וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תודו לנו אחר כך: 5 דברים שכל אחד חייב לקחת איתו לחופשה

בשיתוף פיליפס

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 16:38

אומרים שגברים אורזים הרבה פחות לקראת חופשה מאשר נשים. האמנם? מה שבטוח זה שבין אם אתה מסתפק בתיק קטן או זקוק למזוודה שלמה, אלה 5 הדברים שאסור לך לשכוח כשאתה יוצא לחופשה

בחור צעיר בחופשה. ShutterStock
גבר יסתפק בטרולי או בתיק גב קטן? לא בטוח/ShutterStock

מגיל אפס מלמדים אותנו, גברים ונשים כאחד, שגברים הם יצורים נורא פשוטים בעוד שנשים הן מתוחכמות ומורכבות להפליא. זה נאמר בהיבט הרגשי, אפילו כשמדברים על טיפוח - נשים הן תמיד אלה שמשקיעות בשגרת טיפוח של עשרות מוצרים ועובדות שעתיים בשביל להשיג לוק של "זרקתי על עצמי משהו ויצאתי", בעוד שגברים, לכאורה, עושים בדיוק את זה - פשוט זורקים על עצמם משהו, ויוצאים. גם כשמדברים על יציאה לחופשה, הקלישאה היא שהאישה תזדקק תמיד למזוודה יותר גדולה ואילו הגבר יסתפק בטרולי או בתיק גב קטן, שגם לתוכם יידחסו עוד כמה בגדים שלא נכנסו במזוודה שלה.

בעידן הלואו קוסט שבו כל תוספת מטען מקפיצה את המחיר, משתלם להיות גבר מינימליסט, אבל עם כל הכבוד לקלישאות, גודל המטען הדרוש לכם הוא לא בהכרח עניין של מגדר. מה שבטוח, זה שיש כמה פריטים שאסור לשכוח כשיוצאים לחופשת קיץ, אז תתחילו מלארוז אותם, ואחר כך תשברו את הראש לגבי כל השאר:

פיליפס. Philips,
סכין גילוח היברידית נטענת לשימוש אלחוטי/Philips

מכונת גילוח

הסכין בקושי תופסת מקום בתיק או במזוודה ואפילו לא צריך קרם גילוח כדי להשתמש בה

גם אם אתם טסים לזמן קצר יחסית, השיער שלך לא יוצא לחופשה. פתאום הזקן מתחיל להשתולל, הזיפים גדלים מעט ומתחילים להציק, שיער החזה אורך, וכל מה שאתה צריך זה ליטוש קטן כדי להיראות במיטבך. הבעיה היא שסחיבת סכין גילוח, כל האביזרים שלה, מוצרי טיפוח גוף וכדומה זה יותר מדי, אפילו לאלו מכם שנוהגים לארוז יותר.

אז מצאנו עבורכם את הגאדג'ט של הקיץ הקרוב, בעיקר לחופשות אבל לא רק - ה-Philips OneBlade 360: סכין גילוח היברידית נטענת לשימוש אלחוטי, שתוכלו להשתמש בה כדי לגלח ולקצץ את הפנים. היא כוללת להב 360 דו כיווני וגמיש, המחזיק עד 4 חודשים*, עם מערכת הגנה כפולה המאפשרת גילוח חלק ומהיר ללא סיכון חתכים. הסכין מגיעה עם מסרקים לקיצוץ שיער פנים וגוף והיא מתכווננת לאורכים שונים. ניתן להשתמש בה אחרי החוף או הבריכה, רגע לפני היציאה, מול המראה או במקלחת (כן, זה גם Wet & Dry), היא בקושי תופסת מקום בתיק או במזוודה ואפילו לא צריך קרם גילוח כדי להשתמש בה. לדאוג לגבי הסוללה? Philips OneBlade 360 מגיעה עם סוללה נטענת עמידה לאורך זמן ואפשרות לשימוש אלחוטי כדי להבטיח בטיחות בסביבה רטובה.

לפרטים נוספים על ה-Philips OneBlade ולרכישה לחצו כאן

גבר מורח קרם הגנה על חוף הים. ShutterStock
לא לשכוח להתמרח מדי בוקר ולחדש את ההגנה אחת לשעתיים/ShutterStock

מקדם הגנה מהשמש לגוף ולפנים

תרשו לנו להניח שבין אם אתם מתכוונים לנפוש בארץ או בחו"ל, אתם הולכים לבלות את רוב זמנכם בים, בבריכה או בטיולים כאלו ואחרים. במשך כל הזמן הזה, העור שלכם חשוף לקרינת שמש מסוכנת ולכן עליכם להצטייד בתכשיר הגנה מהשמש לגוף ולפנים עם מקדם הגנה של 30SPF ומעלה. לא לשכוח להתמרח מדי בוקר ולחדש את ההגנה אחת לשעתיים.

בחור צעיר מורח ליפסטיק. ShutterStock
חשוב למרוח את השפתיים בלחות בהתאם לצורך/ShutterStock

שפתון לחות

השפתיים הן אחד האיברים העדינים בגוף, גם אצל גברים וגם אצל נשים, והן עלולות להתייבש ולהיסדק בתנאים של חשיפה מרובה לשמש, מזג אוויר יבש (גם בקיץ וגם בחורף) ושתייה בכמות לא מספקת. בחופשה, כל אלו קיימים ביתר שאת, ולכן חשוב למרוח את השפתיים בלחות בהתאם לצורך. מומלץ להשתמש בשפתונים שכוללים בעצמם מקדם הגנה בפני השמש.

גבר עם משקפי שמש. ShutterStock
משקפי שמש זה מאסט/ShutterStock

כובע ומשקפי שמש

משקפי שמש זה מאסט, כובע – לפחות בבריכה ובים ועדיף בכל חשיפה ממושכת לשמש

גם אם אתם שייכים לזן הגברים המינימליסטיים ביותר, כובע ומשקפי שמש לא באמת תופסים מקום. אין גם צורך להמשיך להסביר למה אתם צריכים אותם, נכון? משקפי שמש זה מאסט, כובע - לפחות בבריכה ובים ועדיף בכל חשיפה ממושכת לשמש.

גבר צעיר מורח קרם לחות על הפנים. ShutterStock
אחרי יום שלם בשמש, מומלץ להשתמש בקרם לחות/ShutterStock

קרם לחות לגוף ולפנים

בין אם שימוש בקרם לחות הוא חלק משגרת הטיפוח שלכם ובין אם המילים "שגרת טיפוח" הן הדבר האחרון שאפשר לומר בקשר אליכם, בתנאים של חופשה העור שלכם זקוק לאקסטרה תשומת לב. אחרי יום שלם בשמש, מומלץ להשתמש בקרם לחות על מנת להרגיע את עור הגוף והפנים ולאפשר לו להשתקם ולהתחדש. יש לא מעט קרמים שמיועדים ספציפית להרגעת העור אחרי השיזוף, חלקם על בסיס אלוורה, קמומיל או רכיבים טבעיים אחרים בעלי סגולות מרגיעות, אבל אם לא הגזמתם ונשרפתם לחלוטין - כל קרם לחות יעבוד.

*לחווית גילוח מעולה, על בסיס 2 גילוחים מלאים בשבוע. התוצאות בפועל עשויות להשתנות.

בשיתוף פיליפס
  • עוד באותו נושא:
  • פיליפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully