסה ביטולים מסיבות רפואיות לדוגמא דלקת ריאות או הדבקות בקורונה או אשפוז פתאומי של אחד מבני המשפחה לפני הנסיעה, הכיסוי הוא גם למקרה של קיצור הנסיעה עקב רפואי שאירע לאחד מבני המשפחה הקרובים ולכן אני תמיד ממליץ להוסיף הרחבה ולרכוש את הביטוח מיד לאחר רכישת כרטיסי הטיסה. אפשר גם לרכוש בנוסף בנפרד ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה, במיוחד במקרים שאתם לא בטוחים שתוכלו לטוס מסיבות כאלה או אחרות ולכל מקרה שתחליטו לבטל את הטיסה ביוזמתכם תקבלו 80% מעלות החופשה בחזרה.

הרחבות נוספות שבועז ממליץ: "גם אם אתם מתכוונים לשלוח את המזוודות וגם אם לא, משתלם לבטח כבודה בעלות של פחות מ-0.5$ ליום לכל נוסע, במקרה והמזוודה שלכם הגיעה באיחור תקבלו פיצוי עד 200$ ואם ביטחתם בחברת פספורטכארד הם יעזרו לכם לאתר את המזוודה ובמידה והם לא יצליחו לאתרה ועברו 5 ימים ועודכם בחו"ל תקבלו עוד 850$ לקניית פריטים לצורך המשך הטיול, בכל מקרה אם המזוודה נגנבה או אבדה הפיצוי בכל החברות יכול להגיע עד ל 2500$ לכל נוסע.

הרחבה אחרונה שצריך לקחת בחשבון ומעט מאוד ישראלים רוכשים אותה היא הרחבה לספורט אתגרי, לדברי בועז "חברות הביטוח מחריגות ספורט אתגרי מהפוליסה הבסיסית. אם אתם מתכננים לבצע פעילויות אקסטרים לא לשכוח לרכוש הרחבה לספורט אתגרי המכסה תאונות עקב פעילות אתגרית. בד"כ עלות ההרחבה היא 0.5$ ליום לנוסע, ברוב החברות ניתן לבחור תאריכים שבהם הפעילות האתגרית מתוכננת ולשלם רק עבור אותם הימים.

פערים של עשרות אחוזים בעלות הביטוח נסיעות

לפי נתוני שוק הביטוח רוב הטיסות בחגים הן ליוון, טורקיה וקפריסין. לכן בדקנו את העלויות לחופשה באירופה למשך 10 ימים כולל הרחבות מומלצות לכיסוי כבודה וביטול קיצור נסיעה. הבדיקה עבור 4 בני משפחה. לקחנו בחשבון בהשוואה את ה-5 ימים חינם בחברת AIG לבעלי כרטיס אשראי מקס ואמריקן אקספרס להלן התוצאות.

מחירי ביטוח לחו"ל. בועז קציר, נסיעות לחו"ל,
מחירי ביטוח לחו"ל/בועז קציר, נסיעות לחו"ל

*הצעות מחיר באתר שוק הביטוח למבוטחי שוק הביטוח, באתר קופ"ח למבוטחי כללית, ובאתר AIG למבוטחי כרטיס אשראי מקס ואמריקן אקספרס, נכון לספטמבר 2023

בועז מסכם: "רוב המבוטחים רגילים לבטח את הנסיעה באותה חברה פעם אחר פעם ולא משווים גם כשהמחירים עולים, המבוטחים באתר שוק הביטוח יכולים לחסוך עשרות ואולי גם מאות דולרים ב-30 שניות במערכת ביטוח נסיעות השוואת מחירים, ניתן לקרוא ביקורות שמתעדכנות כל הזמן ממבוטחים שהשתמשו בביטוח ולקבל טיפים מהמומחים אודות היתרונות והחסרונות בכל חברה, ניתן גם להשוואות כיסויים, לקבל מידע עבור כל הרחבה ולסנן החרגות ולבחור את הביטוח המתאים ביותר עבורו. אם יש שאלות המומחים שלנו זמינים בטלפון ובווטסאפ ללקוחות בארץ וגם למבוטחים בחו"ל וישמחו לענות על כל שאלה. שתהיה לנו שנה טובה ומתוקה וחופשה בטוחה ומהנה"

בשיתוף shukabit

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully