וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במעמקי הים: האישה שמשיטה את צוללת התיירים הגדולה בעולם

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 0:59

אחרי הקורונה החליטה בריטני נאש ממלבורן לעבור להוואי ולחפש עבודה בים - לבסוף היא מצאה את עצמה משיטה את האטלנטיס 14, צוללת התיירים הגדולה בעולם. היא מאוהבת בעבודתה ומראה זאת לכולם

יום בחייה של מפעילת צוללות לתיירים בהוואי/@asian.barbiee

הסיפור הבא הוא על מישהי שחיה מתחת למים, פשוטו כמשמעו. להשיט מדי יום צוללת תיירותית למעמקי הים עשוי להישמע כמשהו מסוכן - במיוחד בעקבות אסון הצוללת טיטאן שגבתה את חייהם של חמישה בני אשם שהיו בדרכם לשרידי הטיטאניק.

אבל בריטני נאש בת ה-24 ניצבת לה בגאווה מאחורי ההגה של צוללת באורך 30 מטרים ומסיעה 64 אנשים סביב קרקעית האוקיינוס ​​שש פעמים ביום. "זו העבודה הכי טובה בעולם", התפארה נהגת המשנה בצוללת, המתגוררת בהונולולו, הוואי, בפני סוכנות הידיעות Caters.

כלי השיט שלה, אטלנטיס 14, היא צוללת התיירות הגדולה בעולם והיא מתפקדת כאטרקצייה לתיירים בהוואי במשך 37 שנים ללא תקרית אחת.

"אני מאוד אוהבת להיות מתחת למים ולראות יצורי ים כל יום", היא אמרה. "מראות כמו צבי ים שחולפים מולך פשוט אף פעם לא נמאסים".

בעקבות מגיפת הקורונה, נאש, ילידת מלבורן ובעלת תואר בעיצוב גרפי, עברה להוואי כדי לממש את חלומה לחיות באזור טרופי ולעבוד על המים. "תמיד רציתי לגור במקום טרופי ולעבוד על סירה, אבל החלטתי בכל זאת לעשות תואר ראשון", היא אמרה.

"אחרי הקורונה באמת הרגשתי שאני חייבת להגשים את החלום שלי", היא אמרה, "אז, עברתי דירה והגשתי בקשות להרבה משרות בסירות שונות". לאחר שלחא הצליחה להשיג עבודה על ספינה, בסופו של דבר היא קיבלה את תפקידה בחברת הצוללות אטלנטיס, הוואי. "הם היו היחידים שבכלל חזרו אלי", הודתה, "אבל להיות על צוללת זה הרבה יותר מעניין ומגניב מסירה".

ככה נראה יום בחייה

נראה שחובבי האוקיינוס ​​(והנשים בבקיני) ברשת מסכימים איתה. נאש צברה כבר 17.9 מיליון צפיות באחד מסרטוני הטיקטוק שלה המציג את חובותיה ומשימותייה היומיומיות כנהגת משנה של צוללת תיירות. "אני מכינה את הצוללת לצלילה הראשונה שלנו", היא הסבירה והעניקה הצצה לפנים כלי השיט, כמו גם מבט על יצורי הים שחיים במעמקים שהיא רואה מחלון הנהג שלה בזמן הצלילות, "אני מסבירה לתייירים על כל השוניות שאנו רואים ועל היצורים הימיים".

כשהיא לא עסוקה בצלילה היא נהנית באופן קבוע להירגע ולהשתזף על גבי הצוללת. אבל העבודה החלומית שלה היא לא רק סיורים מרהיבים ושיזוף - לעתים קרובות היא צריכה להתלכלך. "דברים לא תמיד זוהרים כמו שהם נראים", הודתה נאש. "אנשים מקבלים מחלת ים, וברור שאנחנו אלה שצריכים לנקות את זה", אמרה. "לפעמים אסלות נסתמות ואנחנו מתקנים גם את זה. זה יכול להיות קשה".

בנוסף לתחזוקת הצוללת, נאש עושה באופן קבוע עבודת כפיים אינטנסיבית במהלך משמרות מתישות של 10 עד 12 שעות. למרות שהמשימות מכבידות עליה, היא אסירת תודה על ההשפעה שהיתה לעבודה הקשה על הגוף שלה. "זו עבודה פיזית מאוד, אבל אני יש לזה המון יתרונות - מעבר לזה שזה כל כך כיף", אמרה נאש, שעכשיו "פי 10" יותר חזקה ממה שהייתה לפני שהפכה למדריכת טיולים מתחת לפני המים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully