וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

75 יחידות נופש עם בריכה פרטית: המלון החדש שיפתח בוורד הגליל

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 12:36

רשת ישראל קנדה מלונות מרחיבה את פעילותה וחתמה על חוזה ניהול על חוות ורד הגליל בצפון על שטח של 50 דונם. בנוסף, פותחת בימים אלה את מלון PLAY לבונטין בתל אביב ורכשה מלון בוטיק באי פארוס ביוון

ישראל קנדה מלונות רכשה ושיפצה מלון בוטיק בן 44 חדרים כולל מסעדה ובריכה, השוכן בחוף ארגו במרכז האי פארוס, וכבר בתחילת אוגוסט המלון יפתח להרצה.

בנוסף ישראל קנדה מלונות חתמה עם קבוצת מורד שהינה הבעלים של חוות ורד הגליל על חוזי ניהול ושכירות ביחס לשני מתחמים חדשים, שיוקמו בחווה ששטחה כ-50 דונם המשקיפה על הכנרת ורמת הגולן, כאשר האדריכל פיצו קדם אמון בשיתוף פייגין אדריכלים על התכנון ולסיים את העבודות עד סוף שנת 2026.

בחלק הדרומי של החווה יוקם מלון בוטיק ברמת חמישה כוכבים דה לוקס שיכלול 75 יחידות נופש, בגודל של 55 מ"ר כל אחת כולל בריכת שחיה פרטית, מרכז Wellness לטיפולי חידוש הגוף והנפש, ומסעדות.
בחלק הצפוני של החווה, הכולל חוות סוסים מקצועית, יקום מלון כולל חדרי אירוח ומתחם ייעודי לבילוי משפחות שפעיל היום, ואליו יתווספו בעתיד הקרוב אוהלי גלמפינג.

הדמיה של יחידת נופש במלון ורד הגליל. סטודיו בונסאי,
מלון יוקם בחווה ששטחה כ-50 דונם. הדמיה של יחידת נופש במלון ורד הגליל/סטודיו בונסאי
הדמיה של יחידת נופש במלון ורד הגליל. סטודיו בונסאי,
התכנון לסיים את העבודות בוורד הגליל עד סוף שנת 2026/סטודיו בונסאי

כמו כן, הרשת מתחדשת במלון חדש נוסף מקבוצת מלונות PLAY הממוקם בשכונת לבונטין בדרום תל אביב. מלון PLAY לבונטין עתיד להיפתח לראשונה באוגוסט השנה. המלון עוצב בסגנון שיקי אורבני ובו 34 חדרים בגדלים שונים לחלקן מרפסות פרטית, וחלונות גבוהים המשקיפים לעיר. החדרים והשטחים הציבוריים עוצבו בסגנון אורבני מודרני עדכני, הלקוח מעולמות הפנטזיה על ידי מעצבת הפנים אלונה אליאסי. בעתיד יפתחו במלון גם מסעדת שף, ברים לאירועים פרטיים, ספא מפואר ומרכזי אירוח וכנסים, וכן בריכת שחייה על גג המלון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מלון PLAY לבונטין בתל אביב. יפתח ארד אדריכלים,
המלון השלישי של המותג PLAY. מלון PLAY לבונטין/יפתח ארד אדריכלים
מלון PLAY לבונטין בתל אביב. יפתח ארד אדריכלים,
המלון עוצב בסגנון שיקי אורבני ובו 34 חדרים בגדלים שונים/יפתח ארד אדריכלים

ראובן אלקס מנכ"ל ושותף בישראל קנדה מלונות, מסר: "אנו ממשיכים להרחיב את הרשת ומוסיפים מלונות חדשים שמתאימים לתפיסת עולמנו ולמותגי החברה. ורד הגליל יהפוך להיות ממלונות הפאר המובילים בארץ, כאשר השילוב בין הטבע והאדריכלות ישנו את מפת האזור. זאת ועוד מלון PLAY לבונטין יחזק את המותג PLAY בעיר תל אביב, כאשר העיצוב החדשני בחדרים, לצד הבריכה והשטחים הציבוריים יהוו מוקד משיכה לאחד הלוקישיינים הטובים בתל אביב. זהו מלון PLAY השלישי שאנו פותחים בעיר בטווח של שלוש שנים".

פיצו קדם אדריכל חוות הנופש ורד הגליל, אמר: "זו הזדמנות נדירה לתכנן ריזורט ייחודי שמשתלב ומכבד את הנוף הגלילי הכל כך ייחודי לאזור ורד הגליל. התכנון יאפשר לנופשים שילוב לא שכיח בין ריזורט 5 כוכבים לבין תחושה של בילוי בטבע".

רשת ישראל קנדה מלונות מונה 11 בתי מלון בישראל ועוד 3 בתי מלון ביוון. בנוסף בימים אלו מתכננת מלון יוקרתי ושטחי מסחר צמודים על השטח שרכשה במיקום מרכזי בחוף הצפוני אילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully