וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת צחצחה שיניים במושב, ירקה בכוס וניערה את המברשת ליד כולם

כמה מגעילים אנשים יכולים להיות? כנראה שהרבה. נוסעת בטיסה מארצות הברית לבריטניה, תועדה מצחצחת שיניים במושב, יורקת את מה שהיה בפיה לתוך כוס ואפילו הניפה את מברשת השיניים באוויר וניערה כדי לייבשה

נוסעת צעקה אני אלוהים בטיסה ורצה לדלת המטוס/צילום: KTVUKTVU

לאילו עוד תהומות אנשים יגיעו בטיסות? כנראה שאין גבול לחוצפה האנושית, במיוחד בכל מה שקשור להתנהגות אנושית בתוך גלילי מתכת מעופפים. קחו למשל את הנוסעת הבאה, שגרמה לזעזוע של ממש בקרב הנוסעים שישבו בקרבתה. הסיבה: במהלך טיסה ממושכת מארצות הברית לבריטניה, היא החליטה לצחצח את שיניה בעודה יושבה במושב שלה.

לאחר הצחצוח הקפדני היא ירקה את מה שהיה בפיה אל תוך כוס ריקה ואפילו הגדילה לעשות והניפה את מברשת השיניים באוויר וניערה אותה היטב כדי לייבש אותה. ואם כל זה לא הספיק לנוסעים המזועזעים, לאחר שסיימה את מלאכתה, היא פשוט השאירה את הכוס המלאה בתוצרת שלה לצד המושב לידה. ואת כל הטוב הזה נאלצו הנוסעים לראות במשך ארבע שעות.

נוסעת צחצחה שיניים במושב המטוס. reddit, צילום מסך
מוכנה לשינה. הכוס שאליה ירקה הנוסעת את מה שהיה בפיה/צילום מסך, reddit

הרשת נגעלת

המקרה הזה דווח בהרחבה בפוסט שהעלה אחד הנוסעים הסמוכים לה ברשת החברתית Reddit. כצפוי, התגובות הנזעמות לא איחרו להגיע, ורבים הביעו את כעסם על מעשיה. אתר הניו יורק פוסט מדווח כי הפוסט הועלה באחד השרשורים היותר פופולריים של הרשת החברתית, הקרוי Passenger Shaming (ביוש נוסעים), ובו מתועדים דברים הזויים שעושים נוסעים בטיסות.

כותב הפוסט הביע את כעסו לא רק בגלל המעשה עצמו, אלא גם בשל העובדה שתאי השירותים של המטוס היו במרחק קצרצר של שלוש שורות בלבד לפני אותה נוסעת. לדבריו, הם גם היו פנויים בזמן המקרה.

למרבה הצער, הנוסעת המאוד לא מתחשבת הזו מצטרפת לרשימה ארוכה של נוסעים חסרי נימוס. במקום גבוה בדירוג של הרשימה הלא מוכבדת הזו ניצבים כל אותם חושפי כפות רגליים שמתעקשים להניף את הרגליים היחפות שלהם לכל עבר ולתחוב אותם למקומות שהן לא אמורות להיות בהם. לא מזמן דיווחנו על נוסע בעל מעוף שמצא פתרון יצירתי כיצד להרחיק את כפות רגליה המצחינות של נוסעת שישבה מאחוריו ודחפה את רגליה לעברו - הוא פשוט טפטף עליהן מים. אמנם לקח לה זמן, אבל בסופו של דבר היא הבינה את הרמז והחזירה את רגליה למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully