וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבקים את הדרום: הנחות במלונות ואטרקציות בחינם לתושבי העוטף

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 14:38

בעקבות מבצע "מגן וחץ" בעזה, מציעות רשתות בתי מלון נבחרות בארץ, כמו גם אטרקציות שונות, לינה בהנחות וכניסה חינם לאתרים וסיורים ללא תשלום לתושבי עוטף עזה. ואיזו חברת תעופה מציעה 100 דולר הנחה על טיסות במאי ויוני? כל הפרטים

בווידאו: מבצע "מגן וחץ": צה"ל חיסל 3 בכירים בג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה/רויטרס, מג'די פתחיTPS

כניסה לאתרי מורשת הארץ בחינם

המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל מזמינה עד לסיום מבצע 'מגן וחץ' את תושבי הדרום לבקר חינם בעשרות אתרי מורשת במרכז הארץ ובצפונה. הפעילות מיועדת לתושבי עוטף עזה, אשקלון, חוף אשקלון, אשדוד ושאר היישובים הנמצאים מאז תחילת המבצע תחת אש בלתי פוסקת. רשימת האתרים המלאה והפרטים ליצירת קשר עימם מופיעים באתר המועצה לשימור אתרים בקישור. הפעילות מותנית בהרשמה מראש ובהצגת תעודת זהות בהגעה לאתר.

בית יגאל אלון: סיורים חינם

בבית יגאל אלון על שפת הכנרת מצטרפים לתמיכה בעוטף עזה ופותחים את השערים לתושבי העוטף ללא תשלום. ניתן ליהנות מסיורים מודרכים הכוללים את הסירה העתיקה מגינוסר (בת אלפיים שנה), תערוכות אודות יגאל אלון, תערוכת כנרת - סיפורה של הימה מנקודות מבט שונות לאורך ההיסטוריה, תערוכת שביל הסנהדרין ועוד. הכניסה חינם בהצגת תעודה מזהה בקופת האתר. לפרטים נוספים https://yigal-allon-centre.org.il/

רשת מלונות אוליב ורימונים: הנחה של 30%

רשת בתי המלון מצטרפת לתמיכה הגורפת בתושבי עוטף עזה ומעניקים הנחה משמעותית של 30% לאירוח במלונות הרשת השונים בתל אביב, ירושלים, דריה על שפת הכנרת, נהריה, רגבה, גלבוע ועוד.
ההנחה מותנית בהצגת תעודה מזהה של תושב העוטף במלון. ניתן להזמין דרך המוקד הטלפוני 6333*.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בריכה במלון אקוודוקט ברגבה. יובל הנדלר,
30% הנחה לתושבי העוטף. מלון אקוודוקט ברגבה של רשת רימונים/יובל הנדלר

מלון נחשולים: 50% הנחה

מלון הבוטיק נחשולים בחוף דור מציע לתושבי הדרום ועוטף עזה 50% על החדרים והסוויטות במלון או ילדים חינם בחדר על בסיס מקום פנוי. מחירים באמצע שבוע החל מ- 950 שקלים לזוג +שני ילדים.
להזמנות ופרטים נוספים 04-6399533, https://www.nahsholim.co.il.

מלון רמדה נתניה: 25% הנחה

מלון הסוויטות רמדה נתניה על חוף הים, מציע לתושבי הדרום ועוטף עזה 25% על הסוויטות במלון על בסיס מקום פנוי ממחיר מחירון. מחירים באמצע שבוע החל מ-780 שקלים לזוג ללילה עם ארוחת בוקר. כל ילד נוסף עלות של 185 שקלים. להזמנות ופרטים נוספים 09-8867777, https://ramada-netanya.co.il.

מלון סופיה כנרת: 25% הנחה

מלון סופיה כנרת בטבריה יעניק החל מהיום לתושבי עוטף עזה 25% הנחה. הנחה תנתן בהצגת תעודה מזהה של תושב עוטף עזה. טלפון להזמנות: 04-8802020, www.sofiahotel.co.il.

מלון חוף נחשולים. ניר דוידזון,
מלון חוף נחשולים/ניר דוידזון

מלון ריץ-קרלטון הרצליה: הנחה של 20%

מלון ריץ-קרלטון הרצליה מחבק את תושבי הדרום ועוטף עזה בהנחה של 20% בשבועיים הקרובים. ההטבה כרוכה בהצגת תעודת זהות עם כתובת עדכנית. להזמנות ישירות דרך המלון בלבד לטלפון 09-3735000.

רשת מלונות אפריקה ישראל: 20% הנחה

רשת מלונות אפריקה ישראל מחזקת את תושבי הדרום ועוטף עזה ומעניקה להם 20% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת הפרוסים ברחבי הארץ: קראון פלזה תל-אביב, קראון פלזה סיטי סנטר עזריאלי, Vert ירושלים, Vert אילת, Vert ים המלח, Vert לגון נתניה, אינדיגו תל-אביב, ביי ויו חיפה ועוד. ניתן להזמין דרך המוקד *3993 או באתר החברה https://www.afi-hotels.co.il.

מלון וולדורף אסטוריה: הנחה של 20%

מלון וולדורף אסטוריה בירושלים מחבק את תושבי הדרום ועוטף עזה ומזמין אותם להתארח במלון המוביל בישראל בהנחה של 20% . ההטבה כרוכה בהצגת תעודת זהות עם כתובת עדכנית של תושבי הדרום ועוטף עזה. להזמנות ישירות דרך המלון בלבד - 02-5423300.

מלונות Ibis: הנחה של 35%

מלונות Ibis ירושלים מרכז העיר ו-Ibis styles מרכז העיר, מרשת מלונות Accor הבינלאומית מחבקים את תושבי הדרום ועוטף עזה ומזמינים אותם להתארח במלונות בהנחה של 35%. ההטבה כרוכה בהצגת תעודת זהות עם כתובת עדכנית. להזמנות *9709.

רשת מלונות מטיילים: הנחה של 20%

ברשת מלונות מטיילים מחבקים את תושבי הדרום ומעניקים הנחה של 20% לאירוח במלונות הרשת השונים בצפון ובערבה. ההנחה מותנית בהצגת תעודה מזהה של תושב העוטף במלון. ניתן להזמין דרך המוקד ודרך האתר www.travelhotels.co.il.

מלונות מטיילים. יחצ,
הוילג' במלונות מטיילים/יחצ

גסטהאוס ספוט הוסטל: 20% הנחה

הגסטהאוס התל אביבי "ספוט הוסטל" מציע 20% הנחה בסוף השבוע הקרוב לתושבי העוטף, שיבקשו להגיע לתל אביב בימים הקרובים.

רשת סלינה: 25% הנחה

רשת סלינה מעניקה לתושבי עוטף עזה 25% הנחה לאירוח בכל 13 סניפי הרשת בישראל, בהם דזרט גארדן רמון, מנתור בית אורן, מנתור אלמוג ים המלח, סלינה כנרת ועוד. ההנחה תקפה בהצגת תעודה מזהה של תושב עוטף עזה. ניתן להזמין דרך המוקד 073-327-22-72 או באתר החברה https://www.selina.com/he/israel/.

מלון בוטיק ניאה

במלון בוטיק ניאה בשבי ציון מחבקים את תושבי הדרום ועוטף עזה ומעניקים 15% הנחה בהזמנת חדר, על בסיס לינה וארוחת בוקר ובנוסף ילד ראשון ללא עלות. להזמנות: 04-9958888 אתר: www.nea.co.il.

מלון ניאה, רוזן-ליננברג אדריכלים. עודד סמדר,
מלון ניאה/עודד סמדר

אברהם הוסטל אילת: 30% הנחה

30% הנחה לתושבי העוטף באברהם הוסטל אילת לתושבי העוטף, עם הצגת תעודת זהות רלוונטית במעמד הצ'ק אין. עד ה-23.5.

מלון מטרופוליטן בתל אביב: לינה בחינם

מלון מטרופוליטן בתל אביב קורא לתושבי עוטף עזה, המעוניינים להגיע למספר ימי התרעננות במרכז, בעקבות המתיחות הביטחונית בדרום להתארח בחינם בבית המלון ולהנות ממגוון השירותים שמציע. הלינה על בסיס מקום פנוי בבית המלון וכוללת חצי פנסיון. במעמד הפניה חובה להציג ת.ז עם ספח המעיד על מקום המגורים. לפרטים נוספים והרשמה: Reserve@hotelmetropolitan.co.il

ברשת מלונות אטלס: 35% הנחה

ברשת מלונות אטלס מבצעים לתושבי הדרום: במלון נובה אילת 465 ש"ח לזוג כולל ארוחת בוקר, ילדים תוספת 120 ש"ח. בתל אביב, מבצע ליומיים במלונות הבאים: סינמה, באקסטייג, ארטיסט, מלודי ופבריק - 35% הנחה בהצגת ת. מזהה. להזמנות: 08-6382432.

כפר הנופש עין גב: הנחה של 25%

כפר הנופש עין גב מחבק את תושבי עוטף עזה ומזמין להתארח על שפת הכינרת בהנחה של 25%. בהמשך למבצע "מגן וחץ" והמצב הביטחוני בעוטף עזה והערים הסמוכות בדרום, מזמין כפר הנופש עין גב את המשפחות מהדרום לנפוש בשקט בחדרי האירוח על שפת הכינרת וליהנות מתיירות נמל עין גב. לפרטים: eingev.com.

חופי הכינרת: חנייה ללא תשלום

בהמשך למבצע "מגן וחץ" והמצב הביטחוני בעוטף עזה והערים הסמוכות בדרום, מזמין איגוד ערים כינרת את המשפחות מהדרום לבלות ב-12 חופי איגוד ערים כינרת השקטים, ללא תשלום עבור החניה בחניוני הרכב של האיגוד (הכניסה לחופים חינם). בחופים הבאים: כינר, דוגית, כורסי, חלוקים, גולן, לבנון, סוסיתא, ברניקי, שקמים, צינברי ומפרץ אמנון. הזכאות להטבה - בהצגת תעודה מזהה ביציאה מהחניון. פרטים נוספים באתר איגוד ערים כינרת- www.kineret.org.il ובכוכבית כינרת מכל טלפון 55477*.

חוף כורסי בכינרת. איגוד ערים כינרת,
חוף כורסי בכינרת. חנייה חינם/איגוד ערים כינרת

רשת מלונות jacob: הנחה של 20%

רשת מלונות jacob מחזקת את תושבי עוטף עזה ומעניקה להם 20% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת הפרוסים ברחבי הארץ : סי לייף נהריה, ריזורט חדרה, ג'ייקוב טבריה, ג'ייקוב אילת, בת שבע ירושלים ושינקין תל אביב. ההנחה תקפה בהצגת תעודה מזהה של תושב עוטף עזה. ניתן להזמין ישירות במוקד ההזמנות *6367.

מלונות בראון: 500 שקלים לחדר, כולל ילד חינם

קולקציית מלונות בראון מחזקת את תושבי הדרום ועוטף עזה ומזמינה אותם להתארח באילת במלונות בראון אילת, בראון לייטהאוס אילת ובראון רד סי במחיר מיוחד של 500 שקלים לחדר, כולל ילד חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר, או בהנחה של 35% במלונות בראון בתל אביב ובירושלים, ביניהם לייטהאוס תל אביב, בראון ברוט, בראון בובו, בראון מחנה יהודה ובראון JLM ממילא. ההנחות תקפות בהצגת תעודה מזהה של תושב העוטף או יישובי הדרום. להזמנות ישירות במוקד ההזמנות של בראון: *9646,
www.brownhotels.com/he

מלון בראון רד סי באילת. מקס קובלסקי,
500 שקלים לחדר. מלון בראון רד סי באילת/מקס קובלסקי

רשת מלונות ישראל קנדה: 20% הנחה

[8:31, 9.5.2023] טלי ליבוביץ': רשת מלונות ישראל קנדה מחזקת את תושבי עוטף עזה ומעניקה להם 20% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת, הפרוסים ברחבי הארץ: נופי גונן בגליל, לייקהאוס כנרת, פליי סי פורט נמל תל אביב, ווסט חוף הצוק, פליי מידטאון תל אביב, enjoy ים המלח, פליי אילת. ההנחה תקפה על כל מרכבי החדר בהצגת תעודה מזהה של תושב עוטף עזה. ניתן להזמין ישירות באתר החברה www.ichotels.co.il או במרכז ההזמנות 9297*

מרכז מורשת בגין: ביקור חינם

לאור המצב הביטחוני בדרום, מרכז מורשת מנחם בגין בירושלים מזמין את תושבי הדרום ועוטף עזה לבקר במוזיאון בגין והכניסה ללא תשלום. הכניסה תתאפשר בימים שלישי ורביעי, 10.5-9.5 בין השעות 16:30-9:00. בתיאום טלפוני: 02-56562020 ובהצגת תעודת זהות.

מרכז מורשת בגין בירושלים. משה כהן,
ביקור חינם. מרכז מורשת בגין/משה כהן

המרכז החוויתי בבית הציונות הדתית

מתוך רצון לעטוף את תושבי הדרום בשעה מאתגרת זו, המרכז החינוכי בית הציונות הדתית בכפר הרא"ה מזמין את תושבי הדרום לסיור חוויתי במרכז המבקרים במקום ללא עלות. המרכז החוויתי בבית הציונות הדתית, הפותח את שעריו לתושבי הדרום בעת הזו, מציג בעזרים טכנולוגיים מתקדמים את הדרך הארוכה אותה עברה הציונות הדתית בצורה המבטאת את המגוון הרחב של הזרמים בתוך התנועה. במהלך הסיור משתתפים המבקרים בדיוני עומק על השאלות והנושאים שעולים בו. טלפון: 04-6777233.

אגמון החולה בחינם

קרן קימת לישראל מחבקת את תושבי הדרום ומזמינה את תושבי עוטף עזה לנפוש באגמון החולה-קק"ל, ללא עלות כניסה. באגמון החולה-קק"ל מזמינים את תושבי עוטף עזה (עד 7 ק"מ מהגבול) להפוגה מהמצב, ליהנות מהטבע ומהמרחבים הפתוחים באגמון, ללא עלות כניסה.

ביה"ס שדה כפר עציון: לינה וסיורים בחינם

ביה"ס שדה כפר עציון מזמין את החברים מהדרום להתרענן להתאוורר ולבלות. כבר הבוקר מתחם אמת הביאר המאפשר הליכה תת קרקעית באמת מים עתיקה יאפשר כניסה בחינם לתושבי העוטף עד 7 ק"מ מהגדר.

בנוסף, השבוע משפחות מהדרום (עד 7 ק"מ מהגבול) מוזמנים לאירוח בצימרים ובבית הארחה של בית ספר שדה כפר עציון. האירוח על בסיס כל הקודם זוכה. הזמנות בקישור במצורף, נא להשאיר פרטים דרך "צור קשר" בתחתית הדף (בעקבות צפי לעומס פניות סבירות גבוהה שיהיה קושי בזמינות טלפונית, אנו רואים את הפניות ונשוב אליכם) https://katzr.net/23ad4e. (נא לכתוב: מקום מגורים, מספר נפשות, יום מבוקש לאירוח ואנו נחזור אליכם. בשבת אנחנו מלאים אז אל תבחרו אותו).

בית ספר שדה כפר עציון. צילום: דוברות כפר עציון, אתר רשמי
לינה וסיורים חינם לתושבי הדרום. בית ספר שדה כפר עציון/אתר רשמי, צילום: דוברות כפר עציון

הגן הבוטני בירושלים: כניסה חינם

הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם בירושלים מציע לתושבי עוטף עזה ביקור חינם בגן, המשתרע על פני כ-120 דונם וליהנות מסיורים עצמאיים בחלקות הגן השונות, ביקור בחממה הטרופית ונסיעה ברכבת הפרחים ( עד השעה 14:00). הגן פתוח בשעות 09:00 עד 19:00. הכניסה בהצגת ת.ז ועד יום ראשון 14.5. לפרטים נוספים: הגן הבוטני 02-6794012 http://www.botanic.co.il/.

מוזיאון ידידי ישראל: ביקור חינם

מוזיאון ידידי ישראל מחבק את תושבי הדרום ועוטף עזה ומזמין לביקור חינם במוזיאון עם הצגת ת.ז ובתיאום מראש. מוזאון ידידי ישראל הוא מרכז היסטורי חווייתי בנושא ציונות, הנותן במה לסיפורי הגבורה והחסד של לא יהודים אשר חרטו על דגלם לפעול בכל דרך שרק יכלו, מול תלאות וקשיים אישיים, מתוך אמונה, להשבת העם היהודי לארצו המיועדת בציון, ושגשוגו, לאורך כל השנים החל מההבטחה התנכ"ית, דרך תקופות שונות, ועד ימינו אנו. הכניסה למוזיאון בהזמנה מראש והסיור הינו הדרכה בלבד. לפרטים נוספים ותיאום סיור: reservations@fozhc.com או בטלפון: 02-5329400.

מוזיאון ידידי ישראל בירושלים. ויקיפדיה, אתר רשמי
מוזיאון ידידי ישראל/אתר רשמי, ויקיפדיה

ישראייר: 100 דולר הנחה

ישראייר מחזקת את תושבי עוטף עזה ותעניק 100 דולר הנחה למזמינים חבילות נופש לחו"ל (הזמנה של מינימום 450 דולר לאדם). כמו כן, ישראייר תעניק 200 שקלים הנחה לכל הזמנה לחבילת נופש באילת. ההטבה תקפה מהיום ועד 15.5 בהצגת תעוד מזהה ליציאות בחודשים מאי ויוני.

השטיח המעופף: 60 חבילות נופש לרודוס בחינם

חברת השטיח המעופף תורמת לתושבי עוטף עזה 60 חבילות נופש לרודוס, הכוללות טיסה מלון והעברות ללא עלות ליציאה לסופ"ש הקרוב.

קשרי תעופה: 25 דולר הנחה לנוסע

לאור המצב הביטחוני חברת קשרי תעופה מציעה הנחה מיוחדת של 25 דולר לנוסע ועד 100 דולר למשפחה של זוג עם 2 ילדים, לתושבי העוטף ורצועת עזה על כל חבילות הנופש והטיולים המאורגנים של החברה. *בהזדהות טלפונית במרכז ההזמנות בטלפון: 03-5205077.

תיאטרון הבימה: הצגות ללא תשלום

תיאטרון הבימה מזמין את תושבי עוטף עזה להגיע הערב ללא תמורה להצגות ישראליות, כחול לבן:

• "עוד חוזר הניגון", מחזה מוזיקלי על חייו של נתן אלתרמן ובתו תרצה אתר
• "אידה", סיפורה של אידה נודל, אסירת ציון
• "מלון סוף העולם", מחזה ישראלי בשילוב שנסונים צרפתיים מאת רובי פורת שובל

*ההטבה תקפה להערב (שלישי) 9.5, בהצגת ת"ז בקופות התיאטרון.

תיירות ירוחם: לינה ואטרקציות בחינם ובהנחה

ירוחם פותחת שעריה לתושבי העוטף שרוצים להגיע ולהתארח ללא עלות או בעלות מופחתת במלונות, הגסטהאוסים והצימרים של ירוחם. כמו כן - עשרות אטרקציות יוצעו ללא עלות או בעלות מופחתת לתושבים שיציגו תעודת זהות מהעוטף. פרטים בפייסבוק "תיירות ירוחם".

משפחות מהעוטף בפארק אגם ירוחם. תיירות ירוחם,
משפחות מהעוטף בפארק אגם ירוחם/תיירות ירוחם

המצפה התת ימי: 30% הנחה

פארק המצפה התת ימי באילת מציע לתושבי עוטף עזה הנחה של 30% בכרטיס הכניסה למצפה. לפרטים ורכישה https://coralworld.co.il/.

התיאטרון הקאמרי: הצגות חינם עד מוצ"ש

התיאטרון הקאמרי מזמין את תושבי עוטף עזה לצפות בהצגות הקאמרי ללא תשלום - מהערב ועד מוצ"ש. כל ההצגות המוצגות בימים הקרובים יהיו פתוחות בפני תושבי העוטף:
עוץ לי גוץ לי
גרושים
מותו של סוכן
הבן של מושיקו הגדול
פוטוגרף 51
רינגו


להזמנות: 03-6060900

תיאטרון בית ליסין: הצגה חינם

תיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר מזמין את תושבי עוטף עזה והדרום לצפות ללא תשלום בהצגות "זוג" ו"לעבור את הקיר", שיתקיימו השבוע. ההטבה תקפה עם הצגת תעודת זהות בקופת התיאטרון. לפרטים נוספים: 03-7255333

מוזיאון הפסיפס בלוד: כניסה חינם

מוזיאון פסיפס לוד בניהול קבוצת JLM מחבק את תושבי הדרום ופותח את שעריו בחינם למשפחות וקבוצות מעוטף עזה. במסגרת הביקור במתחם הקבוצות יכלו לבחור בין הפעילויות הבאות בחינם (חלקן או כולן):
1. כניסה חינם למוזיאון בהצגת תעודת זהות
2. סיור קבוצתי מודרך במוזיאון
3. 30% הנחה לקבוצות למשחק הבריחה הטכנולוגי - המרוץ לפסיפס

לתיאומים והגעה לקבוצות ומשפחות צרו קשר דרך האתר

מתחם טחנת הרוח מונטפיורי: כניסה בחינם

מתחם טחנת הרוח מונטפיורי בירושלים יפתח בחינם למשפחות וקבוצות מעוטף עזה. במסגרת הביקור במתחם הקבוצות יכלו לבחור בין הפעילויות הבאות בחינם (חלקן או כולן):
1. סיור קבוצתי מודרך במתחם טחנת הרוח בחינם.
2. סדנה חוויתית של הפעלת כנפי הטחנה וטחינת חיטה באן ריחיים בחינם.
3. 30% הנחה לקבוצות לפארק בריחה חוויתי

לתיאומים והגעה לקבוצות ומשפחות צרו קשר דרך האתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully