וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נוסע שלא קיבל משקה, הורד בכוח מהמטוס וייבב כמו ילד קטן

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 10:01

שלושה שוטרים, נוסע אחד עצבני והתקף יבבות שמזכיר טנטרום של פעוטות: סרטון שהועלה לטיקטוק מראה כיצד נוסע ש"איבד את זה" מורד בכוח מהמטוס

נוסע השתולל לפני הטיסה כי לא קיבל שתייה והורד מהמטוס/@banditeh/Tiktok

האם טנטרום (התקף זעם של ילדים) מוגבל לגילים צעירים בלבד? ממש לא בטוח. לאחרונה, נוסע בגיל העמידה הורד בכוח מהמטוס לאחר שחווה התקף זעם המלווה ביבבות רמות, תוך חיכוך בלתי נמנע עם שוטרים שהוזעקו למקום.

בסרטון שתיעד את המקרה והופץ בטיקטוק, נראה הנוסע בעודו יושב במושב שלו ומנסה להתווכח עם שלושה שוטרים שעומדים לידו. על פי דיווחים, הוא פשוט "איבד את זה" לאחר שלא הורשה לקבל משקה אלכוהולי לפני ההמראה.

נוסע השתולל לפני הטיסה כי לא קיבל שתייה והורד מהמטוס. @banditeh/Tiktok, צילום מסך
לא קיבל שתייה והורד מהמטוס. השוטרים בפעולה/צילום מסך, @banditeh/Tiktok

הידרדרות מהירה

כפי שניתן לראות היטב בסרטון, השוטרים הורו לו שוב ושוב לרדת מהמטוס, אך הוא סירב בתוקף לעשות זאת. העימות המרומז הפך להיות ברור יותר כאשר לפתע האשים הנוסע את אחד השוטרים בגניבת מכשיר הטלפון שלו. וזה בהחלט לא משהו שכדאי להאשים בו שוטר כועס.

מרגע זה, ההידרדרות היתה מהירה, בעת שהשוטרים תפסו את האיש וגררו אותו בכוח מהמושב שלו. ברגע זה החל הנוסע לבכות ולייבב באופן ילדותי. אתר TMZ מציין כי לא ברור כיצד נגמר הסיפור הזה, אבל מה שבטוח הוא שלא כדאי להתעקש יותר מדי על דרינק לפני הטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully