וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת קיבלה מושב חלון, אבל עם נוף ל... ג'וק חי. צפו

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 13:06

מה הייתם מצפים לראות מחלון המטוס בזמן טיסה? עננים? פסגות הרים? נוסעת סינית בהתה במשך שעות במקק ענק שנתקע בין שכבות החלון שלה וטייל לאורכו ולרוחבו. הסרטון שצילמה כבר גרף יותר מ-120 מיליון צפיות בסין לבדה

יש מקקים שהופכים להיות ויראליים ברשת. כך למשל, אותו מקק (ג'וק) שצולם בתוך חלון של מטוס נוסעים ובמהרה גם הועלה לרשתות החברתיות. התקרית המוזרה הזו אירעה ביום רביעי שעבר, בטיסת פנים בסין מהעיר נינגבו (Ningbo) שבמחוז ג'ג'יאנג (Zhejiang) אל העיר שישואנגבנה (Xishuangbanna) שבמחוז יונאן (Yunnan).

צפו בסרטון כאן

אחת הנוסעות, שזוהתה רק בשמה הפרטי, גואו, הבחינה במקק גדול שזוחל בחלק הפנימי של חלון המטוס במקום מושבה. לדבריה, היא חשבה ש"המקק יישאר שם בערך שתי דקות ולא יותר", ולכן גם לא טרחה להודיע על כך לדיילות. "אבל לא ציפיתי שהוא עדיין יהיה שם גם אחרי טיסה של 3,000 קילומטרים", הוסיפה הנוסעת המופתעת. "וגם לא יכולתי לדעת בוודאות אם הוא נמצא מחוץ לחלון או בחלק הפנימי שלו".

מקק על חלון המטוס בסין. ShouCang/Weibo, צילום מסך
המקק על חלון המטוס של הנוסעת/צילום מסך, ShouCang/Weibo

"מאוד משעשע"

בסרטון הקצר שצילמה גואו ניתן להבחין היטב במקק בעודו מתנועע מעלה ומטה ברחבי החלון השקוף בזמן שהמטוס משייט מעל העננים. מגזין Insider מדווח כי שם חברת התעופה שבה טסה גואו לא נמסר לפרסום, אבל נציג החברה הגיב לאתר חדשות מקומי ואמר כי המקק היה לכוד בין שתי שכבות החלון. נוסף על כך, על פי ההערכות של אנשי הצוות סביר להניח כי המקק הגיע מתוך תא המטען של המטוס (בחלק שבו מאוחסנות מזוודות הנוסעים) ומשם טיפס מעלה לכיוון החלון ונתקע בו. גואו עצמה סיפרה בראיון שנערך עמה כי העניין כולו "מאוד משעשע". לדבריה, היא בילתה חלק ניכר מהטיסה בבהייה מסוקרנת בנוסע הלא צפוי.

כך או אחרת, הסרטון שצילמה גואו הפך במהרה להיות ויראלי ברשת החברתית Weibo, שהיא הגרסה של טוויטר בסין. באופן לא מפתיע הסרטון שותף פעמים רבות, והוא כבר זכה ליותר מ-120 מיליון צפיות. גם תגובות רבות לא איחרו להגיע. "הם יכולים אפילו לשרוד בגובה של יותר מ-10,000 מטר", ציין אחד המגיבים והוסיף אימוג'י של פרצוף בוכה. ומגיב אחר כתב: "זה צפוי מהמקקים הקשוחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully