וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם בובות מפוזרות וחיות מפוחלצות: כך נראה הבית הנטוש המפחיד בעולם

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 0:02

חוקר אורבני מוביל מצא בית נטוש בקנדה שהכניסה אליו חסומה ומה שהולך בפנים מפחיד עוד יותר: "לפי מה שהולך בפנים נראה שלא גרו פה כמה עשרות שנים". הגולשים לא נשארו אדישים

החופשה המושלמת לחובבי אימה: אי במקסיקו המוקף בבובות שבורות ש"קמות לתחייה בלילה"/Isla de las Munecas (The Island of Dolls) - Scariest places

הנה סיפור על בית בובות אמיתי. בית נטוש וחבוי התגלה והוא מלא במאות של בובות מפחידות וצעצועים שבורים של ילדים. החוקר המקצועי של האורבניות דייב, שמנהל את האתר Freaktography.com נסע לאמצע שום מקום כדי למצוא את הבית באונטריו שבקנדה. חיות מפוחלצות היו על הרצפה של כל חדר, כשחלקן קרועות לגמרי. בינתיים בובות מפחידות פוזרו על כל החצר של הבית.

"הבית הנטוש הזה הוא כנראה אחד הבתים המוזרים והמבודדים ביותר שראיתי", הוא סיפר, "לפי קצב הגדילה של העצים והמצב של החניה והכניסה לבית, זה נראה שכבר כמה עשרות שנים לא גרו בבית הזה, עם זאת, כמה מהפריטים הם קצת יותר מודרניים, אבל אז הבנתי ששנות ה-90 היו רק לפני 30 שנה, והכל קצת יותר הגיוני".

דייב העריך שרוב הצעצועים היו משנות ה-90 בעוד אחרים שראו את התמונות הציעו שהיו גם צעצועים ישנים משנות ה-90. הוא סיפר שהמסע שלו היה קשה, כשהדרך "הייתה מלאת גבעות עם עצים גדולים מאוד שחסמו את הדרך". לדעתו העצים הללו מנעו מאנשים להגיע אל הבית.

הבית נשאר פתוח לטבע במשך שנים. הצבע מהקירות כבר התקלף, בכל מקום יש עובש וחלודה על הצעצועים והרהיטים מספרים שהבית נטוש כבר לא מעט זמן. "בכל חדר שנכנסתי אליו ראיתי עיניים של בובות מפחידות וחיות מפוחלצות", הוא הוסיף.

תיעוד מראה מדרגות ישנות עם בובות יושבות בתחתית, ולאחר מכן צעצועים מפוזרים בכל מקום. פריטים כמו בובות של דיסני, אובייקטים דתיים, ספרים וציורים שנשמרו בנכס המבודד.

רבים מבין 83 אלף העוקבים של דייב טענו שהבית רדוף. "מבעית! הבובה משמאל בחלק הפתוח נראית כמו בייבי שיברס. בצד ימין יש משהו שנראה כמו כרוב", כתב אחד, "יש פריטי וינטג' משנות ה-80 הוסיף", הוסיף אחר ושלישי ציין: "מקום נהדר לסרט אימה".

  • עוד באותו נושא:
  • בובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully