וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיסא שטח שהופך למיטה??? בדקנו את כל מה שחדש לקמפינג בארץ

עודכן לאחרונה: 29.9.2023 / 0:36

האוהל החדש שנבנה בקלות, הכיסא המושלם לקמפינג שהופך כמעט למיטה וגם תיק הטיולים שפשוט יש בו הכל: בדקנו את ציוד הטיולים חדש וגם פחות חדש לקראת חג הקמפינג הגדול, הלא הוא סוכות

חניון לילה מצפה המכתש בנגב/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ניר חן

חג סוכות ממש פה ומעניק רצף נהדר לטיולים ארוכים וקמפינג בארץ. אז מה חדש בתחום הטיולים והמחנאות לקראת העונה המתקררת שתביא עמה גם גשם טוב (אנו מקווים)? דגמנו כמה מהמוצרים החדשים שיהפכו את הקמפינג שלכם בתקופה הקרובה להרבה יותר איכותי ונעים.

סוכות 2023: המדריך המלא עם הפעילויות והאירועים לכל המשפחה

אוהל ל-3 אנשים, דקטלון

א' זה אוהל, אז נתחיל באוהל חדש של דקטלון שבדקנו. הפעם לא אוהל משפחתי גדול, אלא אוהל לשלושה אנשים מדגם Ultrafresh.

מה יש בו:
- חלל שינה 1
- כילה 1 עמידה במים
- 3 מוטות
- 10 יתדות לאוהל
- 4 חבלי תמיכה
- כיסוי 1

האוהל נבנה די בקלות - יש לו שני מוטות שמתחברים בשיטה הישנה והמוכרת עם חבלים זעירים שמקשרים בין כל חוליה ויריעת בד שהיא האוהל עצמו על שני חלונות נפתחים. לאחר שילוב המוטות בארבע פינות האוהל, ישנם תפסים שמתחברים למוטות, והאוהל מוכן. יש גם יתדות לאוהל לקיבוע נוסף. חלל שינה בגודל 210 X ‏210 ס"מ וגובה של 120 ס"מ. יש גם כיסוי חיצוני לגשם. עוד באוהל: חבלים שבילט אין שמשמשיםמ לתמיכה ואפשר גם לתליית כביסה זעירה.

מה שאהבנו באוהל זה את מעטפת שלו, כלומר מעין תיק עם ידית נשיאה שהוא די מרווח ולא צריך להיאבק לדחוס אותו כדי להכניס אותו למעטפת. מה שעוד טוב בו הוא המקום המרווח שלו: בדרך כלל אוהלים שכתוב עליהם "לשלושה אנשים" טובים לשניים בנוחות. כאן באמת שלושה אנשים מבוגרים יכולים לישון מבלי להרגיש סרדינים. עם זאת, התפירה של בד האוהל מעט חלשה. סך הכל מוצר טוב מאוד לקמפינג של משפחה קטנה או שלושה חברים.

היכן להשיג: חנויות דקטלון
מחיר: 360 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

אוהל Ultrafresh ל-3 אנשים. דקטלון,
אוהל Ultrafresh ל-3 אנשים/דקטלון

פק"ל קפה, אמישראגז

המון ערכות קפה מסתובבות בשוק, כולן טוב ומכילות את אותן פריטים: גזייה, כלי פלסטיק לקפה/סוכר, כוסות, כלי מתכת להכנת הקפה ומבער.

הערכה של אמישראגז מגיעה בתוך תיק גב זעיר לנשיאה עם שתי רצועות, כשהיא מחולקת לשני תאים: העליון מרופד כמו צידנית (מקום טוב לחלב, למשל), והשני תא אחסון גדול לכל שאר הפריטים.

הערכה כוללת:
3 יחידות אחסון לסוכר קפה ותה
4 כוסות נירוסטה עם בידוד
קנקן מתכת וכפית
מיכל הברגה 230 גרם
מבער הברגה ספיידר מתקפל

סך הכל אין חדש תחת השמש בערכה הזו, כלי הפלסטיק די פשוטים וקנקן המתכת די קטן ולא יציב דיו על המבער, אבל הגימיק של תיק הגב הוא חמוד למי שחונה בטבע ורוצה לקחת עמו פק"ל קפה להליכה קצרה.

היכן להשיג: אתר אמישראגז
מחיר: 209 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

ערכת קפה של אמישראגז. אמישראגז,
הגימיק של תיק הגב חמוד. ערכת קפה של אמישראגז/אמישראגז

מזרן מתקפל, ד"ר גב

מזרני שטח בדרך כלל הם קטנים, מתקפלים או מתנפחים. וכך גם הנוחות שלהם - לא משהו. אבל ד"ר גב מבקשים להביא לשטח מזרן נוח ומתקפל, שבנוי מספוג PU ושכבת ספוג זיכרון. המזרן מתקפל לשלושה חלקים, אך הוא אינו קטן ומתאים לרכב בלבד, לא לנשאיה כמובן. למזרן ידית אחיזה המאפשרת נשיאה. את חלקו העליון של המזרן עוטף בד ג'קארד כפול המעניק נעים, ובחלקו התחתון של המזרן בד מונע החלקה.

מידות:
אורך - 2 מטר
עובי - 10 ס"מ
רוחב - 80 ס"מ
אורך כל חלק ׁ(3 חלקים סך הכל) - כ-66 ס"מ
משקל - 5.5 ק"ג.

אז בבדיקה, המזרן באמת נוח ונעים לשינה, הוא גדול דיו כדי להכי אדם בוגר ואין צורך לישון בו כמו מומיה, כפי שמצריכים מזרני שטח אחרים. החיסרון שלו הוא בגודל הגדול שלו - כלומר הוא אומנם מתקפל לשלושה חלקים, אבל גם הם מאוד גדולים וימלאו כמעט כל בגאז' של מכונית ממוצעת. הוא טוב לדחוף מתחת למיטה של הילדים ולהוציא כשמגיע אורח לישון, אבל לשטח הוא יהיה רלוונטי רק אם אתם עם רכב בעל מקום גדול במיוחד.

היכן להשיג: אתר ד"ר גב
מחיר: 499 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

מזרן מתקפל, ד"ר גב. ד"ר גב, אתר רשמי
קצת גדול מדי לרכב, אבל נוח מאוד. מזרן מתקפל של ד"ר גב/אתר רשמי, ד"ר גב

מחצלת לקמפינג Outdoor Revolution

מחצלת היא דבר די נחוץ לקמפינג של כמה ימים. לא בתוך האוהל כמובן, אבל מהאוהל והלאה, היכן שמתפננים, שמים ציוד ובעיקר יושבים מול האש. המחצלת של Outdoor Revolution מבית "קל גב" היא מחצלת ארוגה מקש סינטטי במגוון צבעים ודוגמאות. המחצלת מגיעה בכמה גדלים, אבל אנחנו בחנו את הגודל הענק שלהם - 4 מטרים על 4 מטרים - מה שמעניק מרחב ממש גדול בשטח, עם אפשרות לשכב, לשים ציוד והכל בסביבה רחבה.

המחצלת חזקה, ללא שרכים שיוצאים ממנה, קלה לקיפול ופריסה וגם ניתנת לניקוי ושטיפה. מחיר מצוין לגודל הזה.

היכן להשיג: אתר קל גב
מחיר: 209 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

מחצלת OUTDOOR REVOLUTION. סטודיו קל גב,
קלה לקיפול ופריסה וגם ניתנת לניקוי ושטיפה. מחצלת OUTDOOR REVOLUTION/סטודיו קל גב

כיסא-מיטה קמפינג CDO, טרק מרקט (Trek market)

נוחות היא דבר די בסיסי להצלחת הקמפינג. מעבר למזרן טוב או ערסל, בשהייה רבת שעות מתבקש שיהיה לכם איפה לשבת, לנמנם, להתפנק. כיסאות קמפינג הם דבר חשוב להצלחתו, אבל מה עם כיסא שטח שהופך כמעט למיטה?!

אז הכיסא של המותג CDO מספק גם נוחות וגם סטייל. הוא מיוצר עם מסגרת אלומיניום חזקה ובד אוקספורד 600D ובד נושם. הפתיחה והסגירה מתבצעת בקלות, יש לו כיס לכוס או לאחסון טלפון במנח היד ובעיקר הדום רגליים מתפרק, שמאפשר מצב של כיסא ומצב של כמעט מיטה ב-180 מעלות. בבדיקה, נוחות מירבית גם לאנשים גבוהים וגדולים, וכוחו יפה גם למשרד (למי שצריך שנ"צ קצר). הכיסא שוקל 4.3 ק"ג ומגיע עם שק מעטפת. מחיר לא נורא עבור מה שהוא מציע.

היכן להשיג: אתר טרק מרקט (Trek market)
מחיר: 179 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

כיסא קמפינג. טרק מרקט,
נוח, מתקפל בקלות ולא יקר. כיסא קמפינג CDO/טרק מרקט

מאוורר עם פנס לקמפינג, Outdoor Revolution

פנס הוא פריט חשוב לקמפינג, ובשנים האחרונות מגיע במספר צורות למחנאות: בעט, במנורות, כפנס ראש או כפריט לתלייה. Outdoor Revolution מציעים גימיק חביב של מאוורר נייד מחובר לפנס, הנטען על ידי כבל USB ולו שלושה מצבי פעולה של תאורה.

הפנס כולל שתי מנורות: פנס בבסיס ופנס מתכוונן בראש המאוורר. ישנה אפשרות תלייה או עמידה. זמן תאורה מקסימלי 24 שעות, עוצמת פנס מתכוונן: 80 לומן, עוצמת תאורה ראשית 220 לומן. זמן פעולת מאוורר מקסימלית 12 שעות.

בבדיקה, אהבנו את הפנס עצמו, שמספק אור איתן בשלוש עוצמות - גם בנורה העליונה הקטנה וגם בבסיס המנורה. המאוורר מייצר רוח חזקה יחסית, אבל צריך לקרב אותו לפנים כדי להרגיש באמת אוויר. מעבר לכך, העובדה שאין שימוש בסוללות והפנס נטען בכבל USB, הופכת אותו למוצר ירוק וחסכוני, וזה כמובן מצוין. מחיר מעט יקר לטעמנו לפנס כזה.

היכן להשיג: אתר קל גב
מחיר: ‏189 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

Outdoor Revolution מאוורר עם פנס לקמפינג. קל גב, אתר רשמי
3 עוצמות אור ואוורור. מאוורר עם פנס של Outdoor Revolution/אתר רשמי, קל גב

מנורת לילה עם קוטל חרקים ומאוורר, ריקושט

מנורות הלילה של השנים האחרונות אינן כבר "רק" מנורות לתאורה. משלבים בהן עוד גאדג'טים חדשים, כמו המאוור של המנורה הנ"ל. אבל הפעם מציגה חברת קקטוס מנורת קמפינג, שנמכרת תחת רשת ריקושט, שבה לא רק מאוורר אלא קוטל חרקים. חידוש בהחלט מרענן למי שסובל מיתושים ושאר ברחשים ומציקים בלילה.

למנורה, שהיא גם פנס, תאורה היקפית עם מאוורר עם שלוש עוצמות. המנורה ניתנת לתלייה וכשמפעילים את קוטל החרקים, נדלק אור כחכל, ממש בדומה לקוטל חרקים ייעודי שאתם רואים במסעדות או בתי קפה. קוטל החרקים אומנם קטן אבל מניסיון מראש השנה האחרון בשטח הוא הדביק אליו עשרות ברחשים ומעופפים לא רצויים. בעיה, שקשה להסיר אותם לשימוש נוסף. ואם זה לא מספיק? המנורה גם תטעין לכם את הסלולר.

היכן להשיג: רשת ריקושט
מחיר: ‏189 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

מנורת לילה עם קוטל חרקים ומאוורר. ריקושט,
חידוש מגניב. מנורת לילה עם קוטל חרקים ומאוורר של ריקושט/ריקושט

שק בטיחות שהופך לבלון הצלה מטביעה

למרות שהסתיו באופק, עדיין מדובר בעוד שבועות חמים לפננו, וגם אחרי, הנה מוצר שמצוין לטיולי מים ותמיד טוב שיהיה באוטו - שקית אטומה לנייד, מפתחות, ארנק ושאר ציוד שאתם רוצים איתכם בטיול מים.

שק אטום למים, המשמש לאחסון ושמירה על חפצים יקרי ערך בזמן טיול במים, חציית נחל או שחייה בנהר. לאחר הכנסת החפצים לתוכו מנפחים את השק ואוטמים אותו וכך השק משמש גם כבלון הצלה שמסייע למחזיק בו לצוף. השק מצויד בחגורת קשירה לגוף לצרכי בטיחות ואבטחה. אהבנו את העיצוב של השק, שנראה כמו בלון ברגע שהוא נאטם, ואת רצועת הבד שמתחברת אליו שמאפשרת לחבר את השק למכנסיים ופשוט לתת לו לצוף במים, מבלי חשש איפה הוא נמצא, מה שמשחרר את הידיים מלהחזיק בו כל הזמן. פריט שבדרך כלל אין בו שימוש, אבל מאוד נחוץ כשאתם במים, וגם לא יקר.



היכן להשיג: אתר טרק מרקט (Trek market)
מחיר: מ-35 לשני ליטר ועד 65 שקלים ל-20 ליטר
ציון מ-1 עד 5: 4

שק בטיחות שהופך לבלון הצלה. טרק מרקט,
מגיע בכמה צבעים וגדלים. שק הבטיחות/טרק מרקט

תרמיל טיולים STOUT 45, גרגורי

יש לא מעט תרמילי טיולים בשוק הישראלי, שהטובים שבהם מגיעים מארה"ב וגרמניה (דויטר). שני התיקים האמריקניים ששולטים בשוק הישראלי הם של שתי חברות מתחרות: אוספרי Osprey ו-גרגורי (Gregory), שניהם תיקים מעולים לטרקים, אולם בשנים האחרונות כמעט וקשה למצוא תיק של גרגורי במידות ביניים, כלומר של 40 ליטר, ובחנויות רבות טוענים שהוא אזל מזמן ולא מיובא יותר. והנה בטרק מרקט (Trek market) נמצא לו ה-STOUT 45 - תיק לטיול של 3-1 ימים, שמציע את הבסט של הבסט שגרגורי יודעים להציע, ותסמכו על החברה שייצרה תיקים לכוחות המיוחדים של הצבא האמריקני, שהיא יודעת מה היא עושה.

אז מה יש לנו פה? התיק עשוי מבד חזק ועמיד עם מערכת גב מתקדמת VersaFit, המעניקה יכולת התאמה משתנה לאורכי גב שונים (S-L), מאפשר זרימת אוויר למניעת זיעה ומניעת כאבי גב. התיק מגיע עם מערכת חגורות מתקדמת המאפשרת תמיכה מרבית ופיזור משקל נכון. בתיק שני פתחי גישה לציוד עליון ותחתון ומגוון של תאים וכיסים נוספים. פנל קדמי משולב בד פוליאסטר להגברת עמידות. תא צדדי חיצוני המתאים לבקבוק מים או איסוף אשפה. רצועות לנשיאת מזרן שטח, כיסים מובנים ברתמת האגן המאפשרים נשיאת מכשיר סלולרי, חטיפי אנרגיה ועוד. כיסוי גשם כלול כמובן. בתוך התיק תא לשקית שתייה עם פתח יציאה לצינורית, מבחוץ נקודות עגינה למקלות הליכה. משקל התיק 1.34 ק"ג והוא יכול לשאת עד 20 ק"ג.

מה שאהבנו בתיק הזה, הוא קודם כל מערכת הגב הנוחה שלו שמתלבשת היטב על הגב, וגם האפשרות להגדיל את הטורסו - את גודל מערכת הגב מסמול ועד לארג'. חגורות המותניים (שבהן כיסים קטנים) מוסיפות יציבות לתיק. מה שכיף בתיקי גרגורי לעומת רוב התיקים של אוספריי, הוא שכיסי הצד בתיק המיועדים לבקבוקים הם עמוקים, כך שהבקוק נשאר יציב ולא מתנדנד על כל צעד. עוד גימיק חביב בתיק, הוא תפסן החזה שהוא בעצם גם משרוקית שניתן להשתמש בה בעת חילוץ. העיצוב של התיק יפה, ודומה פחות או יותר לעיצוב של כל תיקי גרגורי, המון כיסים נגישים, כולל תא נפתח בתחתית התיק להוצאת שק"ש. המחיר לא זול, אבל בשביל איכות כזו הוא בהחלט שווה את הכסף.

היכן להשיג: אתר טרק מרקט (Trek market)
מחיר: 835 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

תרמיל STOUT 45  גרגורי. טרק מרקט,
תיק מושלם. תרמיל STOUT 45 של גרגורי/טרק מרקט

מערכת מים לילדים Kids

לא רק למבוגרים מגיע תיק טיולים. לילדים מציעה חברת קל גב מערכת שתייה דגם Kids תוצרת Outdoor Revolution לפעילויות ספורט וטיולים.

התיק הוא בעצם שלוקר שכולל שקית שתייה בנפח 1.5 ליטר - נפח שמתאים מאוד לילדים קטנים - ויש לו תא אחורי ייעודי לאחסון שקית השתייה. כמו כן, שני תאים עם סגירת רוכסן, רצועת חזה, רצועת מותן, מחזירי אור, לולאות לקשירה חיצונית של חפצים. לצינורית השלוקר מחובר מחבר לחיצה לניתוק הצינורית מהשקית. שסתום נשיכה בעל אטימות וכמובן שקית מים עם פתיחה רחבה למילוי נוח של מים.

בבדיקה התיק חמוד מאוד, ובאמת שלילדים מגיל 4 עד 10 הוא באמת עושה את העבודה. הוא קל, יש בו תאים לממתקים או סנדוויץ', והוא נוח לנשיאה. עם זאת, המחיר די יקר לשלוקר לילד, מה גם שמזה שנים לא נעשה חידוש בתחום השלוקרים לילדים של החברה, וחבל. עם זאת, מוצר טוב לילדים שרוצים להיות כמו ההורים ולסחוב משהו על הגב משלהם, וגם מרגיל אותם בלטייל עם תיק.


היכן להשיג: אתר קל גב
מחיר: 189 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

מערכת מים לילדים Kids. סטודיו קל גב,
מוצר טוב לילדים שמתחילים לטייל. מערכת מים לילדים Kids/סטודיו קל גב

חולצת טי שרט שמתייבשת מהר Transporter

חולצות דררי-פיט כבר שנים הפכו לא רק לפריט טיולים נחוץ, אלא גם ללבוש אופנתי. חולצת הטי שרט של Transporter היא חולצה קלילה ונעימה על הגוף, ובעיקר מתייבשת מהר.

החולצה עשויה 100% פוליאסטר ושוקלת 160 גרם. היא מספיק אלסטית כדי לא להיות צמודה על הגוף, ומספיק הדוקה כדי שעדיין יהיה לה מראה של טי שירט רגילה. התפרים שלה הם חלק ממה שהופך אותה לאיכותית, בין אם אתם סוחבים תרמיל או לא, כי הם חלקים ונעימים. והכי חשוב, היא מתייבשת מהר בין אם מזיעים או שוטפים אותה במים. מאוד אהבנו את המגע שלה - נעים וחלק על הגוף, והיא ממש נראית כמו טי שירט מכותנה, אלא אם מסתכלים ממש מקרוב. מחיר לא זול אבל מוצר איכותי בהחלט.

היכן להשיג: חנויות למטייל
מחיר: 229 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

טי שרט transporter. למטייל,
נעימות שיא. טי שרט Transporter/למטייל

נעלי Trek Sock, למטייל

טרנד נעלי הטרקים, שהן גם מעין נעלי ספורט, עלה לתודעה בעיקר דרך נעלי Hoka, שהביאו עיצוב של נעל ריצה עם סוליה מותאמת לשטח. הנעל החדשה של סן מרקו, חברת נעליים איטלקית, היא נעל הליכה רכה בשם Trek Sock, שכדי לנעול אותה, יש להחליק את הרגל לתוך גרב-הנעל ואז להדק עם השרוכים.

הנעל השחורה מעוצבת יפה, והיא אינה נראית דווקא כנעל טיולים, אלא יכולה להתאים גם ליומיום. הסוליה מגיעה עם בליטות שמותאמות לשטח ולאחיזה במשטחי סלעים ואבנים, כלומר לטיולים קלים, ללא טיפוסים קשים, ובהחלט עושה את העבודה לטיולי יום עם המשפחה. המחיר קצת יקר, אבל מדובר בנעל איכותית כמו שהאיטלקים יודעים לייצר.


היכן להשיג: חנויות למטייל
מחיר: 819 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

נעלי הליכה רכות סן מרקו. למטייל,
נוחות מאוד לטרקים קלים. נעלי Trek Sock/למטייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully