וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעקות וכמעט מכות: תקרית בין מפגינים למאי גולן ואמה בנתב"ג | התיעוד המלא

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 19:53

השרה נתקלה בנתב"ג במפגינות שזעקו לעברה: "משת"פית של דיקטטור". אמה של השרה ניסתה היכתה את אחת המפגינות, ואף איימה עליה עם כיסא, וגולן עצמה צעקה לעברה "עלובת נפש", וניסתה להפיל לה את הטלפון מהיד, עד שנוסעים הפרידו. גולן: מצפים שיתקפו את אמא שלי ושאשתוק?

תקרית המכות עם מאי גולן: התיעוד האמיתי נחשף/מערכת וואלה!

חברת הכנסת מאי גולן טסה עם אמה לחו"ל, כשפגשה כמה מפגינות שצעקו לעברה "בושה" ו"את לא חברת כנסת, משת"פית של דיקטטור. נגד זכויות נשים".

השרה לא נשארה חייבת והתעמתה עם המפגינות, כשאחד הנוסעים ניסה להפריד ביניהן. לטענתה של גולן, המפגינות צעקו לעבר אמה, ואילו גולן נשמעת בסרטון צועקת לעברן: "עלובת נפש, עד אמא שלי, עד אמא שלי". בתיעוד נוסף נראית אמה של גולן כשהיא מכה את המפגינה שמצלמת אותה, ואף מנסה לתקוף אותה עם כסא.

גולן הגיבה לתקרית ואמרה: "לא נתנו לאמא שלי להזיז את הכיסא והיא הרימה אותו. היא לא יכלה להרים עליהם כיסא, בטח לא לזרוק על מישהו, רק לעבור. התנפלו עלי ולא עניתי 3 דקות, והם צורחים. ואז אמא שלי הגיעה והם קירבו לה ולי את הטלפון לפנים. מה מצפים ממני? לשבת ולתת להם לתקוף את אמא שלי? הדם שלנו מופקר. על הגנה על אמא שלי אני אלימה? על זה אני בהמה? היה להם מבט של רצח בעינייים. רק מי שבתוך הסיטואצה יכול להבין".

ומעוד זווית

גולן: "יש לי מסר אחד לכל האנרכיסטים"

גולן הגיבה על התקרית בחשבון הטוויטר שלה: "לאיזה עוד שפל וריקבון יגיעו אותם אנרכיסטים?! לתקוף מילולית ופיזית את אמא שלי בת ה-76 זה קו אדום כהה ולכן נאלצתי להגן עליה בגופי!

"הנחמה היחידה מהאירוע המביש הזה היא מחיאות הכפיים שקיבלתי מעשרות הנוסעים שצפו במתרחש וגם הזדעזעו ועודדו אותי להמשיך ולשבת במקום בו אני ואימי אכלנו. אף אחד לא ישבש את שגרת חיי המקצועית והפרטית!

יש לי מסר אחד לכל האנרכיסטים: ואף על פי כן נוע תנוע, הרפורמה הזו תמשיך להתקדם ביתר שאת ולא תעזור לכם אף מחאה אלימה או תקיפה אישית מכוערת במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully