וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיירות נסעו לפי ה-GPS - ומצאו את עצמן בתוך המים

10.5.2023 / 0:01

המקומיים בהוואי שמעו לא פעם על תיירים שנפלו למי נמל הונוקוהאו, אבל מעולם לא ראו מישהו ממש נוסע ישר לתוך המים. עד עכשיו. זוג תיירות העדיפו להאמין ל-GPS במקום למראה עיניהן וזה נגמר בהרבה רטיבות ונזק כספי גדול

קיבל רישיון נהיגה, ואחרי 10 דקות כמעט טבע בנהר עם הרכב החדש שלו/LIVELEAK

זו הייתה שבת רגילה באחד מהאיים הגדולים של הוואי עבור התושבת כריסטי האצ'ינסון ובעלה, שון. הם בילו את היום בהפלגה על הסירה שלהם עם חבריהם. התחיל לרדת גשם, אבל הם עמדו לגרור את הסירה מנמל הסירות הקטנות של הונוקוהאו בעיירה קאילואה-קונה. ואז קרוואן התגלגל במורד הרמפה של הסירות היישר לתוך המים.

"פשוט ישבתי שם וניסיתי למצוא מחסה מהגשם, ואז הדבר הבא שראיתי היה מכונית שחולפת במהירות על פני הסירה שלנו היישר אל המעגן ולתוך המים", אמרה האצ'ינסון. "זה נעשה הכל כך הרבה ביטחון, שלא היה להן מבט של פאניקה על הפנים. הן עדיין חייכו."

בניו יורק פוסט דווח שצוות של סירת מפרש נאלץ לזנק למים כדי להציל שני תיירות מהוואן הטובע שלהם לאחר שנסעו היישר לתוך מי הים בנמל הונוקוהאו, בקאילואה-קונה, הוואי. סרטון של התקרית שצולמה על ידי כריסטי מראה את הצוות שוחה אל הנהגת והנוסעת ועוזר להן לצאת מרכב הקרייזלר הכסוף דרך החלונות הקדמיים. בינתיים, זוג גברים שעברו במקום קשרו חבל לחלק האחורי של הטנדר, וניסו למשוך אותו בחזרה אל רמפת הסירות, אך בסופו של דבר נכשלו מכיוון שהוא במהרה החל לשקוע במלואו במים.

ככה זה נראה

"די בטוחה שזה לא היה אמור לקרות", ניתן לשמוע את האצ'ינסון אומרת מאחורי המצלמה כשהיא תיעדה את המתרחש במשך כמעט ארבע וחצי דקות. היא אמרה מאוחר יותר בדיווח של Storyful שצוות ספינת המפרש Nanea חזר מיום הפלגה כשראו לפתע מכונית נוסעת חזיתית אל תוך מעגן הסירות.

"הנוסעות היו תיירות שניסו למצוא חברת טיולי שנורקל בשם "מנטה ריי" שנמצאת בנמל ועקבו אחרי הוראות ה-GPS שלהם כאשר עשו פנייה לא נכונה היישר לתוך המים", אמרה האצ'ינסון.

המחלצים קשרו את הטנדר למעגן כדי שלא יצוף רחוק יותר לתוך מי הנמל ויהווה סכנה לסירות. כמה שעות לאחר מכן הוא הוצא לחלוטין מהמים על ידי צוותי גרר, כך דיווח הוושינגטון פוסט. "זו לא הפעם הראשונה, וכנראה גם לא האחרונה שדבר כזה קורה", אמרה אשלי, חברת צוות של Manta Ray Dives of Hawaii, הפועלת במקום. "בדרך כלל זה קורה יותר בלילה... אבל הפעם זה היה קצת לפני השקיעה אז עדיין היה הרבה אור יום."

עוד מקרים דומים
צלל עם מכוניתו לנהר קפוא - וניצל בזכות סירי

תעלומה: טסלה נמצאה צפה באוקיינוס ולבעלים אין מושג איך זה קרה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אם זה נשמע לכם מוכר - זו הסיבה

גולשים רבים ציינו כי תקרית דומה קרתה בסדרה "המשרד" כשמייקל סקוט ודווייט שרוט מצאו את עצמם בסיטואציה דומה כשמייקל העדיף להקשיב להוראות הנסיעה של ה-GPS מאשר להתסכל על המציאות ונסע היישר לתוך אגם.

עד כה לא פורסם הסבר למה הנשים בוואן לא לחצו על הבלמים ברגע שראו את המים מתקרבים אליהן.

  • עוד באותו נושא:
  • gps
  • הוואי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully