וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויש גם מכונת אספרסו לשטח: כל מה שחדש לקמפינג וטיולים לפסח

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 9:58

האביב מבשר שאפשר כבר ללון מתחת לכיפת השמיים, וחופשת פסח היא ה-תקופה לצאת החוצה ולהצטייד במיטב האביזרים והגאדג'טים לקמפינג. ממאוורר שמתיז מים ליום חם ועד מכונת אספרסו לשטח - הנה כל מה שחדש ונחוץ לטיול שלכם בחג

מזרן זוגי מתנפח עם הרגל של "טרק מרקט"/צילום: מערכת וואלה!

חדר מגורים לקמפינג עם מוטות אוהל ל-6 אנשים

האוהל של חברת דקטלון והמותג QUECHUA (דגם arpenaz base) הוא בעצם חדר מגורים מרובע עם שטח של 6.25 מ"ר וגובה מרבי של 2.15 מטרים. גובה הדלת: 1.70 מטר. האוהל מכיל מוטות מפיברגלס הקשורים בחוט שעובר בתוכם, לפי הנוהל המוכר, ובנוסף הוא מכיל יתדות מפלדה בקוטר של 6 מ"מ. ההקמה ופירוק עם מוטות, כמקובל באוהלים רגילים. האוהל גדול וקשה מאוד לבנות אותו לבד - דרושים לפחות שני אנשים, אבל החיבור של המוטות קל ונוח. למרות שהוא מיועד ל-6 אנשים, אין בו מקום בנוחות מעבר ל-4 איש. מה שכן, אפשר לעמוד בתוכו והוא די מרווח דיו. בדפנות האוהל 3 חלונות מגדלים שונים, כולל רוכסן ליריעת רשת נגד חרקים. בקודקוד וו תלייה לפנס, אולם אין בדפנות שום כיס לאחסון. פירוק די קל, בנוהל הרגיל, גלגול לתוך תיק נשיאה והאוהל נכנס בקלות. עם זאת, משקלו של האוהל כבד יחסית ומתאים לרכב בלבד. מוצר הפשוט, אך קולע לקמפינג משפחתי.

היכן להשיג: חנויות דקטלון
מחיר: 480 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

אוהל משפחתי של דקטלון BASE M. דקטלון,
אוהל משפחתי של דקטלון BASE M/דקטלון

אוהל טיולים זוגי Compact

אוהל זוגי קומפקטי וקל משקל לטיולים וקמפינג דגם Compact תוצרת Outdoor Revolution מבית "קל גב". לאוהל עם בד רשת לאיוורור בימי הקיץ החמים, וכיסוי גשם מלא לימי גשם. מקום שינה לשני אנשים ולאכסון תיקים וציוד בתוך האוהל. מבנה האוהל מאפשר הקמה קלה ומהירה ללא צורך בהשחלות ארוכות ומסובכות. מוטות אלומיניום עמידים בעובי 8.5 מ"מ. בבדיקה, כשבאנו לפתוח את האוהל בהחלט נרשמה פתיחה קלה וחיבור של מטוטת המתכת בצורת Y, שהתחברו לשלוש פינות האוהל. לאחר מכן תפסנים שחוברו למוטות, נתנו לו נפח. עם זאת, כדי להגיע לפריסה רחבה יותר של האוהל, יש להיעזר ביתדות שיקבעו את דפנות האוהל הזוגי - מה שלא קיים בהכרח באוהלים אחרים, וזה חיסרון. קיפול ופירוק קלים ונוחים מאוד. מעבר לכך, האוהל מתקפל לגודל קומפקטי ונוח עם אריזה שמאפשרת עוד כיווץ של מקום, נוח להכנסה לתרמיל טיול או קשירה, אבל מחיר די גבוה.

היכן להשיג: חנויות המטיילים
מחיר: 789 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
COMPACT אוהל טיולים זוגי קל. סטודיו קל גב,
נפתח בקלות ושוקל מעט. אוהל טיולים זוגי קל מדגם COMPACT/סטודיו קל גב

מזרן זוגי מתנפח עם כרית מובנית

מזרון זוגי מתנפח עם כרית מובנית 135X188 ס"מ תוצרת Outdoor Revolution מבית "קל גב". המזרן מתנפח עשוי פי.וי.סי. חזק במיוחד, בעל מבנה פנימי המספק יציבות ומונע תזוזות במהלך הלילה. המזרן בעל שסתום לניפוח בעזרת משאבה ולהוצאת האוויר. יש כריות מובנות בחלקו העליון והוא מתאים לשימוש בבית או בשטח. חלקו העליון של המזרן מרופד בבד המונע הזעה. בבדיקה שלנו המזרן מתנפח תוך דקה עם משאבה (פרטים בהמשך), וגם קל להוציא ממנו את האוויר. יש לו שסתום שמונע את הוצאת האוויר, ולא נשאר בו כמעט אוויר בזמן הקיפול. הוא לא מתאים לאנשים גבוהים ואידיאלי למבוגר וילד, או שני ילדים. לשני מבוגרים יהיה מאוד קשה לישון עליו בנוחות. מחיר סביר בהחלט למוצר כזה.

היכן להשיג: חנויות המטיילים
מחיר: 169 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

מזרן מתנפח זוגי אאוטדור. סטודיו קל גב,
הכרית כבר מובנית. מזרן זוגי מתנפח/סטודיו קל גב

מזרן זוגי מתנפח עם משאבה מובנית

מזרן שטח אחר שבדקנו הוא של "טרק מרקט" (Trek Market), ופה מדובר במזרן זוגי מתנפח שלו משאבה פנימית מובנית בתוך המזרן! כן, הפתעה מגניבה, ללא צורך במשאבה חיצונית - פשוט מפמפמים איזה 4-3 דקות עם הרגל בלחיצות קלות - והמזרן מתנפח. המזרן מתוצרת סין של חברת Sheng yuan, בנוי במבנה של קורות רוחב אשר מקנה למשתמש יציבות מלאה ללא תחושת גלים. הוא עשוי מניילון בשילוב בד, שמעניק למזרן קשיחות ועמידות בפני עצמים חדים. רוחב 140 ס"מ. הוא דק דיו ולא עבה מדי, קל להזזה ולא מסורבל ומגיע עם שקית בד שאליה מכניסים את המזרן בקיפול. יש לו שסתום ליציאת אוויר, כמו גם שתי משאבות פנימיות לשתי רגליים עובדות לניפוח. גימיק מגניב, מחיר לא זול מדי, אבל מזרן טוב.


היכן להשיג: בסניפי טרק מרקט
מחיר: 295 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

מזרן זוגי מתנפח עם הרגל. טרק מרקט,
מתנפח עם הרגל. מזרן זוגי של טרק מרקט/טרק מרקט

משאבה חשמלית קומפקטית לניפוח מזרנים

משאבה חשמלית קומפקטית לניפוח מזרנים, שנטענת באמצעות שקע חשמלי. נתונים: 450 גרם, נפח: 9.5 x‏ 11.5 x‏ 10 ס"מ + תיק נשיאה. למשאבה 3 אביזרים נלווים+מתאם שקע+מתאם לשקע המצת, ומופעלת באמצעות שקע חשמלי, שקע המצת ברכב או סוללה. טעינה בעזרת שקע חשמלי, טעינה מלאה תוך 6 שעות ואורך חיי סוללה (15 דקות) מספיק לניפוח 3 מזרנים. זמן ניפוח - אנחנו ניפחנו את המזרן הזוגי של אאוטדור (האפור הנ"ל) בדקה וחצי. גם הוצאת האוויר ממנו, בעזרת המשאבה, ארכה זמן דומה כשכל האוויר נשאב מהמזרן עם החלפת השסתום. ניפוח מאוד יעיל ומהיר ומחיר סביר הופכים את המשאבה למוצר חובה לכל מחנאי.

היכן להשיג: חנויות דקטלון
מחיר: 185 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

משאבה חשמלית. דקטלון,
קטנה ועושה את העבודה. המשאבה החשמלית של דקטלון/דקטלון

ערסל ניילון

ערסל הוא בהחלט פריט מפנק ונעים לקמפינג או פיקניק, כל עוד יש באזורכם עצים. הערסל של מקס סטוק עשוי ניילון ומימדיו 140 על 270 ס"מ, כלומר הוא יכול להיות זוגי ומספיק כדי להכיל שני אנשים בגדלים שונים. היתרון שלו הוא שהוא מגיע כבר עם שאקלים מחוברים וחבלים לקשירה לעצים, כך שאין צורך לרכוש בנפרד. ולכך תוסיפו את המחיר המדהים שהוא מוצע, ותקבלו מוצר מומלץ מאוד.

היכן להשיג: חנויות מקס סטוק
מחיר: 45 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

ערסל ניילון. מקס סטוק,
יש בו כל מה שצריך, כולל מחיר זול. ערסל ניילון של מקס סטוק/מקס סטוק

כיסא מתקפל גדול לקמפינג

כיסא בקמפינג הוא מוצר בהחלט משדרג, וכאן הכיסא המתקפל של דקטלון מדגם basic xl, הוא כנראה הכיסא הפשוט ביותר לפתיחה וסגירה. פשוט פותחים וסוגרים בתנועת אקורדיאון, וזהו - הוא מוכן לישיבה (או לנשיאה). נפח: ‎31 L, מידות: 87 x 20 x 18 ס"מ, גובה מושב: 43 ס"מ, רצועה מובנית לנשיאה והובלה קלה עם משקל כולל של 3.6 ק"ג. לפי היצרן, תומך במשקל של עד 150 ק"ג. יש לכיסא משענת גב ומנח לכל יד, כשבאחת מהן מקום לכוס שתייה. עם זאת, לאחר שיושבים מרגישים את הברזלים של הכיסא תקועים בגב. לא משהו שמאוד מפריע, אבל גם לא מספק נוחות מקסימלית.

היכן להשיג: חנויות דקטלון
מחיר: 140 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

כסא מתקפל. דקטלון,
נפתח מהר אבל צריך להתרגל. כסא מתקפל של דקטלון/דקטלון

פק"ל קפה

פק"ל קפה STOVEKIT במארז תיק בד עם ידית נשיאה של המותג Outdoor Revolution מבית "קל גב". הערכה כוללת סיר/מחבת וגזייה קומפקטית של המותג KOVEA. הערכה כוללת: גזייה, מיכל גז, 4 כוסות נירוסטה דופן כפולה, 2 קופסאות אחסון. ערכת קפה די מושלמת, שחשבו בה על הכל, כולל ספוג לניקוי בסוף השימוש. הכוסות עבות וניתן לאחוז בהן כששותים שתייה חמה, אבל הן קצת כבדות מה שמוסיף למשקל הערכה. השילוב של סיר וגם מחבת כמכסה לסיר שמתפרק, בהחלט מאפשרים גם בישול מעבר לקפה/תה. גזייה איכותית ועצמתית מתקפלת ותיק נשיאה איכותי עם שני כיסים, כולל רוכסן. סך הכל מוצר טוב של אאוטדור, אבל מחיר מעט יקר.

היכן להשיג: חנויות המטיילים
מחיר: 465 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

פק"ל קפה של אאוטדור. סטודיו קל גב,
יש בו כל מה שאתם צריכים לבישול וקפה. פק"ל קפה של אאוטדור/סטודיו קל גב

מכונת אספרסו לחובבי שטח

פק"ל קפה זה נחמד, אבל למי שממש רוצה להתפנק - מכונת האספרסו מגיעה גם לשטח. הכירו את מיניפרסו Minipresso NS של רשת ריקושט, שמתאימה לקפסולות NS של נספרסו. היא פועלת ללא צורך בחשמל, אבל כן עם מים חמים שצריך להרתיח או למזוג מתרמוס. בעזרת הבוכנה החצי אוטומטית מוזרקים למתאם הקפה כמויות קטנות של מים, וניתן לשלוט בכמות הקפה המופק. משקל: 350 גרם, אורך: 175 מ"מ. המכונה קומפקטית, מגיעה בתוך שק אריזה תואם וקלה לתפעול: מוזגים מים חמים למעין כוס שמתברגת למכונה, מכניסים קפסולה, מסובבים לחצן ובמספר לחיצות פשוטות מתחיל הקפה לזרום אל הכוס. עיצוב מגניב וקלה לשטיפה והקפה ממש כמו בבית.

היכן להשיג: חנויות ריקושט
מחיר: 279 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

מכונת מיני אספרסו לשטח. Go nature,
משדרגת את חוויית הקפה בשטח. מכונת מיני אספרסו לשטח/Go nature

פנס עם מצית ומצפן

פנס טקטי שעמיד במים ומשולב במצית ומצפן של רשת ג'נטלמן. הפנס כולל תאורה חזקה ומצית מסוג פלזמה שעמידה בפני רוחות וגשם, ושומרת על הלהבה דולקת. הערכה קלה ונוחה לשימוש, אבל המצפן די מיותר בימינו. הפנס חזק ויכול גם להבהב והמצת פלזמה עמיד לרוח, ובשטח זה מצוין. בנוסף, הפנס מגיע עם כבל USB להטענה, כולל של המצית כך שלא מדובר במצת חד פעמי או בטרייה שיש לרכוש שוב. מחיר סביר למוצר שלא בטוח אם נחוץ.

היכן להשיג: סניפי רשת ג'נטלמן
מחיר: 99 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

פנס טקטי. אתר ג'נטלמן,
קטן אבל ממזר. פנס טקטי עם מצית/אתר ג'נטלמן

תרמיל שטח בנפח של 45+5 ליטר

את הפק"ל קפה תוכלו להכניס בתיק טיולים חדש של חברת טרק מרקט, שמציעה תרמיל שטח של המותג NEVO RHINO בנפח של 45+5 ליטר. תרמיל יום, כשגופו הוא מעין שק קיטבג נפתח עם שרוך, ואילו תוספת סגירה נפרדת של ראש הקיטבג מהווה את 5 ליטרים הנוספים. מערכת גב של ברזל שמפרידה בין הגב לבין התרמיל וכתפיות עבות (מדי) מחוברות למערכת הגב. יש לתיק כיס מפות חיצוני, שני כיסים צידיים לבקבוקים, תא הקיטבג יכול להיות מופרד על ידי רוכסן מהשליש התחתון של התרמיל והוא מאובזר באבזמים רבים. התיק עשוי בד ניילון די פשוט ומגיע עם כיסוי לגשם שמאוחסן בכיס נפרד. יש לו חגורת מותניים עם אבזם לסגירה באזור הבטן, וכיסים קטנים עליה. לא התרמיל שתיקחו לשביל ישראל, אבל יעשה את העבודה לטיול יומי ובמחיר נוח, לנשים וגברים.

היכן להשיג: סניפי טרק מרקט
מחיר: 369 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

תרמיל טיולים 45+5 ליטר. טרק מרקט,
הכיס העליון מתפרק. תרמיל טיולים 45+5 ליטר של טרק מרקט/טרק מרקט

נעלי טיולים לילדים

נעלי טיולים לילדים של המותג SALOMON מדגם ALPHACROSS BLAST. הנעליים מגיעות עם סולייה חזקה עם בליטות לאחיזה טובה במגוון משטחים - מסלעים ועד עפר. החלק העליון של הנעל עשוי פוליאסטר ויש שרוכים רגילים לקשירה. לנעל מראה ספורטיבי, כך שהיא בהחלט יכולה לשמש גם כנעל לספורט ובעיקר הקלות שלה באה לידי ביטוי בנוחות והרגשת קלילות. 31-40 ומחיר טוב עבור הערך שהיא מספקת.

היכן להשיג: חנויות המטיילים
מחיר: 279 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

נעל טיולים לילדים במותג SALOMON ALPHACROSS BLAST. סטודיו קל גב,
קלה ונוחה. נעל טיולים לילדים של SALOMON מדגם ALPHACROSS BLAST/סטודיו קל גב

קערת מדורה

קערת מדורה היא פתרון נחמד למי שרוצה מדורה, בעיקר ביתית בחצר או במרפסת גדולה, ולא רוצה להשאיר סימנים או להתעסק עם ניקוי השטח. הקערה מושחמת ומגיעה עם מעמד שהוא מעין חישוק מתכת שאליו מתחברות שלוש רגליות קצרות (עם ברגים), כך שהקערה מופרדת מהקרקע בגובה של 20 ס"מ. קוטר: 50 ס"מ. המשקל לא כבד ומתאים לנשיאה ברכב וגם לאתר הפיקניק המיועד. פיתרון נחמד למי שלא רוצה להרוס את הטבע ולהשאיר סימנים בשטח או למי שרוצה לשבת על כיסא קמפינג ו"להגביה" את האש לכיוונו.

היכן להשיג: חנויות מקס סטוק
מחיר: 149 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

קערת מדורה. מקס סטוק,
למי שרוצה לשלוט באש. קערת מדורה/מקס סטוק

מאוורר ידיני מתיז רסס מים

ואם נהיה לכם חם, והקיץ כבר בפתח, הנה מוצר חמוד ומרענן: מאוורר של GNT-GADGETS - מאוורר קומפקטי שמתיז מים. למאוורר שמופעל על ידי שתי סוללות AA (לא כלולות), יש מיכל מים שיכול להכיל עד 330 מ"ל של מים מרעננים. מגיע עם מברז זעיר לפיחת בית הסוללה. השפריץ של המים מופעל על ידי לחיצה, כמו על בקבוק ניקוי חלונות, ויוצא כרסס. יהיה נחמד בעיקר לילדים ועולה גרושים.

היכן להשיג: סניפי רשת ג'נטלמן
מחיר: 25 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

מאוורר מתיז מים. אתר ג'נטלמן,
נחמד בעיקר לילדים. מאוורר מתיז מים/אתר ג'נטלמן

עוד הצעות לציוד קמפינג לטיולים שלכם במדור "ציון דרך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully