וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

170 חדרים ו-7 חוויות: מתחם אירוח חדש נפתח בתל אביב

מרחב אירוח ולייפסטייל חדש - "הג'ורג'" (The George) יפתח באוקטובר הקרוב בתל אביב, ובו מלון עם 170 חדרים, מעדניה של "משק עפאים", בריכה ויתמקד בשבע חוויות אורבניות של חיי היומיום, כמו לחגוג, לעבוד, לאכול, להיפגש, ללון, לנוח ולחיות

"הג'ורג'" (The George) הוא מרחב אירוח ולייפסטייל חדש מבית אלקו הוספיטליטי שעתיד להיפתח באוקטובר הקרוב, ויכיל בתוכו 7 חוויות אורבניות המיועדות למקומיים ומקומיים זמניים.

המתחם ממוקם ברחוב טל ישראל 5, דקות משדרות רוטשילד, ובו 170 חדרים, מתוכם 40 סוויטות שתוכננו לשהייה ממושכת. גודל המלון כ-14 אלף מ"ר.

הג'ורג' מציע ארבע חוויות קולינריות בהובלת השף ברק אהרוני, ביניהן מסעדת "פרדס" שתגיש מנות מסורתיות בביצוע עכשווי. בקומת הכניסה למלון תיפתח קפיטריה ומעדניה של "משק עפאים", שתציע תוצרת המבוססת על תוצרת חוות עפאים לחקלאות בת קיימא. באזור ה-Loft יוגשו ארוחות בוקר, צוהריים וערב, לצד תפריט קוקטיילים ואלכוהול ותפריט יינות. לצד הבריכה נמצא בר הבריאות Deck Bar שיגיש תפריט מזין ובריא.

מרחב אירוח ומלון הג'ורג' בת"א. עמית גירון,
חדר במלון. יהיו בג'ורג' 170 חדרים, מתוכם 40 סוויטות/עמית גירון
מרחב אירוח ומלון הג'ורג' בת"א. עמית גירון,
הג'ורג' יהיה בית לאוסף של חללים שישלבו חוויה ואירוח. חלל עבודה/עמית גירון

שבע חוויות אורבניות של חיי היומיום

ג'ורג' תל אביב הוא נקודת ההתחלה של אלקו הוספיטליטי, חברת לייפסטייל שבסיסה בתל אביב וחברה בת של אלקו - חברת אחזקות ציבורית בישראל. את הפרויקט מוביל מיכאל חי, שותף מנהל של אלקו הוספיטליטי, יזם את הקמת הפרויקט ומאחוריו עשייה רבת שנים בתחום הקמה וניהול מלונות בוטיק ייחודיים בארץ ובעולם. את תכנון הבניין הוביל משרד האדריכלים MYS, יסקי-מור-סיון אדריכלים, והוא עוצב על ידי הסטודיו של המעצב הבינלאומי לזארו רוזה ויולן.

אלקו הוספיטליטי פיתחה את חזון ה-SevenEx החדשני, שמבוסס על תמצית האנרגיה הבלתי פוסקת של תל אביב, ומתמקד בשבע חוויות אורבניות של חיי היומיום (Live, Work, Meet, Celebrate, Dine, Stay and Relax), ליצירת חוויה מקיפה המתמקדת בצרכים של מקומיים ומקומיים-זמניים שחיים, עובדים ומבקרים בעיר. הג'ורג' יהיה בית לאוסף של חללים שישלבו חוויה ואירוח וייצרו תמצית של העיר תל אביב, בפורמט הכי טוב שלה.

לג'ורג' אוסף אמנות ישראלית ייחודי, שנאצר בשיתוף גלריה גורדון ומכיל בתוכו מאות עבודות מגוונות של אמנים ישראלים כולל מיצבים ייחודיים שנעשו במיוחד עבור הג'ורג'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מרחב אירוח ומלון הג'ורג' בת"א. עמית גירון,
את תכנון הבניין הוביל משרד האדריכלים MYS ויסקי-מור-סיון אדריכלים/עמית גירון
מרחב אירוח ומלון הג'ורג' בת"א. עמית גירון,
חדר בג'ורג'/עמית גירון

בג'ורג' מאמינים שהמתכון לאיזון בין ביזנס לפלז'ר הוא חיבור בין אנשים שונים עם ראיית חיים דומה. אופיו הייחודי של המלון מותאם למפגשים חברתיים ואירועים עסקיים במגוון גדלים, ביניהם חדרי ישיבות, חללי עבודה, קומת וולנס ובה ספא עם חדרי טיפולים וסאונה יבשה ורטובה, בריכה ומכון כושר מאובזר עם אימונים מקצועיים של סטודיו Boost וכן חללים לאירועים עסקיים או פרטיים.

בנוסף, יציע הג'ורג' מועדון חברים המיועד לכל מי שמחפש מרחב מעורר השראה, מקום לעבודה, לפגישה, לבילוי או למנוחה. חלל עם הופעות, הרצאות ומוזיקה, בקברט תל אביב עכשווי. החברים של הג'ורג' ייהנו מאירועים שבועיים ייחודיים הכוללים מוסיקה חיה, הופעות אינטימיות, מפגשים, הרצאות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully