וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתובבה בחוטיני נועז בבריכה של ילדים וגרמה לסערה

14.5.2023 / 0:19

בחורה עם בגד ים חוטיני זעיר תפסה את תשומת ליבה של אחת השוהות במתקן, שתיעדה אותה וגם את הגבר עם משקפי השמש שבהה בה. הדעות היו חלוקות. צפו בתיעוד

האם זה בגד ים הולם לבריכה עם ילדים?/kstram83

בחורה גרמה למחלוקת קשה ברשת אחרי שתועדה לבושה בחוטיני ממש מוגזם בפארק מים שמיועד לילדים. אחת ממבקרות המתקן (שנמצא בארה"ב אם כי לא ברור איפה) קים סטראם זיהתה את הבחורה שמנסה לתפוס שמש בבריכה, אבל בלטה כמובן לצד כל הגברים שמשום מה לבשו גם חולצות.

למרות שהחלק הקדמי של בגד הים כיסה את גופה של הבחורה, החלק האחורי היה חשוף לגמרי כאשר רק אריג דק נמתח לאורך ישבנה שהיה חשוף לחלוטין. בסרטון שלה אפשר לראות שהבריכה מלאה בילדים וההורים שלהם והוא צבר מעל 17.7 מיליון צפיות ברשת וכמעט 50 אלף תגובות.

מאחורי האישה אפשר היה להבחין בגבר עם משקפי שמש שבוהה בה די בהלם. סטראם שתיעדה את הבחורה כתבה בסרטון שלה: "אני לא חושבת שזה ראוי כשיש ילדים סביבה, אבל היא נראית נהדר!".

צפו בעצמכם

@kstram83 Thoughts!! I don't think its appropriate there's kids all around her, but she looks great!!?? #ReTokforNature #thongbikini #makingconvo ♬ gford._ gets no maidens - $avøry-$adisticpai

עוד מקרים דומים
הצטלמה בביקיני נועז בבריכה מלאה בילדים: "צריך לקנוס אותה"

גורשה מהבריכה בגלל בגד ים קטן מדי וחזה גדול מדי

התגובות היו חלוקות, כשחלק סברו שרוב הנוכחים שם היו ילדים ולילדים לא אכפת מה נשים לובשות. היו שטענו ש"זו החלטה שלה מה ללבוש ומה שלא היה ראוי זו ההתנהגות של הבחור עם משקפי השמש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מה דעתכם?

בגד ים נועז בבריכה ציבורית. kstram83, צילום מסך
בגד ים נועז בבריכה ציבורית/צילום מסך, kstram83

בגד הים הזה

סבבה לגמרי
מוגזם ולא ראוי
33446 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully