וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילמה 2,000 דולר, ועדיין נאלצה להדביק עלון לחלון המטוס עבור צל

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 20:52

נוסעת בחברת דלתא שילמה 2,000 דולר לטיסה של 8 שעות אבל קיבלה חלון ללא צלון ונאלצה לעשות שימוש יצירתי בעלון הבטיחות. היא העלתה לטיקטוק סרטון שכבר גרף יותר מ-4 מיליון צפיות

פעוטה קופצת על מגש אוכל במטוס/צילום: Reddit

נוסעת בחברת התעופה האמריקנית דלתא איירליינס נאלצה להדביק לחלון כמה מעלוני הבטיחות שמקבלים הנוסעים, במהלך טיסה שנמשכה שמונה שעות. זאת לאחר שאחת הדיילות אמרה לה שזוהי הדרך היחידה שבה היא תוכל לקבל צל.

אלי שפירו, יוצרת תוכן, העלתה סדרה של סרטוני טיקטוק על החוויה שלה בטיסה באותה טיסה, שהמריאה בחודש שעבר מניס בצרפת לניו יורק. בסרטון הראשון, שכבר גרף יותר מ-4.3 מיליון צפיות, היא שיתפה את מלאכת ההדבקה של העלונים לחלון וכתבה כי "חברת דלתא החליטה לא לכלול צל בטיסה של שמונה שעות". לאחר הדבקת העלונים באמצעות נייר דבק, היא מביטה למצלמה ומסמנת עם אגודלה כי הצליחה במשימה.

"פעם הייתי לקוחה מאוד נאמנה של דלתא", היא מציינת בכיתוב המלווה את הסרטון שלה. "אבל זה (כבר) פשוט מטורף". עוד הוסיפה שפירו כי לפני נחיתת המטוס בארצות הברית, היא התבקשה להסיר את העלון המודבק מהחלון, מאחר ש"ההנהלה תהיה נסערת מכך". אתר Insider שדיווח על העניין מציין כי עד כה לא התקבלה כל תגובה מחברת התעופה.

@allyshaps When you pay for an extremely expensive international flight thats 8 hours long you would think a window shade would be included…they offered me tape and safety books (ironically) so i could tape it myself. I used to be a very loyal delta customer, but this was just insane. They made us remove it before landing because management would be upset…shouldnt they be upset for having a broken window and not letting us switch seast?! #delta #deltafail #airplanetiktok @delta ♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod & Kevin The Monkey

ויש גם סרטון המשך

יום לאחר מכן העלתה שפירו סרטון המשך, שבו היא ענתה על שאלותיהם של מגיבים לסרטון הראשון. לדבריה, החלון שלה לא כלל צלון, וכבר כאשר עלתה למטוס והגיעה למושב שלה, נתקלה בהדבקות סביב מסגרת החלון. היא פנתה אל אחת הדיילות, אך זו כלל לא התייחסה לטענותיה. "הדיילת הראשונה הייתה מאוד גסת רוח כלפינו, מאוד מזלזלת. היא בעצם אמרה 'מה אתם רוצים שאעשה עם זה?' ואני הייתי בקטע של: זו טיסה של שמונה שעות מניס לניו יורק. אני צריכה לישון. אני לא יכולה להיות בטיסה הזו עם טמפרטורה של 1,000 מעלות ובלי צל על החלון במשך שמונה שעות", אמרה ואף סיפרה כי שילמה על כרטיס הטיסה שלה כ-2,000 דולר.

באותו סרטון סיפרה שפירו כי לא הביאה עמה מראש את נייר הדבק לטיסה. "הדיילת האחרת היתה הרבה יותר ידידותית. היא הביאה לנו נירי דבר ונתנה לנו את עלוני הבטיחות שאותם הדבקנו בעצמנו לחלון".

לסיכום, היא מציינת כי "בתור מישהי שכבר יש לה כל כך הרבה חרדות מטיסות, המצב הזה היה ממש מבאס עבורי. הייתי מעדיפה שהם יתמודדו עם זה טוב יותר או לפחות יציעו לנו מושב אחר, כי אני לא יכולה לטוס ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully