וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"יצור מהגיהנום" סוף סוף זוהה: "עכשיו אני באמת מפחד"

1.8.2023 / 9:01

חרק ביזארי במיוחד הטריף והפחיד את הרשת עם מעל -ל-17 מיליון צפיות. "אני גרה באוסטרליה 51 שנה ומעולם לא ראיתי דבר כזה", העידה אחת הגולשות. אז מה זה באמת?

מה זה היצור הזה מהגיהנום?/@mesc27

באוסטרליה יש הרבה חיות חריגות ומוזרות, אבל תיעוד שעלה לאחרונה מלברטון שבמערב אוסטרליה, שבר את הרשת וזכה לכמעט 18 מיליון צפיות. בסרטון אפשר לראות מעין חרק שנראה כמו סוג של גמל שלמה עומד על החול עם כנפיים פרושות ומעין זנב שנראה כמו מקל. בתקשורת האוסטרלית היה מי שטען שזה נראה כמנו הכלאה של עקרב ומקל.

ה"ייצור מהגיהנום" כפי שהוא כונה בסרטון עשה תנועות מוזרות עם הזנב שלו והגולשים היו בהלם. "אני גרה באוסטרליה 51 שנים ומעולם לא ראיתי דבר כזה", כתבה אחת המגיבות, "אם לא הייתי חי באוסטרליה, לא הייתי מגיע למדינה הזו. אני אוסטרלי ואני עדיין מפחד ממה שראיתי", כתב מגיב נוסף.

צפו בעצמכם

אז מה זה?

היו גולשים שהשוו את החיה הזו לחייזר, אבל מסתבר שהחרדות שלהם היו די מוגזמות וחרגו מפרופורציה. ניקולאי טאטרניק הוא אנטומולוג (חוקר חרקים) ותיק באוסטרליה ואמר על הייצור: "זה בסך הכל חרק מקלונאי. זו חיה צמחונית ולא ארסית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ניקולאי הסביר שהצורה המוזרה של החרק (שמגיע לאורך של 25 ס"מ) נועדה להרתיע טורפים פוטנציאלים: "אפשר לראות בסרטון כיצד הוא מנסה להתגונן בצורה הזו. מדובר בתחבולה, אבל זה עובד לו". הוא ציין שזהו חרק שנדיר מאוד לראות בטבע - גם בגלל ההסוואה המושלמת שלו, אז למרות הבהלה - מדובר בסופו של דבר במקלונאי אוסטרלי מהלך לא מזיק עם הופעה מרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully