וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית OnlyFans הצטלמה בעירום במערה ונתקעה שם עד שהגיע החילוץ

23.4.2023 / 7:04

מיכאלה אוגילבי בת ה-32 הצטלמה בעירום במערה בחופי אנגליה עבור מעריציה המקוונים כשהבינה לפתע שהיא בסכנת טביעה אמיתית. צוות חילוץ הגיע לחלצה - וגם את הרגע הזה היא תיעדה

הצטלמה בעירום במערה - וחולצה משם ע"י כוחות הצלה/kayla_evelynx

מיכאלה אוגילבי בת ה-32, דוגמנית OnlyFans לפרנסתה, נלכדה במערה בעודה מצטלמת בעירום עבור מעריציה המקוונים - ונזקקה לחילוץ.

בתקרית מפחידה שאירעה מוקדם יותר החודש, דוגמנית העירום שמתהדרת ב-50 אלף עוקבים ומרוויחה יותר מ-1,200 דולר בחודש רק מהתמונות שהיא משתפת, בחרה להצטלם בעירום במפרץ על חוף שקט בדמפטון גאפ בברודסטיירס, קנט. הצילומים התבצעו בהצלחה, אולם בסביבות השעה 13:00 הבחינה מיכאלה שהגאות נכנסת והבינה שהיא לא יכולה לצאת מהמפרץ.

בשיחה עם KentOnline, מיכאלה אמרה: "כשראיתי את הגאות, חשבתי 'איך יכולתי להיות כל כך טיפשה?' לא יכולתי לצאת מהמפרץ בשום פנים ואופן - הים נכנס לגמרי פנימה".

"הסתכלתי על הצוקים, תוהה אם אוכל לטפס למעלה, ואז הסתכלתי אחורה למערה וחשבתי: 'אם אני אשאר שם, המקום יתמלא במים ואני עלולה לטבוע'".

הצטלמה בעירום במערה- ונתקעה שם. kayla_evelynx, צילום מסך
הצטלמה בעירום במערה- ונתקעה שם/צילום מסך, kayla_evelynx
הצטלמה בעירום במערה- ונתקעה שם. kayla_evelynx, צילום מסך
הצטלמה בעירום במערה- ונתקעה שם/צילום מסך, kayla_evelynx

למרבה המזל, היא סיפרה כיצד חשה הקלה כשהבחינה ב"סירה כתומה קטנה" של RNLI (Royal National Lifeboat Institution) מתקדמת לעברה. לצוות החילוץ לקח רק 20 דקות לאתר אותה ולחלצה מהסיטואציה המפחידה. היא הספיקה להתלבש לפני שהם הגיעו.

דובר RNLI מסר בתגובה: "סירת ההצלה שלנו בחוף הצליחה להתקרב מספיק כדי להעלות את האישה ולהחזירה לתחנת סירות ההצלה. אנחנו ממליצים לאנשים להתעדכן בעמוד הפייסבוק שלנו כדי לראות את זמני הגאות לפני היציאה לחוף".

מיכאלה, שהיא עובדת סוציאלית לשעבר, אמרה ל-The Sun כי היא מצאה את עבודתה המקוונת "משחררת" לאחר שסבלה בעבודתה הקודמת ולא הסתדרה עם הבוס שלה. כעת, מיכאלה הצליחה לצבור קהל עוקבים יפה של 30,000 מעריצים באינסטגרם ו-20,000 בטיקטוק - ומדורגת בשני האחוזים הראשונים של OnlyFans.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully