וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערים ישראלים התפרעו בטיסה מקפריסין - ההמראה נעצרה

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 11:14

צוות המטוס של חברת "tus airways" הוחזר ממסלול ההמראה בלרנקה. המשטרה המקומית הגיעה למטוס, הורידה את הנערים ועצרה אותם. רק בהמשך הצליח המטוס להמריא לארץ

נוסע ללא חולצה מכה נוסע אחר בטיסת בנגלדש איירליינס/צילום: טוויטר

נערים ישראלים התפרעו הבוקר (חמישי) בטיסה של חברת "tus airways" מלרנקה שבקפריסין לישראל, והורדו מהמטוס. צוות המטוס הזמין משטרה, שעצרה את הנערים ולקחה אותם לחקירה. בשל המקרה, שאירע רגע לפני ההמראה, הוחזר המטוס ממסלול ההמראה לשער, אך בהמשך המריא לארץ.

מחברת התעופה נמסר בתגובה: "tus airways מפגינה מדיניות של 'אפס סובלנות' כלפי נוסעים מפריעים ובמידת הצורך, תבקש מהם לרדת מהמטוס או להתרחק מנמל התעופה".

נערים התפרעו בטיסת TUS לקפריסין. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המשטרה עצרה את הנערים ולקחה אותם לחקירה. הנערים מורדים מטיסת TUS, היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נערים התפרעו בטיסת TUS לקפריסין. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רכב המשטרה הקפריסאית שחיכה לנערים הישראלים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחודש שעבר, גבר ישראלי ושני בניו נעצרו בנמל התעופה באיסטנבול שבטורקיה לאחר שפרצו את שרוול המטוס. זאת, מפני שפספסו את הטיסה שלהם לישראל. לאחר חקירתם, הם גורשו מהמדינה והועלו על מטוס ארצה.

בתיעוד המקרה ניתן לראות את אחד מהם כשהוא פורץ את השרוול, נאחז בתחתית בידיו וקופץ למסלול ההמראה. ייתכן שניסו לעכב את המראת המטוס כדי לעלות עליו. עוד נראים בסרטון אנשי אבטחה רבים רצים אל הישראלי ועוצרים אותו.

באותו שבוע, תשעה ישראלים מהדרום נעצרו עם נחיתתם בנמל התעופה באיסטנבול, לאחר שדיילת חברת "פגסוס", שהתשעה המריאו מנתב"ג במטוס שלה, התלוננה כי הטרידו אותה מינית. התשעה הכירו במטוס וטענו כי מדובר בהתנכלות מצד הדיילת. "מהעלייה למטוס חשנו שהיא לא אוהבת ישראלים", סיפר אלי, אחד מהישראלים החשודים שנעצר, ושוחרר מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully