וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנכנו את המלון החדש בירושלים. זה מה שיש לנו להגיד

5.6.2023 / 15:14

המלון החדש שיפתח ללקוחות בשבוע הבא עתיד לארח אנשי עסקים וגם זוגות באחד המיקומים הכי טובים בעיר הקודש ובאווירה אירופאית. אז מה יש שם?

מלון התיאטרון בירושלים. ליהי שורש, מערכת וואלה!
חדר זוגי במלון/מערכת וואלה!, ליהי שורש

מתי בפעם האחרונה חנכתם מלון? אם תזדרזו יש לכם סיכוי לעשות את זה. בירושלים. מלון חדש שנפתח בקונספט קצת שונה ובאווירה אירופאית ונקרא מלון התיאטרון (שוכן איך לא ליד התיאטרון) יפתח בשבוע הבא לאורחים.

המלון אומנם נהנה מאווירה יותר בוטיקית אבל מכיל 90 חדרי דלוקס, מתוכם 20 סוויטות מפוארות שייפתחו בהמשך. אבל לא רק חדרי מלון יש פה. בדומה לקונספט שנהוג לא מעט באירופה, במתחם המלון החדש נבנו 21 דירות פרטיות שבעליהן יוכלו משירותי המלון וממתקניו (כולל הספא והבריכה). זהו קומפלקס של מלונאות יחד עם מגורים, ואפילו יש בו משרדים.

הפרויקט הזה נבנה במשך 13 שנים כאשר המלון הזה הוא הראשון מבים חמישה פרויקטים דומים שיבנו בעתיד.

מלון התיאטרון בירושלים. ליהי שורש, מערכת וואלה!
הלובי במלון/מערכת וואלה!, ליהי שורש

אז איך המלון? אומנם הגענו לפני הפתיחה הרשמית של המלון, כך שעוד לא הכל במקום, אבל כבר בכניסה מרגישים אווריה אירופאית. העיצוב, אנשי השירות המעונבים והאווירה כולה מרגישה שנכנסת לרגע מהאוויר המהביל (מי ידע שגם בירשולים יכול להיות מזג אוייר בלתי נסבל) לתוך מלון בחול. אולי זה פשוט כי לא היו הרבה אנשים. אולי.

החדרים במלון לא גדולים, אבל מעוצבים ומסודרים היטב ויש בהם את כל מה שצריך. הפלוס הכי גדול של החדר הוא חדר המקלחת הרחב ובתוכו אחת המקלחות הכי טובות שאי פעם תעשו בהבטחה, פלוס מגבות וחלוקים באיכות מעולה. המינוס - אין מרפסת. וזה מינוס לא קטן עבור המעשנים להם הוקצתה מרפסת קטנה בלובי.

במלון נמצאת גם בריכה פנימית מקורה שמגיעה עד לגובה 1.20 ובריכת ילדים קטנה לידה. בקרוב יפתח פה ספא שיכלול גם טיפולים וגם סאונה לצד חדר כושר וחדר יוגה. למי שכושר פחות מענין אותו ודווקא יותר בעניני אמונה, יש פה בית כנסת קטן ויפה שמשמש לתפילות ויכול גם לארח אירועים קטנים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מלון התיאטרון בירושלים. ליהי שורש, מערכת וואלה!
חדר רחצה מושלם. רק חסר איפה לתלות מגבות/מערכת וואלה!, ליהי שורש
בריכה במלון התיאטרון בירושלים. ליהי שורש, מערכת וואלה!
בריכה מחוממת פנימית במלון/מערכת וואלה!, ליהי שורש
בופה בוקר מלון התיאטרון ירושלים. ליהי שורש, מערכת וואלה!
ארוחת הבוקר במלון/מערכת וואלה!, ליהי שורש
בופה בוקר מלון התיאטרון ירושלים. ליהי שורש, מערכת וואלה!
ארוחת הבוקר במלון/מערכת וואלה!, ליהי שורש

עוד עומדים למבקרי ואורחי המלון בר קוקטיילים עשיר בלובי המלון, מסעדת שף שתפעל בנוסף למסעדת המלון, חדרי ישיבות, חדר יין מאובזר, שירות חדרים שיפעל 24/7 .

אז מה באמת לגבי האוכל? כאמור יש פה חלל שאמור לשמש בעתיד כמסעדה - לא ברור עדיין אם היא תהיה פתוחה לקהל הרחב או תשרת רק את אורחי המלון אבל כרגע על האוכל אמון השף יוגב שחר (משחקי השף עונה משהו).

ארוחת הבוקר שהוגשה הייתה עשירה מאוד וכללה את כל מה שישראלי מוצע ירצה לארוחת בוקר ועוד.

למי זה מתאים?

המלון יכול להתאים בול לזוגות או למשפחות קטנות עם ילדים קטנים, כאלה שיכולים להעביר זמן בכיף בבריכה מקורה, בלי עוד אטרקציות במלון. בנוסף, המיקום שלו בשכונת טלביה הוא מקום מושלם לזוגוגת שמחפשים קצת רומנטיקה בעיר הבירה וגם לאנשי עסקים מחול ומהארץ שמחפשים מקום מרכזי ונוח, לצד ברים ומסעדות.

מלון התיאטרון בירושלים. ליהי שורש, מערכת וואלה!
חלל מקסים של מסעדה/מערכת וואלה!, ליהי שורש

כמה זה עולה?

המחירים פה לא זולים. מחיר לילה לזוג באמצע השבוע בחדר ברמת סופירייר נע בין 2,000 ל-2,500 שקלים, כולל ארוחת בוקר. בסוף השבוע המחיר עולה ל-3,000 עד 4,000 שקל לזוג, כולל ארוחת בוקר.

הכותבת הייתה אורחת של המלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully