וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלון הזה למבוגרים, אבל בסופ"שים בקיץ קורה פה משהו אחר

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 9:26

כל הורה בישראל נתקל בבעיה הזו לפחות פעמיים בשנה - אתם מחפשים מלון למשפחות בתקופה הכי עמוסה של השנה - והמחירים רק הופכים בלתי מאפשרים. אז מצאנו לכם מקום חמוד - ALAYA פולג - שכולל אוכל והפעלות

כפר הנופש אלאיה פולג. ליהי שורש, מערכת וואלה!
ALAYA פולג/מערכת וואלה!, ליהי שורש

כל הורה לילדים, ואני מתכוונת ממש כל הורה, גיגל בחודש האחרון, אם לא לפני, וחיפש חופשה של כמה ימים בארץ. כל הורה לילדים, ואני מתכוונת (כמעט) כל הורה, התבאס מהעובדה שלא נשארו כמעט מקומות בשום מקום, ויותר מכך - מהמחירים הבלתי אפשריים של חופשות משפחתיות במלונות בארץ. אז חלק ויתרו, חלק דווקא הזמינו תוך כדי שהם מסננים קללה על יוקר המחיה וחלק בחרו להעביר את החופשה המשפחתית שלהם - חופש גדול או חגי תשרי - בחו"ל.

אנחנו הגענו ל-ALAYA פולג - מלון שהוקם בשותפות עם רשת Selina, שלא מארח משפחות וילדים בימים רגילים, אלא יותר יחידים וזוגות, והרבה מאוד ריטריטים עמוסי סדנאות, שיעורים ואיך לא - אמבטיות קרח. כפר הנופש אומנם רק בן חצי שנה, אבל כבר השכילו להבין פה בפסח האחרון את הפופולריות של חופשות משפחתיות - ואם אפשר לא לזוז ושהכל יהיה במקום - מה טוב. ואכן, הם עשו כך.

חדרים קטנים, נוף גדול

קודם כל כמה מילים על המלון שמעוצב ככפר בשטח של 7 דונם שהיה בעבר מלון Q. המלון מכנה את עצמו מלון בוטיק. אז לפי מספר החדרים זה אולי נכון, אבל בזה מסתיימת ההשוואה. נכון, יש פה קרוב ל-60 חדרים מסוגים שונים, חלקם חדרי סטודיו, אחרים חדרים שמתאימים לזוג פלוס אחד (גג שניים) ולאחרונה נבנו גם סוויטות משפחתיות שיכולות להכיל יותר אנשים ויש בהן גם ג'קוזי.

בכל מקרה רוב החדרים הם קטנים. אפילו קטנטנים (16 מ"ר). לצד זה מדובר בחדרים מאוד נעימים ונקיים שמספקים מיטה, מקלחת, מגבות ומזגן. זהו. אין פה מכונת קפה או טלוויזיה, אבל יש מרפסת קטנה. חשוב להבין שהחדרים פה הם לא העניין, אלא הפעילויות והבחוץ היפה והמטופח של הכפר, שמלא בפינות ישיבה מקסימות ומרגיעות. מה שעוד מרגיע זה שמדובר במקום סגור כך שהילדים יכולים להסתובב חופשי מבלי שתחששו.

חדר המלון אלאיה. אתר אלאיה,
קטן ונעים. החדר באלאיה/אתר אלאיה
כפר הנופש אלאיה פולג. ליהי שורש, מערכת וואלה!
עשו פה עבודת גינון מדהימה/מערכת וואלה!, ליהי שורש
כפר הנופש אלאיה פולג. ליהי שורש, מערכת וואלה!
הכניסה למלון/מערכת וואלה!, ליהי שורש

אז מה עושים פה עם הילדים?

סופ"ש הילדים, ובכלל כקונספט במלון, כולל גם פעילויות וסדנאות. כל סופ"ש הפעילויות פה משתנות. אצלנו היו הקרנות סרטים באולם ממוזג, סדנאת קוסמות, קפווארה, קבלת שבת עם שירים, מדורה בערב וקידס קלאב (או יותר נכון חדר ממוזג עם משחקי קופסא ושולחנות ציור) שנפתח בבוקר ואחר הצוהריים, כולל גם מפעילה חמודה שמלווה את הילדים. הפעילויות היו חמודות, וחלקן כללו הורים. כך או כך, לטעמנו הפעילויות יותר מתאימות לילדים קטנים עד גילי 8-9. לילדים גדולים יהיה פה פחות מה לעשות.

להורים גם יש פעילויות משלהם, בעיקר בשעות הבוקר, הכוללות יוגה, מדיטציה ועוד. בנוסף, יש פה ספא קטן (בתשלום) למקרה שתרצו לברוח לשעה.

מלבד לפעילויות המובנות בסופ"ש, המלון קרוב מאוד לים - מרחק של חמש דקות הליכה - כך שאפשר לללכת עם הילדים. למי שיש ילדים קטנים או פשוט קצת יותר מתעצל - יש שתי שכשוכיות שניתן לטבול בהן. למרבה הצער זה לא מספיק בסופ"ש ילדים, כך שנאלצנו לחזור ולשוב לשכשוכית כדי לחפש רגע בה היא תהיה ריקה או לא עמוסה. פונה מכאן למלון ומפצירה בו להוסיף לפחות עוד שתי שכשוכיות, גם אם זה בא על חשבון פינות חן (ויש כאלה), בטח במהלך הקיץ הרותח שאנחנו מצויים בו. אין ברירה.

קידס קלאב בכפר הנופש אלאיה פולג. ליהי שורש, מערכת וואלה!
צנוע וחמוד/מערכת וואלה!, ליהי שורש
קידס קלאב בכפר הנופש אלאיה פולג. ליהי שורש, מערכת וואלה!
ברוכים הבאים/מערכת וואלה!, ליהי שורש
קבלת שבת בכפר הנופש אלאיה פולג. ליהי שורש, מערכת וואלה!
קבלת שבת נעימה/מערכת וואלה!, ליהי שורש
כפר הנופש אלאיה פולג. ליהי שורש, מערכת וואלה!
אל תיטעו, היה לנו פוקסץ שכשוכית/מערכת וואלה!, ליהי שורש

מה אוכלים?

הנה נושא שאולי יגרום לרבים מכם להגיד - "לא תודה, זה לא מתאים לי". לנו זה דווקא מאוד התאים. המלון צמחוני. זה אומר שאין פה שניצלים והמבורגרים לילדים. מה כן יש? בערב מוגשות פה פסטה, ירקות, פשטידות תירס בבוקר - גבינות, חביתות (יש גם טבעוניות) , קורנפלקס, לחמים, פירות וופל. גולת הכותרת - טאבון שלא מפסיק להוציא פיצות. בכל מקרה כדאי לעשות תיאום ציפיות עם הילדים לפני.

המבוגרים ביניכם (וכמובן גם הילדים אם הם לא בררנים) יהנו פה מאוכל טרי, טעים ומזין. הרבה סלטים טריים, ירקות שמטופלים בכל מיני צורות, ממרחים, פיצות כמובן, תבשילים הודים, אורז ועוד.

חדר האוכל יפה ומזמין, הבופה אולי לא מגוון במיוחד אבל הכל כאמור טרי וטעים מאוד.

בצוהריים מוגשת ארוחה שמתאימה לילדים ולהורים עם מנה עיקרית ומגוון תוספות במחיר של 35 שקלים. היא נמכרת במכולת הקטנה של המלון, שם אתם יכולים לרכוש ארטיקים טבעיים של תמרה, חטיפים ושתייה במהלך השהות שלכם.

ארוחת ערב ילדים בכפר הנופש אלאיה פולג. ליהי שורש, מערכת וואלה!
ארוחת ערב ילדים בכפר הנופש אלאיה פולג/מערכת וואלה!, ליהי שורש
ארוחת בוקר ילדים בכפר הנופש אלאיה פולג. ליהי שורש, מערכת וואלה!
ארוחת בוקר ילדים בכפר הנופש אלאיה פולג/מערכת וואלה!, ליהי שורש
בופה צמחוני בכפר הנופש אלאיה פולג. ליהי שורש, מערכת וואלה!
בופה צמחוני בכפר הנופש אלאיה פולג/מערכת וואלה!, ליהי שורש
פיצה בכפר הנופש אלאיה פולג. ליהי שורש, מערכת וואלה!
פיצה בכפר הנופש אלאיה פולג/מערכת וואלה!, ליהי שורש

כמה זה יעלה לכם?

הגענו לאחד החלקים הכי טובים ב-ALAYA. המחיר. אם נחזור לתחילת הכתבה ולמצב של כל הורה מצוי באוגוסט ובחגים - הכל יקר כאן. בטח חופשות. בטח בחגים. אבל הוואליו פור מאני שמקבלים פה הפתיע אותנו.

חדר לסופ"ש (חמישי עד שבת) עבור שני מבוגרים ושני ילדים, כולל התכנים שמציעים פה וכולל ארוחת בוקר וערב יעלה לכם כ-2,500 ש"ח. אם ההרכב גדול יותר תוכלו למצוא חדרים שיוכלו לאכלס גם שלושה ילדים בתוספת של כ-200 ש"ח לכל הסופ"ש. נסו להיזכר מתי קיבלתם בישראל כזה ערך לכסף של החופשה שלכם?


הכותבת הייתה אורחת בסופ"ש ילדים של ALAYA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully