וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפילה של 1,200 מטרים: מטייל נפל מרחבת תצפית בגרנד קניון

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 8:07

הפארק הלאומי הפופולרי נחשב ליעד קטלני במיוחד עבור מטיילים. נכון לעכשיו, סיבת הנפילה של בן ה-30 אינה ידועה, אולם הוא צנח מתצפית ה-Skywalk הישר אל נהר קולורדו הזורם בתחתית הקניון

חיבר לעצמו כנפיים ומנוע - וטס מעל הגרנד קניון/צילום: רויטרס

מטייל בתחילת שנות ה-30 לחייו נפל אל מותו בגרנד קניון בארצות הברית, שנחשב לאחד מיעדי הטיול ה"בוגדניים" ביותר במדינה. וזוהי בהחלט לא הפעם הראשונה שזה קורה. על פי הניו יורק פוסט, המטייל עבר את קצה אחת ממרפסות התצפית התלויות מעל מצוק בקניון, ונפל מגובה של 1,200 מטרים אל נהר קולורדו הזורם בתחתית הקניון.

צוותי חילוץ שהשתמשו במספר מסוקים הוזעקו למקום ומצאו את הגבר מוטל על הקרקע, ללא רוח חיים. הוא נפל מאחת ממרפסות התצפית הפופולריות ביותר באתר - גשר זכוכית בצורת פרסה, שרוחבו כשלושה מטרים ואורכו כ-23 מטרים. בשלב זה לא ברור האם המטייל נפל מהגשר עצמו או מנקודה בסמוך לו.

הגרנד קניון. Scott Johnson Photograpy/Arizona Tourism,
הפארק הלאומי הקטלני ביותר בארצות הברית. הגרנד קניון/Scott Johnson Photograpy/Arizona Tourism

הפארק הלאומי הכי קטלני

נכון לעכשיו, זהותו של האיש אינה ידועה. זאת מאחר שבכניסה לנקודת התצפית, הקרויה Skywalk, על המבקרים לאחסן את החפצים האישיים שלהם, כולל טלפונים סלולריים ותרמילים.

הגרנד קניון הוא הפארק הלאומי הקטלני ביותר בארצות הברית והוא עומד בראש הטבלאות של מקרי ההיעדרות, מקרי המוות והתאבדויות. מאז שנת 2018, לפחות 56 בני אדם דווחו כנעדרים באזור פארק אריזונה. לפחות שישה בני אדם נהרגו בו. ובכלל, על פי הרישומים, בחמש השנים האחרונות כ-1,100 בני אדם הוכרזו נעדרים לאחר ביקור בפארקים הלאומיים של ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully