וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האינאן אירליינס משיקה קו נוסף לסין: תל אביב-שנזן

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 13:48

חברת התעופה הסינית תשוב להפעיל שתי טיסות שבועיות בין תל אביב לשנזן, החל מ-15.9 השנה. הקו יצטרף לקווים הישירים לבייג'ינג ולשנחאי. זמן לטיסה שתעבור מעל סעודיה ועומאן - כתשע שעות. וכמה יעלה?

היינאן איירליינס/צילום: מערכת וואלה!

חברת התעופה הסינית האינאן אירליינס הודיעה היום (רביעי), כי תחזור להפעיל את קו הטיסות הישירות שלה לשנזן. הטיסות יופעלו פעמיים בשבוע בימי שלישי ושישי החל מה- 15.9 במטוסי באוינג 787. נתיב הטיסה הינו הנתיב הדרומי הקצר מעל ערב הסעודית ועומאן, ויעמוד על תשע שעות ו-10 דקות.

מחיר כרטיס משוער: 1,514 דולר במחלקת תיירים, 5,250 דולר במחלקת עסקים.

החברה, הרביעית בגודלה בסין, נכנסה לישראל בשנת 2016 אך השהתה לחלוטין את פעילותה בארץ בפברואר 2020, לאחר התפרצות משבר הקורונה העולמי. כעת, עם שובו של הקו לשנזן, לצד הקווים הישירים שהאינאן כבר מפעילה בין תל אביב לבייג'ינג ולשנחאי, הסינים חוזרים עם שלושה קווים ישירים לשלושה יעדים שונים בסין ועשרות יעדי המשך באסיה ובמדינת הענק.

הקו לבייג'ינג מופעל פעמיים בשבוע בימים ראשון ורביעי, והקו לשנחאי בימים שלישי וחמישי. בתוספת הטיסות לשנזן, מעלה החברה את תדירות הטיסות שלה לסין לשש טיסות שבועיות.

מטוס היינאן איירליינס נחת לראשונה משנגחאי בנתב"ג. יקי צימרמן, מערכת וואלה! NEWS
קו שלישי לחברה. מטוס האינאן איירליינס בנתב”ג/מערכת וואלה! NEWS, יקי צימרמן

הכרזת החברה בדבר הקו הישיר בחודש אפריל האחרון, נבעה מהסרת מגבלות הקורונה האחרונות ובכללן את דרישת בדיקות הקורונה לנכנסים לסין. כיום נדרשים הנוסעים לסין בהצהרת בריאות בלבד. במקביל צופה החברה כי סין תוסיף בקרוב את ישראל לרשימת המדינות המאושרות לביקור של קבוצות תיירים סינים.

הטיסה הראשונה לשנזן תצא לדרך עשרה חודשים בלבד לאחר שובה של החברה לישראל. לפי קצב פתיחת הקווים, נראה כי הביקושים בסין לטיסות לישראל צפויים לחזור לרמות טרום-קורונה מוקדם מהצפוי.

עוד בוואלה!

הסיניות חזק בפנים: מהפך בדירוג 20 חברות התעופה הגדולות בעולם

לכתבה המלאה
שנזן סין. Shutterstock, ShutterStock
נתיב הטיסה יעבור מעל ערב הסעודית ועומאן. שנזן/ShutterStock, Shutterstock

"עמק הסיליקון הסיני"

שנזן, המכונה "עמק הסיליקון הסיני" מהווה מרכז עיסקי וטכנולוגי משמעותי בסין. סמיכות העיר לגואנז'ו - מרכז הייצור העולמי - ולהונג קונג, הופכת אותה ליעד חשוב מאוד עבור חברת התעופה.

מנכ"ל האינאן אירליינס ישראל אנדי וויי מסר: "אנו נרגשים מאוד להכריז על פתיחת קו נוסף לסין - תל אביב-שנזן. השוק הישראלי עלה על כל הציפיות שלנו בימים שלפני הקורונה ואנו משוכנעים שפתיחת הקו לשנזן הסמוכה לגואנז'ו, לצד הסרת מגבלות הקורונה בסין, תשיב את התיירים ואנשי העסקים הסינים לישראל, ואת הישראלים לסין. אנו ערוכים לספק לנוסעים את השרות הטוב ביותר ומצפים לטיסתנו הראשונה לשנזן, בירתה הטכנולוגית של סין. אנו גאים להנגיש לנוסע הישראלי את סין כולה עם טיסות ההמשך שלנו ומציעים פתרונות מדהימים להמשכים ליעדים רבים באסיה בהם טוקיו ובנגקוק".

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully