וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילו בהרים מכושפים ונתקלו ב"איש זאב עירום" עם חנית ביד

4.9.2023 / 0:04

ג'ינה וייס וחברה נתקלו באדם מוזר מאוד ליד מערה באזור שידוע במקום מפגש של מכשפות: "הוא נראה כמו האדם הקדמון" - ואז התגלה שהאיש מוכר לרשויות וחי בטבע כבר חמש שנים

ההיסטוריה הקסומה והמכושפת של הרי הארץ/@elysian_adventures

מטיילים שביקרו בהרי הארץ שבגרמניה נדהמו לגלות שם "איש זאב" עירום שמתצפת עליהם, כאשר לפי גורמים בגרמניה שמכירים אותו, מדובר באדם שחי לבדו בטבע כבר לפחות חמש שנים. ב-BILD הגרמני דווח שג'ינה וייס וחבר שלה טובי נתקלו במקרה בגבר הפרוע שישב על סלע ונראה שהוא מחזיק מעין חנית שייתכן ששימשה אותו לציד.

"הוא לא הוריד מאיתנו את העיניים", הם סיפרו. וייס, 31, אמרה שהמפגש עם הגבר המוזר בהרים נמשך כ-10 דקות, כאשר היא חקרה את החורשה ליד בלאנקנבורג - בערך 250 ק"מ מברלין. "איך שהגענו למערות החול ראינו את איש הזאב הזה", שיחזרה וייס בשיחה עם העיתון.

"הוא עמד במיקום גבוה מעל אחת המערות והחזיק מעין חנית בידו", אמרה וייס שהעריכה שהגבר הוא בשנות ה-40 לחייו ונראה כמו איש פרה היסטורי.

"הוא לא הפסיק להסתכל עלינו ולא אמר כלום", היא סיפרה, "הוא נראה מאוד מלוכלך, כמו מישהו מעידן האבן, כאילו הוא לקוח מספרי ההיסטוריה". בטיימס דווח שהמשטרה המקומית כבר קיבלה כמה פניות בשנים האחרונות לגבי הגבר הזה, שמסתובב חופשי בטבע.

עוד בנושא
איך נראית היום ילדת הג'ונגל שגדלה עם נמרים ופילים?

ממש כמו מוגלי: הצעיר שחי ביער ולא אוכל או מדבר

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בחודש מרץ השנה, הרשויות קיבלו טלפון ממטייל במצוקה שביקש עזרה, ואמר, "יש איש זאב שמתרוצץ כאן" בפארק - וטען שהבזקי אש בלתי מוסברים מופיעים באזור הדמות. עם זאת, צוותי החירום שהגיעו למקום לא הצליחו למצוא את "איש הזאב" הזה כשהגיעו לאתר.

גם אחד מאנשי מכבי האש של בלנקנבורג דיווח שראה אדם מסתובב ביער והתרחק כשהבחין בצוות, כך דיווחה התקשורת המקומית. צוותי החירום הסבירו שהדאגה שלהם נובעת מכך שאדם שחי לבדו ביער עלול לגרום לשריפה ולא מאגדה על "איש זאב" שעוקב אחרי מטיילים בטבע.

"זה מישהו שיודע בבירור איך לחיות בחוץ ולהסתגל לעונות השנה המתחלפות", אמר אלכסנדר בק, ראש מכבי האש בלנקנבורג, ל-Bild.

ההרים מלאים במכשפות ויצורים מפחידים

רכס הרי הארץ שבצפון גרמניה, משתרע לאורך 110 קילומטרים כאשר הפסגה הגבוהה ביותר שלו היא ה-Brocken, המתנשאת לגובה של יותר מ-3,700 רגל (1,100 מטרים) לפי אתר האינטרנט של הפארק. האזור ידוע בנוף דמוי המבוך שלו ובצמחייה הצפופה שבו.

אגדות ומיתוסים מפחידים על יצורים מוזרים ובעלי חיים מעולמות אחרים האורבים ברכסי ההרים העצומים ובתוככי היערות אינם דבר חדש מספרי אגדות העם הגרמניים. היער של אזור הארץ ידוע בפולקלור המקומי בסיפורי המכשפות, הכתות העתיקות והחיות השטניות המפחידות שמשתוללות בצללים שלו.

תרבות המכשפות באזור היא כה מושרשת עד שהמקומיים חוגגים פסטיבל בשם "ליל ולפורגיס" או "ליל המכשפות" ב-30 באפריל כל שנה מאז 870 לספירה, לפי World History.org.

האגדה בת מאות השנים, שראשיתה בערך בשנת 700 לספירה, מספרת על מכשפות היורדות לפסגות ההרים הגבוהות ביותר של אזור הארץ בערב האחד במאי, כאשר לפי האגדה כוחותיהן חזקים ביותר והן מרקדות סביב האש תוך שהן כורתות ברית נישואים עם השטן.

האירוע שנחגג באזור נועד לתת כבוד למיסיונר אנגלי מהמאה התשיעית בשם סנט וולפורגה, שהצליח לגבור על הרוע של המכשפות שזרעו הרס בעיירות הסמוכות, ואז נחגג הפסטיבל המכונה לעתים קרובות "ליל כל הקדושים השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully