וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה מבקרת חדרי השירותים היוקרתיים בעולם מדרגת אותם

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 0:17

אבי וואלין פתחה עמוד טיקטוק הנועד לסקר חדרי שירותים במסעדות וחנויות יוקרה. היא מתעדת את עצמה עושה מספר 2 בשירותים המעוצבים ומעניקה ציון בסיום החווייה

ככה נראים השירותים של ג'וצי/@abbeywwwww

אבי וואלין בת ה-25 היא אחות במקצועה, אבל היא מזמינה את צופיה בטיקטוק "לבוא לעשות איתה קקי" בחדרי שירותים של מסעדות וחנויות יוקרה ברחבי העולם - ומדרגת אותם על סמך עיצוב, אווירה ועל כמה נוח לעשות שם מספר 2. וכן, היא תמיד דואגת לעשות קקי בביקורות שלה. "זה עוזר אם אכלת ארוחה מלאה במסעדה", אמרה אבי וואלין ל-The Post.

באחד הסרטונים שלה היא ביקרה בשירותים של מסעדת "נובו" בפאלו אלטו, קליפורניה. היא שמחה לגלות שיש לאסלה "בקרת חום" וציינה ש"מעולם לא התקבלה ככה בחום לפני", אולם היא פחות התרשמה מכל השאר. היא לא אהבה את המשתנה שהופיעה בחדר ושלא היה שם וו לתליית התיק שלה, "מה שמרגיש מעט סקסיסטי", היא אמרה בביקורת והוסיפה: "נייר הטואלט היה שטוח כמו הישבן של האקס שלך". היא העניקה לשירותים ציון לא רע של 4.1 מתוך 5.

צפו בביקורת שלה משירותי מסעדת נובו:

את הרעיון לפינה המסקרנת שלה היא קיבלה מהחבר שלה, אהרון מנדלר, שהגה גם את השם Come take a s-t with me. היא סיפרה: "החבר שלי אמר לי: 'יש לי רעיון שהולך להצליח מאוד בטיקטוק, אבל זו חייבת להיות את שעושה את זה, לא אני'". בני הזוג רצו "להציג את הקוטביות הזו שבין עשיית צרכים לבין היותי אישה שאוהבת להתלבש ולצאת לבלות", היא אמרה והוסיפה שהיא מקפידה להציג את הלוק שלה בכל סרטון.

עוד בוואלה!

השירותים המוזרים בעולם בהם גברים נאלצים להשתין מול בובות סקסיות

לכתבה המלאה

והנה עוד ביקורות שלה:

@abbeywwwww ⭐️4.3 out of 5⭐️ I know it was a lil messy but the marble made me swoon #gucci #gucciosteria #rodeodrive #luxury #michelin #michelinstar #fyp ♬ Blue Blood - Heinz Kiessling

והיא בודקת גם סופרמרקטים

עד כה העלתה המבקרת 6 סרטוני ביקורת בעמוד שלה שצברו יחד יותר מ-4 מיליון צפיות, כשבאחרון שבהם היא ניסתה את השירותם בסופרמקט erewhon market שלמרות שהיו הרבה פחות יורקתיים קיבלו את הציון הגבוה של 4.3 מתוך 5. היא סיכמה: "אני בהחלט רוצה להישאר בחללים היוקרתיים. אמשיך לבקר מסעדות יוקרתיות ואתרחב בהמשך לחנויות יוקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully