וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילה שהריח הרע בחדר המלון לא הגיע מרגליו - אלא מגופה שהוסתרה מתחת למיטה

16.5.2023 / 0:01

אורח מלון בטיבט חשב שהריח הרע בחדר מגיע מכפות הרגליים שלו, אולם אחרי שהריח החריף וגרם לו לעבור חדר - הוא גילה שמתחת למיטה שלו הוסתרה גופה

הבדיקה שחייבים לעשות לפני שנכנסים למיטה במלון/@haleewithaflair/

זה נורא מבאס לגלות שהחדר שקיבלתם במלון לא תואם את הציפיות שלכם, אבל תתנחמו בזה שלפחות לא מצאתם גופה מתחת למיטה. זה מה שקרה לאורח בבית מלון בטיבט שהתלונן על ריח רע בחדר ואפילו חשב בהתחלה שהוא מגיע מכפות הרגליים שלו. רק אחרי שהריח גבר עד שהוא ביקש לעבור חדר, גילה האורח שהוא ישן מעל אדם מת כל הזמן הזה. מעניין איך תראה הביקורת שלו בבוקינג: "החדר גדול, המיטה גדולה ונוחה, הייתה גופה בחדר אבל היא לא תפסה הרבה מקום".

הבחור הסיני שזוהה בתקשורת רק בשם מר ג'אנג הגיע באפריל האחרון להתארח במלון Guzang Shuhua Inn שבטיבט, שזכה לשבחים ברשת בשל עיצובו השלו, המזרקות, האורות החמים ומרפסות העץ המסורתיות שלו. כעת המלון יצטרך להתמודד עם העובדה שאורח מצא גופה של אדם מת, שזהותו לא נמסרה, מתחת למיטתו. ג'אנג שיתף את סיפורו ברשת: לדבריו הוא עשה צ'ק אין במלון ב-21 באפריל וחטף תנומה של 3 שעות, לפניהם זיהה ריח רע שחשב כי הגיע מכפות רגליו החשופות ולא עשה מזה עניין.

לאחר שהתעורר, הוא שם לב שהריח הרע גבר, התלונן והועבר לחדר אחר. בשלב מסוים, צוות המלון העיר אותו וביקש ממנו לחזור לחדרו הראשון, שם המשטרה עדכנה אותו שהתגלתה גופה מתחת למיטתו.

מלון Guzang Shuhua Inn בטיבט. Guzang Shuhua Inn / Trip.com, אתר רשמי
כבר לא המלון החלומי שהוא נראה. מלון Guzang Shuhua Inn בטיבט/אתר רשמי, Guzang Shuhua Inn / Trip.com

לפי הדיווחים, השוטרים לקחו ממנו הצהרה ואספו דגימת DNA, אם כי נאמר לו שאין לו מה לדאוג שכן חשוד כבר נעצר ברכבת לכיוון העיר לנז'ו. ב-30 באפריל מר ג'אנג סיפר ל-Shangyou News: "אני מאוד מפחד ואני עדיין מתקשה להירדם". ג'אנג אמר לתקשורת המקומית כי החליט לדבר על התקרית מכיוון שהמלון הכחיש בתחילה את כל הסיפור. הפוסטים שלו המשתפים את הסיפור המטריד הפכו לוויראליים וצברו אלפי תגובות.

זה כבר קרה

זוג התלונן על הריח בחדר המלון - ומצא גופת טרנסג'נדרית מתחת למזרן

לכתבה המלאה
מלון Guzang Shuhua Inn בטיבט. Guzang Shuhua Inn / Trip.com, אתר רשמי
כדאי שתבדקו מה קורה מתחת למיטה הזאת.../אתר רשמי, Guzang Shuhua Inn / Trip.com

למרבה הצער, זו לא הפעם הראשונה שמתגלה גופה בחדר מלון. בשנת 2021, ז'אן ווסלו, 25, ומארי הון, 28, נמצאו מתים בחדר מלון בדרום אפריקה. בני הזוג מתו מהרעלת פחמן חד חמצני.

מלון ססיל בקליפורניה הפך לאחרונה לוויראלי לאור סרט תיעודי מזעזע של נטפליקס (זירת הפשע: תעלומה במלון ססיל) שחשף כיצד גופתה של צעירה התגלתה במיכל מים על גג המלון. התלמידה בת ה-21, אליסה לאם, נמצאה לאחר שאורחים התלוננו על טעם רע במים שיצאו מהברזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully