וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמר לנוסעת שישבה במושב שלו "כלבה", ולא ציפה שזה יקרה. צפו

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 9:12

נוסע, ככל הנראה בטיסת אמריקן איירליינס, אמר לנוסעת "כלבה", לאחר שחשב שהיא יושבת במקום שלו. כשהבין שטעה, כבר היה מאוחר מדי ואז הוא פגש בדייל אסרטיבי שלא הסכים לתת לו לטוס. צפו בתקרית

דייל אמריקני שבר את הרשת, במה שנראה כמהלך האנושי ביותר שעשה עבור נוסעת בטיסה, זאת לאחר שטיפל בנוסע גס רוח בצורה אסרטיבית ביותר.

בסרטון ללא תאריך, שצבר עד כה 3.2 מיליון צפיות, ניתן לראות דייל , כנראה מחברת אמריקן איירליינס, מתווכח עם נוסע שלכאורה כינה נוסעת אחרת "ביץ'" ("כלבה" באנגלית), על כך שישבה במושב שלו. אולם התברר כי האישה ישבה במושב הנכון, והנוסע הגס קיבל מספר מושב שגוי.

ואבל הסתבר ש"קארמה איז א-ביץ'" כפי שגורס המושג הידוע באנגלית, ובסופו של דבר הנוסע הגס קיבל את מה שמגיע לו. "הוא לא טס איתנו. הוא לא טס איתנו", הכריז הדייל שהיה עד לאירוע.

"היית צריך לחשוב על זה לפני"

כשהנוסע שאל לאיזה מושב עליו לגשת, הגיב הדייל: "אני לא יודע. היית צריך לחשוב על זה לפני שקראת למישהי 'כלבה' כי ישבת במושב שלה. וכל מה שעשיתי זה לבקש ממך לזוז... אמרתי לך ללכת ל-13D, כמו בדלתא, שזה המושב שלך".

"חשבתי שזה 13C", אמר הנוסע.

"לא, אתה מנסה ליפות את זה - אל תקטין את זה עכשיו כי קראת לה ביץ'", אמר הדייל.

כשהנוסע ביקש שוב לחזור למושב שלו, ענה לו הדייל, "צא מהמטוס. אתה תצטרך להבין את מעשיך לבד. להתראות. תגלה איך להתמודד עם עצמך כאדם מבוגר".

הנוסע לא התווכח יותר מדי, ופשוט יצא מהמטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully