וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב אגרופים בין שני גברים ואישה אילץ את הטייס לנחות

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 8:22

לא ידוע מה גרם לקטטה באוויר בטיסה מבאלי, אך אולי יש קשר לעובדה שאחד מהמעורבים הסתובב קודם לכן בשדה התעופה בלבוש מינימלי וגרם לכעס בקרב הנוסעים. המטוס נחת באוסטרליה ושוטרים ושלפו ממנו את השלושה: אישה ושני גברים

שלושה נוסעים הוצאו בכוח מהמטוס על ידי שוטרים לאחר שקטטה קשה פרצה באוויר ואילצה את הקברניט להסיט את הטיסה ולבצע נחיתה לא מתוכננת. מדובר בטיסה של חברת הלואו קוסט האוסטרלית שהמריאה מדנפסאר (Denpasar) שבאי באלי באינדונזיה. כשעתיים לאחר ההמראה פרץ העימות האלים, מה שהביא כאמור להחלטה להנחית את המטוס בבריסביין, אוסטרליה. לאחר מכן, נכנסו שוטרים אוסטרלים אל המטוס ושלפו ממנו את השלושה: אישה ושני גברים.

מסתובב כמעט עירום בשדה התעופה

הדיילי סטאר מדווח כי עוד לפני ההמראה נצפה אחד משלושת המעורבים בשדה התעופה בעודו לובש לגופו המקועקע מכף רגל ועד ראש מכנסיים קצרצרים בלבד - מה שעורר כעס בקרב העוברים והשבים. דיילי הקרקע ביקשו ממנו לכסות את גופו, והוא נענה לדרישתם.

כך או אחרת, במהלך הקטטה שפרצה מאוחר יותר בטיסה - ואף צולמה בווידאו על ידי אחד הנוסעים - נראים שלושת המעורבים בעודם מטיחים אגרופים אלו באלו, בזמן שדיילת מנסה להפריד ביניהם. בהמשך, התערבו בעניין שישה נוסעים נוספים, שניסו אף הם להפריד.

במהלך הסרטון ניתן לשמוע את קולה של אחת הנוסעות הצועקת: "אוי! עצור! עצור!" ונוסע אחר מכריז: "שמישהו יפיל אותו!" בהמשך הסרטון נראית שלישיית המתקוטטים בעודה מובלת אחר כבוד על ידי השוטרים אל מחוץ למטוס, כאשר שאר הנוסעים מוחאים כפיים ומריעים. נשמע גם קול שצועק לעברם: "וגם אל תחזרו!". ועל כך מגיבה האישה במילים "לכו ת****נו", בעודה מניפה אצבע משולשת.

@donraffaele

Fp escorting trouble makes off a Bali flight

♬ original sound - Don Raffaele

סיטואציה קשה לנוסעים וגם לצוות

"סוג זה של התנהגות אלימה הוא לחלוטין בלתי מתקבל על הדעת ולעולם לא נסבל אותו בטיסות שלנו", אמר דובר חברת התעופה ג'ט סטאר. "זו היתה סיטואציה קשה גם עבור אנשי הצוות שלנו, ואנחנו מספקים להם (כעת) תמיכה. רווחתם של הנוסעים ואנשי הצוות שלנו נמצאת תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו".
נכון לעכשיו, לא הוגשו כתבי אישום נגד השלושה אך על פי הדיווחים, על שניים מהם נאסר לטוס בחברת התעופה, לפחות עד לסיומה של הבדיקה הפנימית שנערכת בנושא.

  • עוד באותו נושא:
  • מכות
  • טיסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully