וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון רפאל האוס: המלון הראשון שנפתח בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 10:20

ראשון לציון מתהדרת במלון ראשון שנפתח בה - רפאל האוס - ששוכן במבנה שעבר שימור והוקם במאה ה-19 על ידי הברון רוטשילד. במלון 30 חדרים וסוויטה שעוצבו בסגנון קלאסי. ובעתיד תיפתח בו גם מסעדת שף

מלון רפאל האוס בראשון לציון. אורי אקרמן,
המבנה הוקם במאה ה-19 על ידי הברון רוטשילד. מלון רפאל האוס/אורי אקרמן

ראשון לציון מתחדשת במלון הראשון שנפתח היום (רביעי) בעיר - "רפאל האוס" - שבו 30 חדרים וסוויטה יוקרתית שעוצבו בסגנון קלאסי שמתכתב עם ההיסטוריה של המבנה, שעבר שימור והוקם במאה ה-19 על ידי הברון רוטשילד.

המלון ממוקם במדרחוב רוטשילד השוקק, סמוך לאזורי הבילוי, קרוב לבוהמה הראשל"צית שהתהוותה בשנים האחרונות ולסצינת הקולינריה והתרבות בעיר.

בעבר שימש המבנה כבית הפקידים ובית העירייה, ולאורך השנים שמר על אופיו, סגנונו ושורשיו. מפאת ההיסטוריה של המבנה נגזר גם הקונספט שלו - feel Rothschild, מצד אחד מלון במבנה עתיק שהוקם על ידי הברון, ומצד שני שילוב ותכלול של הנהנתנות העכשווית והצעירה שמייצרת חווית בילוי בסטנדרטים של משפחת רוטשילד. המלון בנוי בסטנדרטים ובאיכויות גבוהות עם שימת דגש לפרטים הקטנים - הן ברמת המוצר, והן ברמת השירות.

מלון רפאל האוס בראשון לציון. אורי אקרמן,
במלון מבטיחים חווית בילוי בסטנדרטים של משפחת רוטשילד. חדר האמבטיה במלון/אורי אקרמן
מלון רפאל האוס בראשון לציון. אורי אקרמן,
30 חדרים וסוויטה יוקרתית שעוצבו בסגנון קלאסי. חדר ברפאל האוס/אורי אקרמן
מלון רפאל האוס בראשון לציון. אורי אקרמן,
בעבר שימש המבנה כבית הפקידים ובית העירייה/אורי אקרמן

כוס שמפניה וליווי אישי עד לחדר

במלון מציעים לאורחים כוס שמפניה וליווי אישי עד לחדר עם הגעתם. לרשות האורחים פטיו מרווח מלא צמחייה, מוזיקה וטרקלין עסקים שיעניק לאורך כל היום קפה, חליטות תה ועוד פינוקים לצד פינת בריאות, עוגיות וקראנצים.

החדרים מאובזרים במכונת קפה Nespresso, חליטות תה מסדרת גולד של ויסוצקי, טלוויזיית סוני חכמה IPTV בגודל 55 אינץ' עם חיבור לנטפליקס ולערוצי Yes, פופקורן מתוק במהדורה בלעדית (בהגעה למלון), מיני מקרר, שני בקבוקי מים, נעלי בית וחלוקים רכים.

מיקום המלון במרכז העיר (רחוב רושטילד 24), קרוב למרכזי התרבות, ההיסטוריה והבילויים של העיר. המלון יציע לאורחיו חבילת תוכן ותרבות עשירה, הכוללת שיתופי פעולה עם מוסדות התרבות החזקים של העיר: מה- LIVE פארק ראשון לציון ועד היכל התרבות בעיר, וגם בגזרת הקולינריה צפוויים להירקם בקרוב שיתופי פעולה עם המסעדות שבעיר והשפים המובילים. מסעדה צפויה להיפתח בתוך המלון במהלך השנה הקרובה.

מלון רפאל האוס בראשון לציון. אורי אקרמן,
המלון יציע לאורחיו חבילת תוכן ותרבות בעיר. אזור הקבלה/אורי אקרמן
מלון רפאל האוס בראשון לציון. אורי אקרמן,
החדרים מאובזרים במכונת קפה Nespresso/אורי אקרמן

כמה זה עולה?

מחירי השקה לחודש מאי הקרוב מתחילים החל מ-800 שקלים לזוג באמצע השבוע ומ-1,000 שקלים בסופי שבוע (לא כולל מחיר הנחה. טלח**). במלון יש אפשרות לארוחת ערב ובוקר ישראלית, שתוגש באחת משתי מסעדות במדרחוב רוטשילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully