וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 150 מיליון שקל: מלון חדש נפתח באיילת השחר

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 14:55

מלון "איילה רזורט", שנבנה על בסיס מלון בוסתן איילת השחר הישן (המלון הראשון בגליל), שופץ ויכיל בשלב ראשון כ-150 חדרים, בריכת אינפיניטי, מסעדה, ספא וחמאם טורקי. צפי פתיחה: בחודש יולי הקרוב. הנה המחירים ללילה

מלון איילה רזורט בקיבוץ איילת השחר. איה בן עזרי,
נבנה על בסיס מלון בוסתן איילת השחר הישן. מלון איילה רזורט בקיבוץ איילת השחר/איה בן עזרי

בחודש הבא צפוי להיפתח מלון חדש בגליל - מלון "איילה רזורט" בקיבוץ איילת השחר - שימנה בשלב הראשון 150 חדרים ויתפרס על פני שטח של 25 דונם. את המלון, שבו הושקעו כ-150 מיליון שקלים, הקימו בשותפות אנשי העסקים משה מרציאנו ויעקב כהן (בעל חברת תור פלוס) ביחד עם חברת איסתא נכסים, שביחד שחתמו על הסכם להקמת המלון עם הקיבוץ שבעמק החולה.

החל מ-550 שקל ללילה: המלון החדש שנפתח באילת הקיץ

"איילה ריזורט" יתפרס בסופו של דבר על שטח של כ-50 דונם ויכלול שלב נוסף של עוד כ-100 חדרים. הבנייה בשטח בשלב מאד מתקדם והמלון, כאמור, צפוי להיפתח בקרוב.

המלון החדש שוכן על קרקע ששימשה כמלון הראשון בגליל, בוסתן איילת השחר, שהיה בבעלות הקיבוץ. בשנת 2000 נסגר המלון והוסב למרכז קליטה לעולי אתיופיה. ב-2019 חתמו מרציאנו ושותפו כהן על הסכם להקמת המלון החדש מול הקיבוץ, ובפברואר 2021 התקבל היתר בנייה להקמת המלון והעבודות החלו.

מלון איילה רזורט בקיבוץ איילת השחר. איה בן עזרי,
בשלב הראשון יהיו באיילה ריזורט 150 חדרים. חדר במלון/איה בן עזרי
מלון איילה רזורט בקיבוץ איילת השחר. איה בן עזרי,
"הרעיון היה לשוות למלון גם מראה אירופאי, כמו בטוסקנה"/איה בן עזרי

לראשונה במלון בישראל יהיה גם מקווה

המלון תוכנן על ידי האדריכלים קרן רייכמן, עדי ולאה רובננקו ממשרד רובננקו אדריכלים. לדידם, מדובר במלון ייחודי בזכות השילוב שלו עם הטבע. "הוא טובל בהמון ירוק עם אין ספור שבילי הליכה המהווים חלק משטח המלון", אומרת לאה רובננקו, בעלים שותפה במשרד רובננקו אדריכלים. האדריכלית קרן רייכמן מוסיפה: "הרעיון היה לשוות למלון גם מראה אירופאי, כמו בטוסקנה. האזור בו נמצא המלון והקיבוץ מסייע לכך - אזור ירוק מאוד עם נוף של הרי הגולן והגליל".

המלון יכלול שלושה מתחמים מרכזיים: במתחם הראשון תהיה מסעדת השף "תלמה", מרכז קונגרסים לכנסים שיכיל 7 אולמות, אולם מליאה מרכזי ומסעדת 'נגה' - המסעדה של המלון ואורחיו.

במתחם השני יהיו ממוקמים 150 חדרי המלון. חדרים בגדלים שונים החל מ-26 מ"ר ועד סוויטות בגודל של כ-50 מ"ר. החדרים שיתפרסו על 16 מבנים דו קומתיים, יכללו בין היתר מרפסות הצופות לנוף של הרי הגולן ורכס הרי נפתלי, אמבטיה חמה במרפסת, גינות ועוד.

המתחם השלישי של המלון יהיה מרכז הבריאות ויכלול ספא עם 9 חדרי טיפולים, חמאם טורקי, שתי סאונות ובריכה פנימית, ג'קוזי וחדר כושר. לראשונה במלון בישראל יהיה גם מקווה.

באזור זה יהיו גן, שתי בריכות חיצוניות, בריכת אינפיניטי ובריכת פעוטות הצופות אל נוף ההרים בצפון. כמו כן, מועדון להתכנסות וחדר פעילות לאירועים שונים.

מחירים:
המלוו יפתח את שעריו בפתיחה שקטה להרצה בתחילת יולי, כאשר המחירים יחלו מ-1,160 שקלים ללילה באמצע שבוע לזוג, כולל ארוחת בוקר, ו-1,280 שקלים בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully