וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ של הפתעות: כל הפעילויות לילדים ביולי-אוגוסט בישראל

סגרנו לכם את כל הפינות לחופש הגדול: מפלצות בגן הבוטני בירושלים, פסטיבלים לכל המשפחה בבאר שבע, חוויות מוזיקליות בכפר בלום, ועוד המון מופעים, פסטיבלים, פעילויות לילדים וכל מה שיקרר לכם את יולי-אוגוסט

קיץ משפחתי באתרי מורשת
עשרות אתרי מורשת פזורים בכל רחבי הארץ כאשר כל אחד מהם שוזר סיפור נוסף אל תוך הסיפור הישראלי של כולנו. לאורך כל חודש אוגוסט, יפתחו כ-70 אתרי מורשת בכל רחבי הארץ ויציעו סיורים מודרכים במחירים מיוחדים ומסובסדים בקיץ משפחתי באתרי מורשת. המבצע מתקיים ביוזמת משרד המורשת והמועצה לשימור אתרים. יש להירשם מראש באתר המועצה לשימור אתרים.
מתי: ימים ראשון-חמישי בשעה: 11:00, במהלך חודש אוגוסט.
כמה: 50 ₪ למשפחה של עד 5 נפשות. 70 שקלים למשפחה של 6 נפשות ומעלה.
איפה: כ-70 אתרי מורשת ברחבי הארץ.
לפרטים נוספים והרשמה: https://shimur.org/

דרום בעשר. איל בריברם,
עשרות פעילויות וחוויות בצפון הנגב הקיץ במחיר סמלי של 10 שקלים בלבד/איל בריברם

צפון

"לילה מטורף במוזיאון בבית שאן
בלילות הקיץ החמים של חודש יולי, מוזיאון בית שאן מתעורר לחיים, עם "לילה מטורף במוזיאון" - משחק בריחה משפחתי שיחשוף את סוד האוצר השמור ביותר במוזיאון. מגיל 6.
מתי: 2, 9, 16, 23 ו-30 ביולי, 20:30-18:30
כמה: 20 ש"ח למשתתף (עד 80 ש"ח למשפחה)
איפה: מוזיאון בית שאן
לפרטים: בהרשמה מראש, 052-6070393

לפעילויות, אטרקציות חינמיות ועוד דרכים לשרוד את יולי-אוגוסט 2023

"תערוכת הפרח" ההיסטורית חוזרת לחיפה
"תערוכת הפרח" הנוסטלגית הייתה אירוע חיפאי שנתי שנחגג מ-1951 ועד אמצע שנות ה-90.
התערוכה הנוכחית חוזרת בזמן לאותן תערוכות עבר, אך בו בזמן מציעה חגיגה חדשה של צבע וריח. התערוכה מעלה שאלות הקשורות לקשר שלנו עם הפרחים המקיפים אותנו. מוצגי התערוכה כוללים חומרים מאוסף מוזיאון העיר ומאוספים נוספים. התערוכה מתאימה לכל המשפחה ומשולבות בה פעילויות אינטראקטיביות.
מתי: במהלך יולי-אוגוסט. אירוע פתיחה: 1 ביולי, 20:00
כמה: 25-0 ש"ח לכרטיס (בהתאם למועדים השונים)
איפה: מוזיאון העיר חיפה, שד' בן גוריון 11, חיפה
לפרטים: https://www.hms.org.il/

פסטיבל קול המוזיקה בכפר בלום
פסטיבל קול המוזיקה בכפר בלום נערך השנה תחת הכותרת "חלום ליל קיץ", והוא מביא עמו את הקסם, הקלילות והכיף של לילות הקיץ בגליל. הפסטיבל מציע פעילויות הן למבוגרים והן לילדים. הילדים ייהנו למשל מ"קרנבל החיות" - קונצרט ילדים של התזמורת הקאמרית, מופעי כלי הקשה מיוחד ועוד.
מתי: 8-2 ביולי
כמה: בהתאם לפעילות
איפה: כפר בלום
לפרטים: https://galil-elion.smarticket.co.il/

פסטיבל לה סטראדה בזכרון יעקב
פסטיבל לה סטראדה הרביעי הוא פסטיבל רחוב מושקע שיתקיים בימי חמישי ביולי ואוגוסט במדרחוב דרך היין של זכרון יעקב. בתוכנית: הופעות מוזיקה של אמנים מהשורה הראשונה ומגוון רחב של נגני רחוב שינגנו מוזיקה חיה לאורך המדרחוב, תיאטרון רחוב, דוכני אמנות ויצירה, הצגות לילדים, מיצגים מדהימים, התרחשות אמנותית ללא הפסקה, ועוד המון מוזיקה ואווירה ייחודית.
מתי: ימי חמישי ביולי-אוגוסט, 23:00-18:00
כמה: כניסה חינם
איפה: מדרחוב דרך היין של זכרון יעקב

חודש יולי ארט עם עמותת זמן גליל מערבי
אמנות יכולה להגיע בשלל דרכים וצורות: בפיסול, צילום או ציור, בריקוד, תיאטרון ושירה, וגם בצלחות מנות, בהכנת שוקולד או בטיול בטבע. עמותת זמן גליל מערבי תיתן ביטוי לכל סוגי האמנות האלו עם "יוליארט", הכולל 44 אירועים. אירוע הדגל הוא שבת גלריות, שיתקיים ב-15.7 ובה אמני הגליל המערבי יפתחו את הבתים והגלריות שלהם לקהל הרחב ללא תשלום.
מתי: במהלך כל חודש יולי
כמה: בהתאם לפעילות
איפה: מוקדים שונים בגליל המערבי
לפרטים: https://www.westgalil.org.il/article/july-art/

קייטנה בחינם
סדנת תיפוף גוף, סדנת קאפקייקס ומתחם בית מלאכה כמו של פעם: קייטנת קיץ של עשרות פעילויות חינמיות לכל המשפחה. במהלך חודש יולי, קניון 'שער הצפון' ממלא את הלו"ז עם מגוון רחב של פעילויות חינמיות בשילוב עבודות יצירה, בישול, אפייה ותנועה, שלא עולות אפילו שקל אחד. בין הפעילויות: סדנה להכנת תיקי ים, סדנה לעיצוב כובע מצחייה, סדנת מולטי שף, מופע בלונים ססגוני וסדנת תיפוף אפריקאי. במקביל לפעילויות הקייטנה, יעמוד לרשות הילדים מתחם מתנפחים ענק עם מגוון מתקנים מלהיבים.
מתי: 31-1 ביולי, בין השעות 16:00-19:00
כמה: חינם
איפה: קניון שער הצפון דרך חיפה 30, קרית אתא
לפרטים: www.shaar-hatsafon.co.il

יולי אוגוסט במרכז המבקרים דלארט
דלעות הן לא רק במרק,ובדלארט במושב בצת, מגדלים זנים מיוחדים, שנועדו לאומנות ויצירה.
במהלך השנה ובמיוחד בחופש הגדול, נערכות כאן סדנאות יצירה מקסימות לילדים ומשפחות. ניתן לראות את תהליך הגידול והשלבים שעוברת הדלעת עד היצירה הסופית, להכיר ולשמוע כלי נגינה מיוחדים ונוכל להתרשם מגלריות של אומנות שימושית.
מתי: כל השנה ובפרט יולי אוגוסט
כמה: 65 שקלים לסדנת ילדים
איפה: מרכז מבקרים דלארט במושב בצת גליל מערבי
לפרטים: תיאום פעילות 052-3751752 יאיר

פסטיבל לה סטראדה בזכרון יעקב. עדי רובנר,
פסטיבל רחוב שיתקיים בימי חמישי. לה סטראדה בזכרון יעקב/עדי רובנר

תל אביב והמרכז

קרקס שודדי הקאריביים
קרקס פלורנטין באם המושבות מציג בקיץ 2023: קרקס שודדי הקאריביים, מופע אקסטרים חדש ומהפנט לכל המשפחה. המופע בהשתתפות אמני קרקס מכל העולם, כולל קטעי וידאו בתלת-ממד, תרגילי שווי משקל באוויר, טרפז מעופף, הולה הופ, אקרובטיקה אווירית, להטוטי אש ועוד. 45 דקות לפני כל מופע יתקיים קרקס וסדנאות קרקס לגדולים ולקטנים ומתחם מתנפחי ענק ללא תוספת תשלום.
מתי: 7 ביולי עד 28 באוגוסט
כמה: 109-85 ש"ח לכרטיס
איפה: צומת העיפרון - אם המושבת, פ"ת
לפרטים: https://www.florentinecircus.co.il/

קיץ בטכנודע חדרה בסימן "רפואה בחלל"
הילדים יוכלו להפוך לחוקרי חלל צעירים וללמוד מקרוב כיצד מטפלים במגיפה קשה שפרצה בחלל, איך וירוסים מתנהגים, וכיצד מפתחים חיסון מציל חיים כחלק מצוות משימה מיוחד, איך בודקים את יעילות החיסון שאותו נשגר לתחנת החלל, כל זאת תחת לחץ של זמן וסכנת חיים שמרחפת מעל ראשם.
מתי: במהלך חודש אוגוסט, בין השעות 09:00 ל-17:00
כמה: 70 שקלים לילד מגיל 3 ו-50 שקלים למבוגר
איפה: הטכנודע, חדרה - רח' הרב ניסים 2, גבעת אולגה , חדרה
לפרטים באתר http://technoda.org.il/

פסטיבל מוזיקה על המים
השירים של יהונתן גפן, שלמה ארצי ואריק איינשטיין, הלחנים של נחום היימן ונורית הירש ועוד: פסטיבל מוזיקלי קיצי על קו המים עושה כבוד לאמנים הגדולים של ישראל. הפסטיבל כולל חמישה מופעים כאשר כל אחד מהם מוקדש לאמנים מוזיקליים מתחומים שונים: משוררים, זמרים, מלחינים, כוכבי רוק, ומופע סיכום לכל המשפחה שיחזיר אותנו לפסקול הילדות הישראלי.
מתי: בימי ג' בחודש יולי ועד 1 באוגוסט, 21:30-20:00
לפרטים: אתר המוזיאון www.musueumofillusions.co.il
כמה: חינם
איפה: מרינה הרצליה - על קו המים
לפרטים: https://bit.ly/Musicfestivalonthewater

יולי אטרקטיבי בהרצליה
מגוון סדנאות פעילות לילדים במגוון תחומי עניין, מבישול לאמנות ועד לנגרות לצד מופעי ילדים של הכוכבים הגדולים.
מתי: שני, שלישי וחמישי לאורך חודש יולי בשעה 17:00
כמה: חינם
איפה: קניון שבעת הכוכבים-הרצליה
לפרטים: www.7star.co.il

The Art of the Ark במוזיאון הטבע התנ"כי
בהשראת הסיפור המקראי של תיבת נח, נפתחה הקיץ תערוכה מרתקת במוזיאון הטבע התנ"כי: The Art of the Ark - אמנות התיבה. בתערוכה יותר מ-100 ייצוגים של תיבת נח: דגמים מיוחדים, תמונות ויודאיקה מ-16 ארצות - מארה"ב והפיליפינים ועד מרוסיה ומוזמביק. בנוסף תוכלו להיחשף לעולם בעלי החיים של התנ"ך, עם בעלי חיים אמיתיים שאת חלקם אפשר ללטף.
מתי: ימים א'-ה' 17:00-10:00 בתיאום מראש
כמה: 50 ש"ח למבוגר, 40 ש"ח לילד מגיל 3
איפה: מוזיאון הטבע התנ"כי, הר טוב, סמוך לבית שמש
לפרטים: https://www.biblicalnaturalhistory.org/

"ספארי" במובי - מוזיאון בת ים
מוזיאון בת ים לאמנות מציג תערוכה חווייתית המשלבת ההתרחשות תיאטרונית, רובוטיקה, ופנטזיה. חללי המוזיאון יהפכו לסוואנה מלאכותית מרתקת, בהם יסיירו המבקרים בעזרת מדריך. הסיור בשבילי הספארי מסתורי ומלהיב, משולב בליווי מוזיקלי של כלי נגינה רובוטים ותאורה תיאטרלית. בסוף הסיור תערך סדנה למשתתפים.
מתי: 4 ביולי עד 30 באוגוסט
כמה: 65 ש"ח למשתתף (45 ש"ח לתושב בת ים)
איפה: מוזאוני בת ים לאמנות, סטרומה 6, בת ים
לפרטים: הרשמה, https://linktr.ee/moby_safari

החופש הגדול לכל המשפחה בנמל תל אביב
נמל תל אביב מזמין את המשפחות לבלות זמן איכות עם הילדים בערבי הקיץ וליהנות ממגוון אירועים, הצגות וסרטים: בימי ג' בערב תתקיימנה הצגות איכות לילדים. בימי ב' בערב ההורים והילדים מוזמנים לצפייה משותפת בהקרנות סרטים שוברי קופות מסך ענק תחת כיפת השמיים. באוגוסט, פסטיבל האורות הבינלאומי מגיע לנמל: חגיגה של עשרות מיצגי אורות מרהיבים גדולים מהחיים שיהיו פזורים ברחבי הנמל, ביניהם דינוזאורים, פנדות ענק, תמנון עצום, דרקון באורך 30 מטר ועוד.
מתי: מועדים שונים ביולי-אוגוסט
כמה: חינם
איפה: נמל תל אביב
לפרטים: https://www.namal.co.il/

אנימיקס - הפסטיבל הבין לאומי לאנימציה קריקטורה וקומיקס
חגיגת המצוירים של ישראל חוזרת זו השנה ה-23 עם שלל הקרנות של סרטי אנימציה קצרים וסרטים באורך מלא (כולל הקרנות לציון 100 שנים לדיסני עם מיטב הסרטים), סדנאות אמן ומפגשים עם אמני קומיקס מובילים בהם אורי פינק, מישל קישקה, דובי קייך ועוד, סדנאות יצירה, דוכני קומיקס, תערוכות ואירועים מיוחדים (כולל מחוות ליהונתן גפן ומאיר שלו), תחרות הקומיקס השנתית לקומיקסאים צעירים ועוד שלל פעילויות לכל המשפחה.
מתי: 9-13 באוגוסט
כמה: 25-45 שקלים לאירוע
איפה: סינמטק תל אביב
פרטים נוספים: כרטיסים באתר: animixfest.co.il

פסטיבל קיץ בפארק המחזור חיריה
פארק המחזור חירייה מציע פסטיבל קיץ של שלושה ימים הכוללים מגוון פעילויות מהנות ומשעשעות לכל המשפחה המעניקות חווית חופש גדול בתוספת ערך מוסף סביבתי: סיורים בעקבות שקית האשפה, סדנאות יצירה בשימוש חוזר, אשפתולוגיה - מפגש עם מומחה פסולת שיענה על כל השאלות שלא ידעתם את מי לשאול, עמדת צילום, מופע אקרובטיקה ולהטוטי אש ועוד. וגם: פעילויות בוקר וערב נוספות לכל המשפחה במהלך יולי-אוגוסט.
מתי: 20-18 ביולי, 19:30-17:00 (פסטיבל). פעילויות נוספות ביולי-אוגוסט
כמה: 50 ש"ח, מגיל 3 (פסטיבל), 25 ש"ח לפעילויות בוקר
איפה: פארק המחזור חיריה
לפרטים: https://www.hiriya.co.il/

הכוכבים של(א)נו
מוזיאון אנו משיק מפת פעילות, המציעה מסלול ייעודי למשפחות עם ילדים בין מוצגי המוזיאון. המפה כוללת מסלול מובנה בין המוצגים האינטראקטיביים, המותאמים לילדים והיא תוצע למבקרים ללא עלות נוספת. את ההשקה ילווה המוזיאון בפעילות - 'הכוכבים של(א)נו' המציעה הצצה אל מאחורי הקלעים של המוזיאון בשיתוף התיאטרון המוזיאלי-הישראלי. המבקרים יפגשו שחקני תיאטרון, שיגלמו נושאי תפקידים מרכזיים בחיי היום יום של המוזיאון, בהם: מנכ"ל/ית, אוצר/ת, מדריך/ה, מעצב/ת ועוד. הסיור יערך בין תחנות אינטראקטיביות שונות תוך מפגשים עם עובדי המוזיאון בגילום השחקנים, כאשר כל אחד ואחת יספר להם במונולוג משעשע ומותח על תפקידו החשוב במוזיאון ועל המוצגים לצידם הם עומדים. בתום הסיור יתבקשו הילדים להחליט מי לדעתם הוא הכוכב האמיתי של המוזיאון (מצפה להם הפתעה) .
מתי: תאריכים 20-31 באוגוסט.
כמה: 52 שקלים שקלים.
איפה: אנו - מוזיאון העם היהודי, קמפוס אוניברסיטת תל אביב
לפרטים נוספים והרשמה: www.anumuseum.org.il

תיאטרון החופש הגדול בראשון לציון
ארבעה ימים של פסטיבל יחיד מסוגו שבמסגרתו יוצג רפרטואר מובחר ומשובח של הצגות ומופעי ילדים איכותיים. בנוסף, מתחם שבו הפעלות, סדנאות, משחקיה ויצירה בכל שלוש הקומות של היכל התרבות: משחקי שולחן (הוקי, כדורגל, הקפצת צפרדעים ועוד), משחקי רצפה גדולים במיוחד (סולמות וחבלים, איקס-עיגול, מבוכים ועוד), לגו וקוביות בנייה בגדלים שונים לטווח גיל רחב ועוד.
מתי: 24-21 באוגוסט
כמה: בהתאם לפעילות
איפה: היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון
לפרטים: https://www.htrl.co.il/

קיץ מקפיץ ב-WIPARK
Wipark, המרכז הייחודי של מתקני אקסטרים בסגנון wipeout ומתנפחי הענק - חוזר בקיץ 2023 כשהוא גדול, חדשני, חוויתי ומקפיץ יותר. לילדים ולהורים מחכים כ-1,500 מ"ר של מתקני ענק מכל הסוגים ולכל הגילים. המתחם מציע גם דוכני אוכל ופינות מנוחה מרווחות. מומלץ לגילי 12-3.
מתי: מ-1 ביולי עד 1 בספטמבר, 19:30-10:00 (שישי עד 14:30). הפעילות מתקיימת בסבבים,
כמה: מחיר מלא: 99 ש"ח. יש הנחות שונות (ראו באתר)
איפה: בית מכבי, ראשון לציון
לפרטים: https://www.wipark.co.il

פסטיווקאלי של אהבה
פסטיבל מוזיקה המתקיים זו השנה השביעית בנתניה בהפקת היכל התרבות העירוני, עם מיטב אמני ישראל. הפסטיבל יחל בערב טו באב ולכן נקרא "פסטיווקאלי של אהבה". גם השנה יתמקד הפסטיבל בשלושה מוקדים בדגש על הפקות מקור של הפסטיבל בניהולו האמנותי של אילו גלבוע. בין המופעים- החזן אברהם פריד, חוגגים 60 ליונה רועה, ריטה, המופע "מעלה מעלה", ערב מחווה ליצחק קלפטר, מופע ילדים מקורי חדש " יהונתן וחברים" (הצדעה לשירי הילדים של יונתן גפן, אהוד מנור, אוזי חיטמן ונורית הירש).
מתי: 1.8- 3.8
איפה: נתניה
מחיר: בין 40 ל- 120 שקלים
לפרטים: אתר היכל התרבות, אתר עיריית נתניה

קיץ ב-Ice Peaks - היכל הקרח של ישראל
היכל הקרח של ישראל מזמין הקיץ את כל המשפחה לחוויה מהנה ומגבשת במיוחד במקום הכי קריר בארץ. המבקרים במתחם ההחלקה בחולון שירכשו כרטיס עלייה לקרח, יצטלמו ויתייגו את ההיכל, ישתתפו בתחרות יומית וייהנו מקרטיב חינם בחודש יולי בימים שני ורביעי בין השעות 16:00-13:00 (עם הצגת הצמיד בסיום ההחלקה). בנוסף מופעי החלקה אמנותית מרהיבים ללא תשלום נוסף.
מתי: במהלך חודש יולי
כמה: בהתאם לפעילות
איפה: היכל הקרח Ice Peaks, מפרץ שלמה 1, חולון
לפרטים: https://icepeaks.co.il/

פעילויות וסדנאות לילדים בנתניה
מגוון סדנאות DIYלהכנת תיקי ים, תכשיטים, אקווריום ועוד, משחקיה ובימת הופעות עם מיטב כוכבי הילדים כדוגמת כוח פי ג'יי, בובספוג, טל מוסרי ועוד.
מתי: סדנאות "מיני שף" בימי שני בין השעות 17:00-19:00 וסדנאות יצירה בימי רביעי בין השעות 17:00-18:30. המופעים והמשחקייה החל מה-23 ביולי מדי ראשון ושלישי בשעה 17:30
כמה: חינם
איפה: קניון עיר ימים, רחוב בני ברמן 2, נתניה
לפרטים: https://www.iryamim-mall.co.il/

מוזיאון האשליות
אשליות גובה, אשליות היפוך, אשליות עיוות הנוצרות באמצעות מראות, אשליית אינסוף, אשליות אופטיות, הולוגרמות, אשליית ריחוף המדמות העדר כוח משיכה, קליידוסקופ, אביזרים בהם יש "טוויסט" מסוים ועוד. כל מוצג והאשליה שהוא מייצר והתוצאה מרשימה ומאמנת את המוח, לא סתם מכנים מומחים את הביקור בו כ"שיעור כושר למוח".
מתי: ראשון עד חמישי 9:00-21:00 שישי 9:00-16:00
כמה: 99 שקלים ומבצעים לועדי עובדים וכרטיסי אשראי
איפה: נמל תל אביב, מתחם צפוני, ביתן 26.

סדנאות האקדמיה למדעי החופש
האקדמיה למדעי החופש היא מיזם חינוכי לילדים וילדים שהתפתח בארבע השנים האחרונות ומטרתו להעניק לילדות וילדים משקפיים ערכיים להסתכל על העולם ולהבין ערכים כמו שוויון, חירות וסולידריות חברתית.
מתי: 5, 8, 15 ביולי, 26 באוגוסט. שעות הסדנאות בכל תאריך: 11:00-09:30, 12:45-11:15, 14:45-13:15, 6:30-15:001
כמה: 80 ש"ח, 55 ש"ח למחזיקי.ות דיגיתל
איפה: בית אריאלה בתל אביב
לפרטים: באתר בית אריאלה

המרוץ למטמון
המרוץ למטמון הוא יותר מסתם אטרקציה ויותר מחדר בריחה - מדובר במרוץ מלווה באפליקציה ייעודית שמלווה את משתתפי המרוץ לכל אורך הדרך. המרוץ מתחיל ב-1.8.23 והוא בנוי משלושה שלבים. בכל שלב שתעברו, האפליקציה תפתח בפניכם חידות וכתבי סתרים חדשים אשר יובילו אתכם צעד אחד קרוב יותר אל האוצר. את המשימות והחידות אתם יכולים לעשות בזמנכם הפנוי לכל אורך החודש, אך הקבוצה הראשונה שתגיע למטמון שקבור באדמה, תזכה בפרס הגדול של 100,000 שקלים. קיימת אופציה נוספת של המירוץ למטמון ג'וניור - למשפחות עם ילדים.
מתי: במהלך אוגוסט. אירוע פתיחה: 1 באוגוסט בשעה 10:00
כמה: החל מ-107 שקלים לאדם בקבוצה (המחיר משתנה לפי כמות החברים)
איפה: ברחבי ת"א
לפרטים: https://treasurehunt.co.il/

שני משפחתי ב"נא לגעת"
מגוון חוויות חושיות ב"נא לגעת", מרכז תרבות ויצירה ייחודי לשילוב והיכרות עם אנשים עם מוגבלויות חושיות. המרכז יקיים פעילויות תחת המזגן שיזמנו התנסות חוויתית באתגרים המלווים אנשים אלו - בליווי מדריכים עם מגבלות ראייה ושמיעה, שיספקו הצצה לעולמם כהיכרות עם השונה. סדנאות לשפת הסימנים ולצדן חוויות בחושך מוחלט שמכניסות את המשתתפים לעולמם של אנשים עם מוגבלויות ראייה ומחדדות חושים ויכללו סדנאות פיסול חימר, טעימות שוקולד בהובלת שוקולייטרית, וצלילים והרמוניות כדי לחוות מוזיקה בעלטה. בנוסף תערך ארוחה מיוחדת לכל המשפחה במסעדת BLACKOUT שפועלת במקום - מסעדת החושך היחידה בישראל (כשרה חלבית). לפני ובמהלך הפעילויות תופעל פינות יצירה ללא תוספת תשלום. פעילויות חושך בליווי מבוגר לילדים עד גיל 12.
כמה: סדנאות - 50-40 ש"ח. ארוחת חושך לסועד - 95 ש"ח.
איפה: מרכז 'נא לגעת', רציף העליה השניה, תיבה מס' 6, נמל יפו.
לפרטים: 072-3971000, https://nalagaat.org.il/

פעילויות ומופעים חינמיים במרכז שוהם
בכל חודש יולי, בימים שלישי ושישי, תמצאו מתנפחי מים מרעננים במרכז שוהם ובמגוון מופעים בהשתתפות מיטב כוכבי הילדים. בין המופעים: כוכבת הילדים האהובה "מיקי", מופע של "סמי הכבאי", קונצרט תופים בהובלת להקת "מקצבים". "המשחקיאדה" - אחר צהריים שופע הפעלות לילדים ובני נוער ברחבת המתחם, במסגרתו יוצבו במקום מתקני משחקים גדולים לרבות הוקי אוויר, כדורגל, כדורסל, XBOX ועוד.
מתי: המופע של מיקי - יום ב' 24 ביולי, 18:00, המופע של סמי הכבאי - יום ד' 12 ביולי, בשעה 18:00. קונצרט תופים - יום ה' 20 ביולי, 18:00, המשחקיאדה - יום ד' 19 ביולי, 16:00-19:00. פעילות מתנפחי מים - בימי ג' בין השעות 16:30-19:30 וימי ו' בין השעות 11:00-14:00.
כמה: חינם
כתובת: שדרות עמק איילון 30, שוהם

ים יבשה תערוכה חדשה ופעילות קיץ במוזיאון האדם והחי
תערוכה חדשה ופעילות קיץ שבה נעים בין הים ליבשה, וחוקרים בעזרת כל החושים את מסעה של קונכייה. מי חי בתוכה? ממה היא עשויה? מדוע היא נסחפת אל מחוץ לים? וכיצד היא התגלגלה אל תוך התרבות האנושית? במשך הקיץ יתקיימו במוזיאון סדנאות ייחודיות לילדים בהזמנה מראש, וכן סדרת מפגשים ואירועי תוכן עם היוצרים, היוצרות ואורחים נוספים.
מתי: במהלך יולי-אוקטובר 2023
כמה: בהתאם למועד
איפה: מוזיאון האדם והחי בפארק הלאומי ר"ג
לפרטים: www.adamvechai.org.il

ממלכת הדרקונים
ממלכת הדרקונים, תערוכת דרקוני ענק המשתרעת על שטח של מעל 5,500 מ"ר במתחם עתידני מרשים הכולל מסכי ענק שמכניסים את הילדים לעולם חוויתי שכולו טבע ופרא, דמויות ענק של דרקוני ענק ויצורי פנטזיה נוספים ניצבים ברחבי המתחם בנוסף, מתחם קולנוע VR , עמדות סלפי , אטרקציות לילדים, פינות יצירה והצגות לכל אורך היום, וכל אלה במיקום ממוזג בשיאו של הקיץ.
מתי: 01.08-02.09
כמה: החל מ-49 שקלים (תשלום מגיל שלוש ומעלה)
איפה: אקספו ת"א, גני התערוכה.
פרטים נוספים: כרטיסים באתר לאן

פעילות קיץ ביער חולדה
"בלשים ביער", הרפתקה בלשית לילדים מבית תיאטרון בלי-גג, לגילי 4-8. נצטרף לבלשית היער ולקיפוד שלה במשימתם החשובה - פתרון תעלומות עבור חיות היער. בזמן ההצגות תתארח ביער גם "אסטרונאוטית" שהיא חנות ספרים השוכנת במשאית, ונודדת ברחבי הארץ, בחנות יש כאלפיים כותרים, חדשים ויד שניה, של ספרות משובחת ואף קפה איכותי ועוגות. "שירת היער", סיור סאונד בדמדומים להורים וילדים (מגיל 10 ובליווי מבוגר). עם צאת הכוכבים, כשהעולם מתכנס לתוך עצמו וחיות היער מתעוררות לחיים, זה בדיוק הזמן לשוטט ביער ולהקשיב לסימפוניה הבלתי גמורה של הטבע.
מתי: תאריכים שונים באוגוסט
כמה: 15 ש"ח לכרטיס להצגה, 35 ש"ח לכרטיס לסיור סאונד, הכניסה למשאית - חופשית.
איפה: יער חולדה. בווייז "חוות הרצל בית תרבות עונתי"
פרטים והרשמה: https://bit.ly/3O88Jzr

60 שנה ל"הנוקמים"
לרגל 60 שנה ל"הנוקמים" יתקיים שיתוף פעולה בין אולפני Marvel לדיזנגוף סנטר, במסגרתו יגיעו לראשונה לארץ תלבושות ואביזרים מקוריים מאולפני Marvel בקליפורניה של ת'ור, קפטן אמריקה, הפנתר השחור, איירון מן, האלמנה השחורה, אנטמן, יוצבו עמדות צילום עם אביזרים ודמויות מסרטי "הנוקמים", יופעל מתחם חינמי של הקרנת סרטי "הנוקמים" ותושק חנות פופ-אפ עם מוצרים ייחודיים שיוצעו למכירה לראשונה בישראל.
מתי: 6.8.23-1.9.23 (א'-ה': 9:30-20:00, ימי שישי: 9:30-15:00).
כמה: חינם
איפה: דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, ת"א
לפרטים: https://fb.me/e/YtFXA7IH

פסטיבל לילות קיץ בחבל מודיעין
עמותת תיירות חבל מודיעין מזמינה את המבקרים להצטרף לחגיגות פסטיבל לילות קיץ עם שלל פעילויות משקיעה ועד זריחה: סיורי אופניים בשקיעה לצד סיורי זריחה רגליים וסיורי ירח מלא, מעגל אהבה חבאני שימחיש את מעגל הנישואין כפי שנחגג בקהילה החאבנית שעלתה מדרום תימן,
מופע תיאטרון בובות בחצר של סבא מוטי, מסיבת אוזניות וצבע משפחתית אצל נורית רינסקי, סיור וסדנת הנבטה בחווה ההידרופונית "שורש ועלה", סיורים בכפר חשמונאי ועוד המון!
מתי: 16-19 באוגוסט
כמה: תלוי פעילות
איפה: ברחבי המועצה האזורית חבל מודיעין
לפרטים נוספים: www.thm.org.il


פסטיבל סוף הקיץ של תיאטרון אורנה פורת
25 הצגות יעלו במסגרת פסטיבל אורנה פורת לילדים ולנוער, ביניהן גם שתי ההצגות החדשות שזכו לציון לשבח מטעם משרד החינוך: פטר והזאב בגירסה מקורית, מלאה הומור ומרהיבה בשיתוף להקת המחול פרסקו, ומעלה קרחות בעיבוד חדש וסוחף לקלאסיקה האהובה מאת אפרים סידון העוסקת בסובלנות וקבלת האחר.
מתי: 23-30.8.23.
כמה: החל מ-55 שקל לכרטיס.
איפה: בשלושה מוקדים בתל אביב: תיאטרון הקאמרי, מוזיאון תל אביב ומוזיאון ארץ ישראל.
לפרטים נוספים ולהרשמה: יש להקליק כאן או להתקשר לטלפון: 03-5111444 שלוחה 9.

מוזיאון הטבע על שם שטיינהרדט. שי בן אפרים,
מוזיאון הטבע על שם שטיינהרדט/שי בן אפרים

ירושלים והסביבה

בוטניפלצת - אירוע הקיץ בגן הבוטני ירושלים
במהלך הקיץ מוזמנים הילדים וההורים להצטרף למסע להכרת המפלצות (שיצר במיוחד האמן והמעצב אלכסנדר חייצקי) ויחד עם זחליה הזחל, אוהב ההרפתקאות, לחקור את היצורים המסתוריים שהשתלטו על הגן וללמוד על הטבע, על חוקי המדע ועל ערכי קיימות והכל דרך פעילויות, משימות והפעלות משפחתיות.
מתי: 30 ביולי עד 31 באוגוסט, 13:00-9:00, 21:30-17:00. שישי עד 13:00
כמה: 84 ש"ח לכרטיס במכירה מוקדמת (יש הנחות של חברות האשראי)
איפה: הגן הבוטני בגבעת רם, זלמן שניאור 1, ירושלים
לפרטים: כרטיסים, https://www.botanic.co.il/

תעלומת הצלילים האבודים
מוזיאון המוזיקה העברי מזמין את כל המשפחה לחוויה מופלאה ומרתקת. לראשונה בקיץ 2023 המוזיאון ייהפך לחדר בריחה ייחודי ומוזיקלי, מלא בתעלומות, הרפתקאות ואתגרים, התצוגה כולה תהפוך לחידה מתמשכת של צלילים שיאתגרו את ההורים והילדים.
מתי: בכל אוגוסט
כמה: 20-60 שקלים.
איפה: מוזיאון המוזיקה העברי, רחוב יואל משה סולומון 10 נחלת שבעה, ירושלים
לפרטים נוספים: 02-5406505


פסטיבל חוצות היוצר בירושלים
הפסטיבל הענק יציע חוויה משולבת של המוזיקאים הכי חמים, ביתני אומנות מהארץ ומהעולם, מתחם לילדים, תיאטרון רחוב, הרכבים מוזיקליים, מתחם קולינרי עם דוכני סטריט פוד ולראשונה בישראל - תערוכת פופ-אפ של עשרות מיצבי אומנות מתנפחים, של האוצרת והיזמית יערה זקס שיהפכו את החלל הפתוח של בריכת הסולטן בירושלים למגרש משחקים של מפלצות ענקיות ויצורים קסומים.
מתי: 19-7 באוגוסט. א'-ה' 23:00-18:00, מוצ"ש 24:00-21:00
כמה: יריד ומופע 129 ש"ח, יריד ותערוכה בלבד: 30 ש"ח
איפה: בריכת הסולטן, ירושלים
לפרטים: כרטיסים, https://2207.kupat.co.il/

לוהט במזגן - בפארק השעשועים Magic Kass
Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל, יציע ביולי-אוגוסט בילוי ללא הגבלה בכל מתקני האקסטרים הייחודיים בפארק, בהם Looper, Sky Tower, Air Race וה-Discovery 360 לצד בראשית, רכבת הרים חיצונית בגובה של למעלה מ-20 מטר, פיראטוס וספיידר, זאת בנוסף למשחקי ארקייד, חדרי גיימינג וג'ימבורי. וגם: ימים מיוחדים לאורך החופש: יום הגלידה הבינלאומי (17.7), יום הג'אנק פוד (21.7), יום הארטיק הבינלאומי (14.8).
מתי: במהלך יולי-אוגוסט
כמה: 99 ש"ח (באתר)
איפה: Magic Kass בפארק ישראל, מעלה אדומים
לפרטים: https://magic-kass.co.il/

"תעלומות במצולות" במוזיאון ישראל
תערוכה חדשה באגף הנוער והחינוך לאומנות של מוזיאון ישראל מזמינה ילדים ומבוגרים לצלול למעמקים ולנסות לפענח את התעלומות המסתתרות במעמקי הים. התערוכה האינטראקטיבית מלווה בסרטים מונפשים ובאיורי ענק קסומים של המאיירת אורית ברגמן לצד יצירות דמיוניות של אמנים מישראל ומהעולם.
מתי: מ-21 ביוני ואילך
כמה: כניסה למוזיאון - 54 ש"ח למבוגר, 27 ש"ח לילד (17-5). כניסה לילדים חינם בימי ג' ושבת
איפה: מוזיאון ישראל, ירושלים
לפרטים: https://www.imj.org.il/

קיץ במוזיאון לאמנות האסלאם
המוזיאון הוא בית לאחד מהאוספים הייחודים והנדירים בעולם של מסורות אמנות האסלאם ולאוסף השעונים הנדיר של סר דיוויד סלומונס, מהאוספים הנדירים בעולם, ובו שעון המלכה מארי אנטואנט הנחשב ליקר בעולם, קבוצה של שעוני ברגה ועוד. במוזיאון יתקיימו במהלך הקיץ סיורים בימי שישי ללא תוספת תשלום, בתערוכת השעונים אפשר לבלות בחדר הבריחה בעקבות השוד הגדול, וב-6 ביולי תיפתח תערוכה חדשה בנושא המטבח הערבי.
מתי: במהלך יולי ואוגוסט
כמה: כניסה - 44 ש"ח למבוגר, 25 ש"ח לילד
איפה: המוזיאון לאמנות האיסלאם, רח' הפלמ"ח 2, ירושלים
לפרטים: https://www.islamicart.co.il/

"תחושת בטן": קיץ במוזיאון המדע ירושלים
בתערוכה החדשה "תחושת בטן" מוזמנים המבקרים מכל הגילים, לצאת למסע חוויתי ומרתק בתוך מערכת העיכול, עם עשרות מוצגים אינטראקטיביים, סרטי וידאו, פנלים גרפיים ועוד. במסגרת התערוכה יתקיימו במוזיאון הדגמות חווייתיות, סדנאות סיורים ומופעים.
מתי: מ-1 ביולי ולאורך החופש
כמה: 65 ש"ח לאדם (חינם עד גיל 5)
איפה: מוזיאון המדע בירושלים - שדרות המוזיאונים 3, גבעת רם
לפרטים: בתיאום, https://bit.ly/45PgilB

פסטיבל סוף הקיץ 2023 ברחבת תיאטרון ירושלים
שלל מופעים מרעננים המציגים דו שיח בין הבמה למסך, הפקות מקור וחגיגה אמנותית ותרבותית מרהיבה וכל זה באוויר הפתוח תחת כיפת השמיים, עם מגוון של יצירות מתחום הבמה והמסך, בהשתתפות אמנים ישראלים מובילים. בתכנית לילדים: מופע הילדים "ענן על מקל" משירי רינת הופר מארחים את חברי המופע "ילד פעם", טל מוסרי מארח את להקת "הכבש ה-16" המחזמר המוסיקלי משיריו וסיפוריו של יהונתן גפן, "החלילן מהמלין" - מופע מוסיקלי תיאטרלי על פי אגדת העם האהובה בביצוע תיאטרון ארצי לילדים בליווי נגנים.
מתי: 29-31 באוגוסט
מחירי כרטיסים: מחירים: 100-39 שקלים
איפה: תיאטרון ירושלים
לפרטים וכרטיסים: אתר התיאטרון

פסטיבל הקרון הבינלאומי ה-32
חמישה ימים עם מיטב היצירות של התיאטרון החזותי, תיאטרון החפצים ותיאטרון הבובות העכשווי מהארץ ומהעולם. 5 הפקות בינלאומיות וכ29 הצגות מקור לילדים ולמבוגרים, שיקשוקליים- עיר דמיונית בגן הפעמון, הפונדק - קברט תיאטרלי לילי , סדנת יצירה ומופעי חוצות ללא תשלום ועוד.
מתי: 13-17 באוגוסט 2023
כמה: 30-80 ש"ח, מחירי מנויים: 120-360 ש"ח
איפה: במשכן תיאטרון דוידסון החדש, גן הפעמון ירושלים.
לפרטים: http://www.traintheater.co.il/

יריד "אוטו אוכל"- 2023 Food&party
יריד האוכל של עיר הבירה ירושלים חוזר! מתוך משאיות צבעוניות ממותגות יגישו מיטב השפים הירושלמים והמסעדות המובילות בירושלים יגישו מנות שף במחירים עממיים. במקום יתקיימו מדי ערב הופעות חיות לצד אטרקציות לילדים.
מתי: 04.07-28.08 בימים שלישי-חמישי בין השעות 18:00-23:00
כמה: חינם. מחירי מנות בין 35-45 שקלים.
איפה: גיא בן הינום, ירושלים
לפרטים: https://www.itraveljerusalem.com/he/event/jerusalem-food-truck

קיץ 2023 לכל המשפחה בבית אבי חי
כיתת אמן עם מאיירים בעקבות שיריו של יונתן גפן עם מיטב המאיירים שיעזרו ליצור דמויות שמכירים משירים ונגלה כמה האיור הוא חלק בלתי נפרד מהסיפור. הצגות אגדות הלבנה, VOCA שבת- משפחות שרות יחד וסיור בתוך ציור מכושף- סדנת אמנות וסיור חוויתית בתערוכה 'ציור מכושף' של אנטולי קפלן'
מתי: במהלך כל יולי עד ה-23 באוגוסט
כמה: אירועים חינם עד 40 שקלים
איפה: בית אבי חי, רחוב המלך ג'ורג 44, ירושלים
לפרטים: https://www.bac.org.il/events/?subjectID=3

פארק המחזור חירייה. תמר אייזנברג,
פסטיבל קיץ של שלושה ימים. פארק המחזור חירייה/תמר אייזנברג

דרום

פסטיבל כדורים פורחים בפארק הבשור
הפסטיבל יפתח בשעות אחה"צ עם בריכות שכשוך בפארק הבשור והקמת קמפינג עצמאי לבאי הפסטיבל. עם רדת החשכה מתחם האירוע יפתח לקהל למופע נייט גלואו (Night Glow) מרהיב של כדורים פורחים מוארים לצלילי מוזיקה ומסיבה מוארת הכוללת להטוטי אש מדהימים, תהלוכה של קרקס אור, דמויות לד עתידניות, מופעי אורות ומיצגים של אור, אש ולייזר עוצרי נשימה ועוד הפתעות.
בבוקר שישי, יחד עם הזריחה, יחלו ההכנות לקראת ההמראה לאוויר והמטס של הכדורים הפורחים,
מתי: 11-10 באוגוסט
כמה: 149 ש"ח לאדם (מגיל שנתיים). יש הנחות משפחתיות
איפה: פארק הבשור, נגב מערבי
לפרטים: להזמנות - https://www.habsor.co.il/?page_id=1191

פסטיבל סמילנסקי בבאר שבע
הפסטיבל הוותיק ליצירה ישראלית עצמאית חוגג 18 שנים עם מופעי מוזיקה, מחול, תיאטרון, אמנות רחוב ואמנות חזותית. כמדי שנה, יחשוף הפסטיבל הבאר-שבעי, שהפך מוקד עלייה לרגל לשוחרי מוזיקה ואמנות מכל רחבי הארץ, את הקהל לשמות הכי חמים בסצנה האלטרנטיבית. מתחמי הפסטיבל ממוקמים בין הרחובות והמבנים הייחודיים של העיר.
מתי: 17-15 באוגוסט 23:00-18:30
כמה: חינם
איפה: מוקדים שונים בבאר שבע
לפרטים: אתר עירית באר שבע

דרום בעשר
עמותת התיירות שקמה-בשור מציגה: "דרום בעשר", סבסוד פעילויות וחוויות ברחבי האזור, המוצעות במחיר סמלי של 10 שקלים בלבד (או לחילופין הנחה של 50 ש"ח במספר מצומצם של אתרים). בין הפעילויות: קטיף עצמי של פטל, סיורים מודרכים ברכב וברגל, סדנאות אמנות ויצירה, טעימות יין או בירה, סיורים במוזיאונים ובאתרי מורשת, ועוד. גם אתרי הלינה יציעו הנחות במועדים אלו.
מתי: 26-17 באוגוסט
כמה: 10 ש"ח לפעילות
איפה: ברחבי צפון הנגב
לפרטים: https://www.habsor.co.il/

3 פסטיבלים 0 שקלים
תאגיד התיירות אילת יקיים באוגוסט 3 פסטיבלים שונים, בהם יופיעו מיטב אמני ישראל, והכל בכניסה חופשית. בפסטיבל "ים של אהבה" בט"ו באב יופיעו להקות אילתיות מקומיות, ולאחריהן מופע מרכזי של עדן חסון. אל "חמישי לייב" שיתקיים בשלושה ימי חמישי באוגוסט יגיעו טיפקס, שפיטה, שירי מימון ואביב גפן. בפסטיבל האוכל יציגו מיטב מסעדות העיר, לצד פודטראקס מרחבי הארץ והופעות שונות.
מתי: מועדים שונים באוגוסט
כמה: חינם
איפה: בטיילת אילת
לפרטים: https://eilat.city/

פסטיבל הפרינג' הבינלאומי ה-13
פסטיבל הפרינג', הנחשב לאחד מאירועי הפרינג' המרכזיים בישראל ומהמובילים בדרום, מציע הפקות מקור ייחודיות, הצגות תיאטרון איכותיות בבכורה, מופעים בינלאומיים, הופעות חיות, רפרטואר של קלאסיקות ילדים, תיאטרון חוצות ססגוני, מייצגי אומנות ועוד. ב-3 באוגוסט, רחוב אנילביץ' ייסגר לתנועה ויתקיים בו פסטיבל רחוב צבעוני וססגוני הכולל עשרות מופעים והצגות רחוב.
מתי: 31 ביולי עד 4 באוגוסט
כמה: בהתאם לפעילות
איפה: תאטרון הפרינג' באר שבע
לפרטים: https://www.thefringe.co.il/

פסטיבל טעמים 2023 בבאר שבע
במשך שלושה ימים יביא "פסטיבל טעמים" למבקריו חוויה בינלאומית המשלבת קולינריה, פולקלור ותרבות. כל יום יוקדש למדינה אחרת: מרוקו, ארגנטינה וטורקיה. המטבחים הייחודיים של כל מדינה יוצגו במנות ייחודיות, שמבטאות את התרבות הקולינרית של כל מדינה. על במת הפסטיבל יופיעו להקות שינגנו מוזיקה חיה ממדינות שונות בעולם.
מתי: 6-4 ביולי, 23:00-20:00
כמה: 25 ש"ח למשתתף, כולל משקה
איפה: מתחם הקטר, העיר העתיקה, באר שבע
לפרטים: https://kivunimb7.smarticket.co.il/

לילות קיץ בערבה הדרומית
מגוון פעילויות וחוויות מדבר בין שקיעה לזריחה בערבה הדרומית ביולי-אוגוסט: בפארק תמנע - לילות כוכבים, יוגה בזריחה, סיורי עששיות וכוכבים, טיולי שקיעה, ההצגה פטר והזאב. בנוסף, סיורי עקרבים בקיבוץ קטורה, הדרכת כוכבים בנאות סמדר, א"ש לילה בקיבוץ אילות, חגיגות ירח מלא בקיבוץ גרופית, אקרו יוגה למשפחות בחממת 5 החושים שבאליפז וסיור בעקבות עקבות בעלי חיים בדיונות סמר.
מתי: מועדים שונים ביולי-אוגוסט
כמה: בהתאם לפעילות
איפה: מוקדים שונים בערבה הדרומית
לפרטים: https://www.aravadesert.co.il/

פסטיבל חוצות היוצר בירושלים. דור פזואלו,
חוויה משולבת של המוזיקאים הכי חמים. פסטיבל חוצות היוצר בירושלים/דור פזואלו

קיץ חם במוזאון הנגב לאמנות
מה: התערוכה "דבר עצים ולחישת אבנים" המוצגת במוזאון עוסקת בפיוס והכלה. ומציגה ברובה מלאכות עתיקות. בואו לראות את העבודות המדהימות המוצגות בתערוכה בסיורים מודרכים חוייתים ואינטראקטיביים, שכוללים התנסות בחומרים המיוחדים בהם השתמשה האמנית ביצירותיה, משחקים שונים שעוזרים לילדים לגלות את סודה של היצירה.
מתי ואיפה: יולי - אוגוסט
כמה: 25 - 35 שקלים . בסופי שבוע כל הפעילויות בחינם במסגרת שבת ישראלית
איפה: מוזאון הנגב לאמנות, רחוב העצמאות 60, העיר העתיקה, באר שבע
לפרטים נוספים: https://did.li/-museum

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully