וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייס אל על לנוסעים: "השואה יכולה לקרות רק בדיקטטורות, נלחמים על הדמוקרטיה"

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 16:15

טייס אל על כרז הבוקר (יום השואה) לנוסעים שטסו לניו יורק, שהוא רוצה להזכיר ש"השואה יכולה לקרות רק בדיקטטורות, ואנחנו נלחמים בישראל כדי שהיא תישאר מדינה דמוקרטית". החברה: "מגנה אמירות פוליטיות מכל סוג שהוא". האזינו לדברי הקברניט

מטוס אל על/צילום: דוברות אל על

מחאת טייסי אל על גם ביום השואה? בטיסת 007 של אל על הבוקר (שלישי) לניו יורק, שנערכה ביום השואה, אמר קברניט דורון גינצבורג במערכת הכריזה לנוסעים, ש"הוא רוצה להזכיר את יום השואה כי דברים כמו השואה יכולים לקרות רק בדיקטטורות, ואנחנו נלחמים בישראל כדי שהיא תישאר מדינה דמוקרטית. תודה לכולם ושתהיה לכם טיסה נעימה".

האזינו לדברי הקברניט בסרטון הווידאו למעלה

מאל על נמסר בתגובה: "חברת אל על מגנה אמירות פוליטיות מכל סוג שהוא, של מי מאנשיה במסגרת עבודתם ובוודאי לא במטוסיה שלא יכולים להוות במה לפעילות מסוג זה. החברה מורה להימנע מכך, בפרט ביום כה רגיש ומשמעותי לעם ישראל. המקרה החריג הזה שאינו משקף את אנשיה וערכיה של החברה, ייבדק בצורה יסודית על ידי הגורמים הבכירים בחברה. אל על היא חברת התעופה הנושאת את דגל ישראל על זנב מטוסיה, וככזו משקפת את הפסיפס הישראלי כולו".

כזכור, בחודש שעבר התקשתה חברת אל על למצוא טייסים שיאיישו את טיסת ראש הממשלה לרומא, אולם לאחר כמה שעות הודיעה מנכ"לית החברה, דינה בן טל גננסיה, כי "הטיסה מאויישת בהתאם לנוהלי החברה ואיננו צופים בעיה באיוש. הטיסה תצא כסדרה במועד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully