וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלו בירד איירוויס תטוס מתל אביב לברצלונה בפחות מ-100 אירו

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 12:09

חברת התעופה היוונית תחל לטוס החל מהחודש הבא מתל אביב לבירת קטלוניה, ברצלונה, במחיר של החל מ-99 אירו לכיוון. הבשורה מגיעה לאחר שוויז אייר הודיעה כי תפסיק להפעיל טיסות בקו

ברצלונה כייסים הונאה תיירים/וואלה

חברת התעופה היוונית בלו בירד איירוויס תפעיל טיסות מתל אביב לברצלונה, החל מ-8 בספטמבר ובאופן רציף אל תוך חורף 2023/2024. החברה תפעיל 3 טיסות שבועיות בימים שני, רביעי ושישי.

הבשורה של בלו בירד מגיעה ביום בו פורסם כי וויזאייר מפסיקה את טיסותיה מתל אביב לברצלונה. החברה היוונית תציע למכירה סיטונאית התיירות קווי חופשה, טיסה בלבד במחיר התחלתי של 99 אירו לכיוון, חבילות נופש הכוללות טיסה ומלון למגוון שהיות החל מ-399 אירו, וטיולים מאורגנים, מדי שבוע, לברצלונה קוסטה ברווה וקפיצה לצרפת, החל מ-699 אירו.

בלו בירד איירוויס. bluebirdair.com,
יוון אבל גם ברצלונה. דיילות בלו בירד איירוויס/bluebirdair.com

מ"קווי חופשה" נמסר: "אנו שמחים לבוא עם בשורה צרכנית ולעדכן על חזרת טיסות בלו בירד איירוויס לברצלונה, מהיעדים היותר אהובים ומבוקשים על הקהל הישראל בכל עונות השנה. בזכות טיסות בלו בירד איירוויס נציע לקהל הרחב, טיסות בשעות אטרקטיביות, חבילות נופש וספורט וכן טיולים מאורגנים ל-8 ימים על בסיס חצי פנסיון. זאת, במחירים סופר אטרקטיביים שיהפכו את היעד די במהירות ללהיט מכירות בחגים הקרובים בסתיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully