וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדולים ביפן: הריזורט שמציע מתחם קריוקי שצף בים

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 15:58

תשכחו מפחד במה: לאחר שייט של חצי שעה, יגיעו אורחי אתר נופש בעיר החוף אטאמי לאמבט עץ צף שבו מערכת סאונד משוכללת. כאן, אף אחד לא ישמע אתכם, ואף שכן לא יתלונן. התענוג לא זול, אבל יש פינוקים נוספים

למה אנשים באוקינוואה חיים יותר?/@dr.karanr

אם המחשבה על שירה בציבור ממלאת אתכם בחששות, כדאי שתדעו שאתר נופש ביפן - שהיא כידוע מולדת הקריוקי - השיק פתרון יוצא דופן. אתר הנופש הושינו (Hoshino Resorts) הציג השבוע את מה שמכונה "קריוקי על הים" בעיר החוף אטאמי (Atami), שהיא יעד פופולרי שמושך אליו מבקרים ותיירים רבים בזכות המעיינות החמים המצויים בו.

"לשיר בחופשיות על הים ולחוש את רוח הסתיו", מתפייט אתר האינטרנט של הריזורט. מתחם הקריוקי נראה כמעין אמבט עץ עגול שצף במימי מפרץ סגאמי (Sagami). למרות המראה הצנוע שלו, אמבט זה מצויד במיקרופונים ובמערכת סאונד משובחת, כמו גם כלי הקשה כגון טמבורין ("תוף מרים") ומאראקס (כלי נגינה בסיסיים שעשויים מקליפה חלולה שבה יש אורז או גרגרים מסוגים אחרים).

אתר הפנאי STUFF מדווח כי הקריוקי הצף יכול לאכלס עד ארבעה אורחים-שרים. במטרה לשמור על תחושת הבידוד וההרגשה שמדובר ב"לב ים", יש צורך לשוט במשך כחצי שעה עד שמגיעים את מתחם הקריוקי הצף. מרגע שמגיעים ניתן לבלות בו שעה של שירה מבלי שאף אחד לא ישמע אתכם מזייפים (חוץ מהחברים או בני המשפחה שאיתם הגעתם, ואולי גם הדגים). בקיצור, זה המקום להשאיר מאחור את פחד הבמה שלכם.

קריוקי צף ביפן. Hoshino Resorts, אתר רשמי
"לשיר בחופשיות על הים ולחוש את רוח הסתיו". הקריוקי הימי ביפן/אתר רשמי, Hoshino Resorts

לשיר עם אדל ולאכול קוויאר

המחיר לתענוג הזה עומד על 40,000 ין (כ-1,000 שקלים) והוא כולל גם בקבוק שמפניה. תמורת תוספת של 15,000 ין (כ-385 שקלים) תוכלו לשלב בחוויה גם מעדני גורמה כגון ברוסקטה עם גבינת ריקוטה וקוויאר. נכון לעכשיו החוויה פועלת במתכונת מצומצמת - ימי שני אחר הצהריים. כנראה שמדובר בסוג של פיילוט, שיימשך עד סוף חודש נובמבר.

ואם כבר הזכרנו את העובדה שיפן היא מולדת הקריוקי, ואם אתם בעניין, כדאי לבקר בקומפלקס הבידור הענקי "טוקיו דום סיטי" (Tokyo Dome City) שבבירת יפן. שם פועל הגלגל הענק הראשון בעולם שמציע חוויית קריוקי תוך כדי תנועה. יש בו שמונה "גונדולות" קריוקי, שיאפשרו לכם להביא את כישורי השירה שלכם לגבהים חדשים...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully