וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה צ'ופקברה?": תיעדה ייצור מסתורי ומוזר ממש בחצר ביתה

11.9.2023 / 0:08

בחורה מעיירה בטקסס יצאה לחצר שלה ונתקלה במעין כלב מוזר, אבל אף אחד (כולל מומחים של גן החיות המקומי) לא הצליחו לזהות איזו חיה זו במאה אחוז. צפו בתיעוד ונסו לשפוט בעצמכם: האם זו צ'ופקברה?

תיעוד של יצור מסתורי מזנק מהעשבים בצד הדרך/TikTok/@itz_louisvuitton

יצור מוזר בעל ארבע רגליים שתעוד כשהוא אורב בחצר אחורית של בית פרטי הצליח לבלבל תושבי עיירה קטנה בטקסס, אחריהם את כל הרשת ואפילו מומחים לבעלי חיים נותרו מגרדים בראשם ולא מצליחים לקבוע מה הוא.

הכל התחיל כשטינה קאליג, מהכפר היל קאנטרי, צילמה את החיה המוזרה, שצבעה חום-צהבהב, גודלה כשל כלב גדול, יש לה זנב ארוך שכמעט נוגע באדמה ואוזניים גדולות מאוד וזקורות.

"הייתי בפנים והסתכלתי החוצה לחצר", אמרה קאליג לרשת החדשות המקומית KENS 5, "וראיתי חיה ממש בחצר שלי וחשבתי, 'וואו, מה זה?'"

היצור המסתורי הסתובב בחצר שלה רק כמה רגעים, בהם אפילו עצר לאכול כמה פירות יער שנשרו משיח, לפני שנעלם לתוך האפילה, אמרה קאליג, שלא הצליחה לזהות איזו חיה בדיוק הסתובבה לה בחצר. היא פרסמה את הסרטון שצילמה ברשתות החברתיות וביקשה משכנייה עזרה בזיהויה.

צפו בתיעוד שלה

"אולי זו צ'ופקברה," תהתה קאליג, כשהיא מתייחסת ליצור מפלצתי אגדי מאמריקה הלטינית. המאמינים בקיומו טוענים כי הוא ניזון מטריפת חיות בית וצאן, בעיקר עזים ולכן זכה גם לשם "מוצץ העיזים". היצור מתואר באגדות ככבד, בגודל של דוב קטן עם שורת קוצים מהצוואר עד הזנב. הוא נע במהירות, ומוצץ בלשון דמוית צינור את דמן של חיות משק קטנות. אומרים שהוא מתנשא לגובה של 3 עד 4 מטרים, קופץ כמו קנגורו ותוקף ושותה את דמם בעלי חיים.

מכיוון שעד היום לא תועד שם בעל חיים העונה לתיאור הזה ולכן הצ'ופקברה זכתה למעמד זהה לזה של ביגפוט, יטי או המפלצת מלוך נס - רבים מאמינים בקיומן, אבל איש לא ראה אותן מעולם. סביר מאוד להניח שגם הפעם - זה לא צ'ופקברה וסביר יותר להניח שהיא קרובה למציאות דווקא באמירה השניה שלה לפיה: "יש אנשים שחושבים שזה הכלאה בין זאב ערבות לכלב".

בניו יורק פוסט דווח שישנה אגדה מקומית באזור היל קאנטרי וילג', שנמצא רק כ-30 ק"מ צפונית למרכז העיר סן אנטוניו, על אריה הרים זקן שמסתובב ביערות הסמוכים, אבל הוא מעולם לא תועד.

העירייה פנתה לגורמים ברשויות הטבע בטקסס, אך טרם קיבלו תגובה.
מנהלת מחלקת היונקים של גן החיות בסאן אנטוניו, רייצ'ל מלסטאף, אמרה שלפי התיעוד נראה שהיצור הוא כלב או זאב ערבות ושני וטרינרים בגן החיות, ד"ר רוב וד"ר טרה, אמרו ל-KENS 5 שזה יכול להיות כלב עם בעיות עור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully