וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיסריה נבחרה כאתר התיירות הארכיאולוגי והתרבותי הטוב ביותר בעולם

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 19:04

ארגון עיתונאי התיירות האיטלקי המוביל GIST, בחר בקיסריה כאתר התיירות הארכיאולוגי והתרבותי הטוב ביותר בעולם. קיסריה נבחרה עבור "מצוינות לאתר התת ימי והנמל, תוך מחקרים רבים בתחום והזיקה הגבוהה של האתר לרומא"

מרכז המבקרים החדש גן לאומי קיסריה/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: נועה לוי

קיסריה שהוכתרה במקום הראשון במספר המבקרים לשנת 2022 בישראל, ממשיכה לבסס את מעמדה כאחד מאתרי התיירות המובילים בעולם. לאחר שדורגה כאחד מ-10 יעדי התיירות הטובים ביותר על ידי הניו יורק טיימס, ובין 50 המקומות המומלצים לביקור על ידי מגזין התיירות העולמי המוביל, Travel & Leisure גם ארגון עיתונאי התיירות האיטלקי המוביל GIST בחר היום (ראשון) בקיסריה לאתר התיירות הארכיאולוגי והתרבותי הזר הטוב ביותר בעולם.

על תעודת הזכייה נרשם באיטלקית: "הפרס לאתר האריכאולוגי הטוב ביותר מוענק לקיסריה (ישראל)".
הפרס הוענק היום בפירנצה על ידי איגוד GIST - ארגון עיתונאי התיירות האיטלקי (המונה מעל ל-300 חברים מצמרת כלי התקשורת האיטלקים) ומחוז טוסקנה. קיסריה נבחרה עבור "מצוינות לאתר התת ימי והנמל, תוך מחקרים רבים בתחום והזיקה הגבוהה של האתר לרומא. הוקרה זו תעניק חשיפה גבוהה לאתר ברחבי איטליה, וכתקן איכות לתעשיית התיירות האיטלקית".

נמל קיסריה. זיו ריינשטיין
נמל קיסריה/זיו ריינשטיין
תעודת זכייה לקיסריה כאתר הארכיאולוגי הטוב בעולם. GIST,
תעודת הזכייה לקיסריה שהוכרזה כאתר הארכיאולוגי הטוב בעולם על ידי האיטלקים/GIST

במבצע החפירות, השימור והשחזור של נמל קיסריה השקיעו קרן אדמונד דה רוטשילד והחברה לפיתוח קיסריה יותר מ-150 מיליון ש"ח. הפרוייקט שבוצע באמצעות רשות הטבע והגנים ורשות העתיקות, כלל את שימור ושיקום בית הכנסת העתיק, הקמת טיילת בחומות הצלבניות, שיקום אמת המים הרומית ושימור ושחזור קמרונות המקדש, בימת המקדש וגרם המדרגות שהוביל אליו.

הברונית אריאן דה רוטשילד, יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד: "קיסריה היא מקור השראה לקריאה שלנו ליצירת עתיד משותף ביחד. יש לנו יעד ומחויבות לשפר את עצמנו כבר היום ולסלול את הדרך לדורות הבאים. עלינו לא רק לדאוג להיסטוריה המשותפת שלנו, אלא גם לכבד את האחריות שלנו בהווה".

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה מוסיף: "ההכרה שאנו מקבלים פעם אחר פעם מקבוצות בינלאומיות יוקרתיות כמו GIST או NY TIMES, ממלאות אותנו בגאווה ישראלית ובסיפוק מקצועי אדיר".

  • עוד באותו נושא:
  • קיסריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully