וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויז אייר מכרה טיסות ב-60 שקל, וחזרה בה למחרת. אבל לא כל הכסף חזר

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 0:06

חברת הלואוקוסט מכרה ב"טעות" טיסות לפולין ואיטליה ב-16 דולר, ורבים קפצו על מהציאה. אולם למחרת הם קיבלו הודעה שמדובר בתקלה וכספם יוחזר. אך יש הטוענים שוויז רק סיפקה זיכוי לטיסות במקום כסף לחשבון. החברה: "מתנצלים על אי הנוחות"

חברת הלואוקוסט ההונגרית וויז אייר, מכרה כרטיסי טיסה לפולין ואיטליה מישראל במחיר של 60 שקלים לשני הכיוונים (16 דולר), אבל החליטה לבטל אותם יום לאחר מכן.

בחברה טוענים שמדובר בטעות והרוכשים יקבלו את כספם, אך בפורומים של מטיילים, כמו "טיסות סודיות", התלוננו רבים שוויז מסכימה רק לתת לרוכשים זיכוי ולא החזר כספי. אחרים התלוננו שהטיסות בוטלו לאחר שחשבו ש"עקצו" את המערכת ורכשו כרטיסי טיסה זולים לחודשים הקרובים.

הכל החל ביום חמישי בשבוע שעבר, אז החלה השמועה על "טעות חריגה" של וויז אייר, שמוכרת כרטיסי טיסה זולים ב-16 דולרים. רבים מיהרו לרכוש את הטיסות הזולות וקיבלו אישור על כך, אולם יום לאחר מכן הודיעה להם וויז שמדובר בתקלה וכספם יוחזר.

וויז אייר Wizz air. וולף PR,
הטעות התבררה לאחר יום, הנוסעים קיבלו את כספם. וויז אייר/וולף PR

וויז אייר: "התרחשה תקלה טכנית במהלך בדיקת מערכת ההזמנות"

אך זהו לא סוף הסיפור. נוסעים התלוננו שוויז שומרת את הכסף אצלה ורק מספקת זיכוי לנוסעים לטיסות עתידיות, ולא מחזירה אותו כפי שטענה במייל שאותו קיבלו הנוסעים. "אז חשבתי שהצלחתי לקנות כרטיסים ב-60 שקל", כתב אחד הגולשים בפייסבוק, "אז לא נורא שהם ביטלו, המינימום מצדם זה להחזיר את מה שחוייבתי. אז זהו שלא, לטענתם הם לא מחזירים את השירות הנוסף ששילמתי עליו של בחירת שם אחר כך. עוד דבר, שמה שהכי מעצבן זה במקום להחזיר לאשראי הם שמים את הכסף לשימוש אצלם בקרדיט ולא כפי שאמרו זיכוי לכרטיס".

גולש אחר כתב: "גם אני קיבלתי ביטול על הטיסה לפולין שנקנתה ב-200 ש"ח בסך הכול עם מושבים. אבל עכשיו קיבלתי מייל שהכסף מוחזר לחשבון וויז עם 120% כפי שביקשתי. הבעיה היא שלא ביקשתי! הם שומרים את הכסף אצלם כדי להבטיח הזמנות עתידיות. אמנם רק 200 ש"ח אבל זה מלוכלך".

מוויז אייר נמסר: "החברה מאשרת כי התרחשה תקלה טכנית במהלך בדיקת מערכת ההזמנות, שהובילה לתצוגה שגויה של מחירי הכרטיסים לפולין ולאיטליה. ברגע שנודע על בעיה זו, הצוות שלנו תיקן אותה באופן מידי וכלל הנוסעים שהושפעו קיבלו הודעה אוטומטית ויקבלו בחזרה כל סכום ששולם. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לכלל הלקוחות שהושפעו מתקלה טכנית זו, ומזמינים את הנוסעים הזקוקים לסיוע נוסף לפנות לצוות תמיכת הלקוחות שלנו, בטלפון או בצ'טבוט שבאתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully