וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקחי אותו גם: מי הדייל שרוקד "יוניקורן" בטיסת האירוויזיון של נועה קירל?

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 15:29

נועה קירל המריאה הבוקר לליברפול עבור תחרות האירוויזיון, אבל לא ציפתה שהדייל הראשי בטיסה יפתח ב"נאמבר" משלו לשיר "יוניקורן", שהפיל אותה מצחוק מהמושב הנוח במחלקת העסקים. צפו בסרטון המשעשע

דייל נועה קירל יוניקורן/מערכת וואלה!

נועה קירל, שליחת ישראל לאירוויזיון, המריאה הבוקר (ראשון) עם המשלחת מישראל לליברפול בטיסה ישירה מיוחדת, לקראת חצי הגמר הראשון שייערך בשבוע הבא, ועל המטוס חיכתה לה הפתעה בדמות "קאבר" של הכלכל (פרסר) בטיסה.

נועם בריל, מנהל השירות בטיסה שהחל את עבודתו באל על כדייל בשנת 1997, חבש לראשו קרן של חד-קרן, ולצלילי "יוניקורן" של נועה שהושמע בקבינה, רקד וחיכה את תנועותיה של הזמרת, שישבה בשורה הראשונה במחלקת העסקים של מטוס הבואינג 737.

כשהגיעה השורה בשיר: "רוצים לראות אותי רוקדת?", כל הנוסעים השיבו "כן", ונועם החל לחקות את הריקוד של נועה מהקליפ. בסרטון שתיעד אחד הנוסעים במטוס, נראית קירל מתפקעת מצחוק מהחיקוי המקסים ואף מעודדת את הדייל בקריאות "יוניקורן, יוניקורן".

דייל אל על שר יוניקורן בטיסת האירוויזיון. כאן 11, תמונות גולשים
הכלכל בריל במופע "יוניקורן" משלו, היום בטיסת אל על/תמונות גולשים, כאן 11

"אשתדל לעשות את המקסימום בשביל שתהיו גאים בי"

מוקדם יותר היום, אמרה הזמרת לעיתונאים: "אני רוצה להגיד לכם שלא חשבתי שאני אתרגש ככה. אין לכם מושג איזה כבוד עצום זה בשבילי, לייצג את המדינה שלנו! לייצג את העם שלנו עם השיר שלי, ולעמוד על בימת האירוויזיון מול כל העולם. לדעת שכל העם איתי, שתומכים בי, להרגיש את האהבה הגדולה שאני מקבלת. זה לא מובן מאליו וזה כבוד גדול עבורי. זה כבוד גדול לקבל הזדמנות לחבר כל כך הרבה אנשים דרך המוזיקה שלי, ממש חלום שמתגשם.

"עצם העובדה שאני נבחרתי לייצג את מדינת ישראל ואת העם שלי מול מילוני אנשים בעולם - זו כבר הזכייה הגדולה שלי. זו גאווה עבורי ואשתדל לעשות את המקסימום בשביל שתהיו גאים בי. כי הגאווה שלכם בי, זה הניצחון שלי".

קירל המריאה לליברפול לקראת חצי הגמר הראשון, שבו תופיע וייערך ב-9 במאי. חצי הגמר והגמר ישודרו ב"כאן 11". עדכונים שוטפים מחכים לכם בוואלה! תרבות.

עוד בוואלה!

נועה קירל המריאה לאירוויזיון: "אעשה את המקסימום בשביל שתהיו גאים בי"

לכתבה המלאה
נועה קירל באירוויזיון 2023 על מיצב הלב בנמל תל אביב. גל יערי,
! VOTE UNICORN. נועה קירל על מיצב הלב בנמל תל אביב/גל יערי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully